همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بیش از 50 درصد پست های اداره کل ورزش و جوانان استان بلاتصدی است


بیش از 50 درصد پست های اداره کل ورزش و جوانان استان بلاتصدی است
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختباری گفت: یش از 50 درصد از پست های این اداره کل بلا تصدی است و وضعیت نیروی انسانی بخش ورزش به هیچ عنوان جوابگوی نیاز ورزشکاران استان نیست.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان، 'عبدالرحمن قاسمی' با اعلام این خبر اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی در کنار محدودیت های مالی واعتباری بزرگترین مشکلات پیش روی جامعه ورزش و جوانان استان است و دودی این مشکلات به چشم بیش از 40 هزار ورزشکار استان می رود.
وی افزود: ادارات ورزش و جوانان در بعضی از شهرستان های استان با 1نیرو در حال فعالیت است که این موضوع باعث ناتوانایی مجموعه ورزش و جوانان دررابطه با جوابگویی به نیازهای ورزشکاران می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با در خصوص برگزاری مصاحبه تخصصی سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 گفت: با استخدام پذیرفته شدگان این آزمون بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز ورزش و جوانان استان تامین می شود.
وی گفت: در مصاحبه این آزمون از 26 نفر پذیرفته شده در مرحله اول 11 نفر برای استخدام در اداره ورزش و جوانان پذیرفته شده اند.
قاسمی از بکارگیری 16 نیرو در ادارات ورزش و جوانان استان تا پایان سال جاری خبرداد و گفت: این افراد سال گذشته مراحل گزینشی را سپری کرده اند که با تامین بودجه، تا پایان سال جاری به جمع خانواده ورزش و جوانان اضافه خواهند شد.
وی بیان کرد: افراد پذیرفته در مصاحبه تخصصی سال گذشته در ادارات ورزش و جوانان شهرستان های لردگان، اردل، بروجن، فارسان و کوهرنگ بکارگرفته می شوند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در صورت جذب این تعداد نیرو در سال جاری باز هم کمبود نیروی انسانی این مجموعه حل نخواهد شد و از مسئولان استان انتظار می رود با توجه به تاثیر ورزش در جامعه و لزوم جوابگویی به نیازهای قشر عظیم جوانان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز تصمیماتی اتخاذ کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد