همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی‌ ادارات بوشهر


  

معاون استاندار بوشهر خبر داد
تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی‌ ادارات بوشهر
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: تکلیف قبول‌شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اوایل سال آینده مشخص خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید زرین‌فر پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: باید از تلاش و همت مدیران اجرایی در سال 93 قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این روند در سال آینده نیز ادامه داشته باشد.
وی بیان کرد: مدیران اجرایی استان برای هماهنگی در ایام نوروز، وضعیت حضور خود در استان را مشخص کرده و در صورت اینکه در مرخصی باشند معاون یا شخصی که نماینده مدیر است را به استانداری معرفی کنند.
زرین‌فر با اشاره به موضوع حضور خودروهای پلاک اداری در ایام نوروز در سطح شهر و یا جاده‌ها افزود:  این موضوع از بحث‌های جدی است و نباید کاری کنیم که اعتماد مردم سلب شود لذا باید در نحوه استفاده از خودروهای پلاک اداری در ایام تعطیلات نهایت دفت را داشته باشیم.
معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی مسافران نوروزی از نمازخانه بین راهی، انتظار است مسئولان متولی امر، نمازخانه‌های بین راهی را ساماندهی کنند.
وی با تاکید بر توسعه خدمات دولت الکترونیک در استان بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه با جدیت وارد عمل شوند و از فناوری روز برای توسعه خدمات الکترونیک نهایت بهره را ببرند.
زرین‌فر گفت: با توجه به اینکه برای شروع به کار قبول شدگان استخدام سال 91 مشکلات اعتباری وجود داشت با تلاش‌های صورت گرفته مشکلات بر طرف شده و تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اوایل سال آینده مشخص خواهد شد.
معاون استاندار بوشهر با اشاره به تصویب طرح منطقه آزاد بوشهر در دولت و ارسال به مجلس گفت: این اقدام یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در سال جاری در استان بوشهر انجام شده در حالی که بر اساس اسناد موجود و گفته‌های یکی از شهرداران قدیمی بوشهر موضوع منطقه آزاد بوشهر سابقه 60 ساله دارد و حتی در دوران دولت دکتر مصدق هم مطرح بوده که با کودتای 28 مرداد این طرح مسکوت ماند.
وی بیان کرد: حال این طرح امسال در دولت تدبیر و امید به تصویب رسیده و به مجلس رفته و امیدواریم با همت نمایندگان مردم در مجلس این طرح اجرایی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد