همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 کردستان به زودی به‌کارگیری می‌شوند


  

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان:
پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 کردستان به زودی به‌کارگیری می‌شوند
معاون استاندار کردستان گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 کردستان به زودی به‌کارگیری می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، حسین فیروزی ضمن اعلام خبر تامین اعتبار استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی سال 91، اظهار داشت: سال 91 در 2 مرحله آزمون برگزار شد و بالغ بر 18 هزار و 200 نفر در آن شرکت کردند.
وی افزود: مقرر شد از میان این شرکت‌کنندگان به ترتیب نمرات عمومی و تخصصی 3 برابر ظرفیت استخدام برای مصاحبه معرفی شوند، به این ترتیب که افرادی که در آزمون عمومی از 100 نمره 60 را کسب کنند کارنامه آزمون تخصصی آنها مورد بررسی قرار گیرد سپس به ترتیب نمره فضلی آزمون تخصصی، برای مصاحبه معرفی شوند.
فیروزی در ادامه خاطرنشان کرد: در نتیجه به ترتیب نمره حدود 5 هزار نفر برای انجام مصاحبه تخصصی به دستگاه‌های اجرایی استان معرفی شدند که تاکنون غیر از بنیاد شهید و امور ایثارگران، در 26 دستگاه مصاحبه‌ها انجام شده است.
وی همچنین اظهار داشت: با لحاظ نمودن 80 درصد نمره علمی و 20 درصد نمره مصاحبه، 1.5 برابر ظرفیت استخدامی برای انجام مراحل گزینش معرفی شدند که با انجام این بخش عمده کار، اسامی پذیرفته شدگان نهایی مشخص شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در ادامه یادآور شد: از تاریخ 20 اسفندماه سال 93 سامانه «کارمند ایران» برای دستگاه‌های اجرایی باز شده و دستگاه‌ها موظف شدند افراد جدیدالاستخدام را در آن ثبت‌نام کرده و برای آنها شناسه استخدام دریافت کنند.
فیروزی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه بخش مهم کار یعنی تامین اعتبار برای استخدام این افراد از بودجه 94 کل کشور تامین شده است که اعتبار مورد نیاز در جزء 77 ردیف 550 هزار شماره 9 قانون بودجه 94 کل کشور منظور شده است.
وی ابراز امیدواری کرد به زودی و براساس پیشرفت کار در دستگاه‌های اجرایی در خصوص دریافت شناسه مستخدم برای افراد جدیدالاستخدام، این افراد شروع به کار خواهند کرد.
فیروزی با اشاره به اینکه 18 نفر از نیروهای جدیدالاستخدام سازمان تعاون روستایی استان از اول اسفندماه سال 93 جذب آن دستگاه شده و شروع به کار کرده‌اند، یادآور شد: چنان که گفته شد در مورد سایر دستگاه‌ها نیز اعتبار مورد نیاز تامین شده و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند به سرعت شروع به کار این افراد را کلید بزنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد