همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همه پروازهای عمره از ۲۹ اسفند لغو شد


  

به گزارش تسنیم ، حجت‌الاسلام سید محمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره دانشگاهیان اعلام کرد: کشور عربستان درحال حاضر روند صدور ویزاها را کاهش داده است و با توجه به مشکلات موجود سازمان حج و زیارت تمامی پروازهای عمره را از 29 اسفند لغو کرده، بنابراین در تعطیلات نوروزی اعزام نخواهیم داشت.

او ادامه داد: امیدواریم با پیگیری‌های رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان و وزیر حج عربستان در زمان کوتاهی مشکل صدور روادید برای عمره‌گزاران ایرانی حل شود.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت  نیز به خبرگزاری صدا و سیما گفت: پروازهای عمره از اول تا دهم فروردین 94 به عربستان سعودی لغو شد.

ناصر خدرنژاد افزود: روند صدور روادید در کنسولگری‌های عربستان سعودی در تهران و مشهد در سه هفته گذشته کاهش یافته بود که این امر منجر به لغو در مجموع هفتاد پرواز سفر عمره در فروردین 94 و لغو سفر 25هزار متقاضی عمره می‌شود.

وی گفت: البته وزارت امور خارجه کشور تلاش‌هایی جدی برای رفع این مشکل انجام داد و سازمان حج و زیارت نیز با شرکت‌های سعودی مکاتباتی انجام داد ضمن اینکه رئیس سازمان حج و زیارت کشور با وزیر حج عربستان دیداری داشت و در مجموع مقامات سعودی قول همکاری داده بودند اما متأسفانه تغییری در روند صدور روادید صورت نگرفت.

خدرنژاد گفت: تلاش ما این است که تا حد امکان سفر متقاضیان عمره تا پایان سال انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد