همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آغاز ثبت‌نام اینترنتی برای دانشگاه امام صادق(ع) آزمون سراسری 94

  آغاز ثبت‌نام اینترنتی برای متقاضیان تحصیل در رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق(ع) آزمون سراسری سال 1394

 

  پیرو اطلاعیه مورخ 16/9/93 این سازمان در خصوص تاریخ ثبت‌نام آزمون سراسری سال 1394 که از روز یکشنبه 19/11/93 آغاز خواهد شد، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان تحصیل دررشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق(ع) در آزمون سراسری سال 1394 می‌رساند، ثبت‌نام اینترنتی دانشگاه امام صادق(ع) از روز سه شنبه 9/10/93 آغاز و تا پایان روز پنجشنبه 30/11/93 ادامه خواهد داشت. لذا داوطلبان متقاضی تحصیل در رشته‌های تحصیلی دانشگاه مزبور می‌بایست در تاریخ تعیین شده به سایت اینترنتی دانشگاه به نشانی: www.isu.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. داوطلبان می‌توانند اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ضوابط دانشگاه، نحوه ثبت‌نام و سایر موارد را در پایگاه اینترنتی: www.gzn.isu.ac.ir مشاهده و مطالعه نمایند. بدیهی است متقاضیان در هنگام ثبت‌نام آزمون سراسری، می‌بایست بند مربوط به علاقمندی به دانشگاه امام صادق(ع) را در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی علامتگذاری نمایند.

ورود به سامانه ثبت نام 94 امام صادق

دریافت آخرین خبرها در این زمینه


مشاهده آخرین مطالب آزمون سراسری و تکمیل ظرفیت ها




لطفا قبل از ورود به سامانه ثبت‌نام مطالعه فرمایید
                
ثبت نام دانشگاه امام صادق(ع) از 9 دی ماه 93 آغاز می‌گردد
            
جهت ورود به سامانه ثبت‌نام کلیک نمایید
          
تذکر بسیار مهم1: چنانچه متقاضیان پس از واریز هزینه ثبت‌نام و پر کردن تقاضانامه موفق به دریافت رمز عبور از سامانه ثبت‌نام نشوند پس از عودت هزینه ثبت‌نام باید مجددا جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.
تذکر بسیار مهم2: داوطلبان باید جهت ثبت‌نام از مرورگر Internet Explorer8 استفاده نمایند. چنانچه در ثبت معدل‌ها با پیام خطا روبرو شدید، یا ورژن IE را تغییر داده و یا از رایانه دیگری استفاده نمایید


    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد