همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دولت مجوز استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون وزارت نفت را صادر کرد


  

دولت مجوز استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون وزارت نفت را صادر کرد
رییس کمیسیون انرژی مجلس از صدور مجوز استخدام 2هزار و 700 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت توسط دولت خبرداد.
علی مروی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،‌ گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته توسط کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت با استخدام دوهزار و 700 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این وزارتخانه از سوی دولت موافقت شد.
گفتنی است بنابراین گزارش، در اسفند ماه سال ۱۳۹۱ بود که شرکت ملی نفت ایران با کسب مجوز 5500 نفری برای جذب نیرو اقدام به ثبت نام جهت برگزاری آزمون استخدامی کرد.
بر این اساس آزمون استخدامی وزارت نفت در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال 1392 با حضور بیش از 129 هزار داوطلب به عنوان بزرگترین آزمون استخدامی کشور در شهرهای اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار شد.
اما با گذشت بیش از یک سال از برگزاری این آزمون، عدم اعلام نتایج نهایی آن در حالی اتفاق می افتد که نتایج اغلب آزمون های استخدامی سازمان هایی که همزمان با شرکت نفت در مورد این موضوع اقدام کرده اند مشخص شده و حتی برخی مراحل استخدام و دریافت کد استخدامی را نیز طی کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد