همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پذیرش در رشته تخصصی نهج‌البلاغه تا 18 آذر تمدید شد


در مرکز تخصصی نهج‌البلاغه
پذیرش در رشته تخصصی نهج‌البلاغه تا 18 آذر تمدید شد
هشتمین دوره پذیرش رشته تخصصی نهج‌البلاغه در سطح سه حوزه در مرکز تخصصی نهج‌البلاغه تا 18 آذرماه تمدید شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرکز آموزش تخصصی نهج‌البلاغه زیر نظر آیت‌الله دین‌پرور به منظور نشر و ترویج فرهنگ و معارف والای علوی و تربیت مبلغ، مدرس و محقق نهج‌البلاغه، در مقطع سطح سه حوزه (کارشناسی ارشد) در سال تحصیلی 93-94 دانش‌پژوه می‌پذیرد.
دانش‌پژوهان با گذراندن این دوره با معارف و مفاهیم والای علوی بر اساس کتاب شریف نهج‌البلاغه که کامل‌ترین منبع غنی معارف الهی بعد از قرآن کریم است آشنایی پیدا کرده و می‌توانند مبلغان، مدرسان و محققان شایسته‌ای برای اسلام، تشیع و مراکز آموزشی و پژوهشی داخل و خارج از کشور باشند.
موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه علمی، ارائه گواهی اتمام سطح 2 حوزه پس از پذیرش نهایی، تعهد نسبت به رعایت مقررات آموزشی، پژوهشی و انضباطی از شرایط پذیرش در این دوره است.
سابقه تدریس یا پژوهش در زمینه علوم اسلامی به ویژه نهج‌البلاغه، حافظان نهج‌البلاغه و فارغ‌التحصیلان سطح 2 مراکز تخصصی در الویت‌ پذیرش این دوره قرار دارند.
اعطای مدرک رسمی سطح سه توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، بهره‌مندی از اساتید مجرب و معرفی به مراکز آموزشی و پژوهشی، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، بهره‌مندی از منابع کتابخانه تخصصی امیرالمومنین علی (ع) و نهج‌البلاغه، معافیت از دروس عمومی حوزه و پرداخت کمک هزینه‌ تحصیلی از مزایای شرکت در این دوره آموزشی است.
علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند در پایگاه الکترونیکی معاونت آموزشی حوزه علمیه قم به آدرس http://howzeh.org و یا پایگاه الکترونیکی تخصصی نهج‌البلاغه به آدرس www.nahj-albalaghe.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
زمان برگزاری این آزمون 12 دی‌ ماه سال‌جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37742594 یا 37736440 بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه تماس بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد