همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آغاز ثبت نام آزمون جامع مدیریت بحران


آغاز ثبت نام آزمون جامع مدیریت بحران
مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام برای شرکت در سومین آزمون جامع مدیریت بحران به منظور ارزیابی و رتبه بندی افراد حقیقی و مجموعه های فعال در حوزه مدیریت بحران های طبیعی کشور، از امروز خبر داد.
حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه گفت: ثبت نام برای شرکت در سومین آزمون جامع مدیریت بحران، از اشخاص واجد شرایط از طریق آزمون کتبی و مصاحبه علمی توسط پژوهشگاه شاخص پژوه و با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می گیرد.
اطلاعیه ثبت نام برای شرکت در این آزمون حاوی شرایط عمومی و اختصاصی و نحوه ثبت نام از متقاضیان از روز شنبه اول آذرماه 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده است.
وی افزود: تمامی داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون جامع مدیریت بحران در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی در اطلاعیه مذکور ضرورت دارد نسبت به تهیه مدارک خواسته شده اقدام و از این تاریخ لغایت روز پنجشنبه 20 آذرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
سومین آزمون جامع تعیین سطح مدیریت بحران در روز پنجشنبه 25 دی ماه 93 و فقط در شهرستان اصفهان برگزار می شود. اطلاعیه مربوط به توزیع کارت و آزمون در سایت پژوهشگاه شاخص و سازمان سنجش در روز دوشنبه 22 دی ماه منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد