همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پل زیرگذر-روگذر خیابان حافظ در دستور کار شهرداری بروجرد است


  پل زیرگذر-روگذر خیابان حافظ در دستور کار شهرداری بروجرد است

روزهای بروجرد- معاون عمرانی شهرداری بروجرد گفت: معضل ترافیکی بخش‌هایی از شهر بروجرد نظیر محورهای ۴۵ متری بسیج، کوی پزشکان، فازهای ۵، ۷ و ۸ شهرک اندیشه با احداث پل پیامبر اعظم (ص) حل می‌شود.

شهاب ممدوحی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: احداث تقاطع‌های غیرهم سطح زیادی در برنامه کاری شهرداری قرار دارد و برخی از آنها در آینده نزدیک افتتاح می‌شوند.

وی افزود: نخستین تقاطعی که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد، پل بزرگ پیامبر اعظم (ص) با صرف اعتبار 22 میلیارد تومان است که پس از چند سال رکود، پل و خیابان ساحلی آن در برنامه افتتاح قرار دارند.

ممدوحی گفت: معضل ترافیکی بخش‌هایی از شهر بروجرد نظیر محورهای 45 متری بسیج، کوی پزشکان، فازهای 5، 7 و 8 شهرک اندیشه با احداث پل پیامبر اعظم (ص) حل می‌شود.

معاون عمرانی شهرداری بروجرد با اشاره به اجرای پل شهدا در خیابان رودکی عنوان کرد: می‌کوشیم در صورت مساعد بودن شرایط هوا این پل غیرهمسطح در زمان وعده داده‌شده اجرایی شده و به بهره‌برداری برسد.

ممدوحی بیان کرد: تعریض پل قشلاق در محور کمربندی حدفاصل اتصال به اسلام‌آباد شمالی نیز انجام‌شده است و هم‌اکنون رمپ و لوپ‌های آن در حال آماده شدن است.

وی تصریح کرد: استارت شروع فعالیت اجرایی پل نظامی گنجوی از امروز زده‌ شده و عملیات اجرایی آن آغازشده است.

معاون عمرانی شهرداری بروجرد پل زیرگذر-روگذر خیابان حافظ و پل رودکی واقع در محور کمربندی را از پروژه‌هایی برشمرد که دستور کار آتی شهرداری قرار دارد.

ممدوحی اظهار داشت: محور کمربندی حدفاصل میدان آیت‌الله بروجردی تا میدان زائران کربلا با یک لاین 4 خطه با همکاری شهرداری و اداره راه و شهرسازی بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به وجود مشکلات عدیده مالی در شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: علیرغم منابع مالی محدود، پروژه‌های متعدد و ماندگار زیادی در سطح شهرستان بروجرد در حال انجام بوده و یا به بهره‌برداری رسیده است.

معاون عمرانی شهرداری بروجرد بیان کرد: تلاش مجموعه شهرداری در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان بروجردی است بر این اساس با توجه به نیازسنجی شهر و اولویت‌بندی پروژه‌هایی که در برنامه کاری قرار دارد، فعالیت‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف در حال اجرا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد