همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

لزوم ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار


  مشاور امور بانوان وزارت صنعت :     
لزوم ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار     
مشاور امور بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این وزارتخانه به همراه معاونت امور زنان ریاست جمهوری در حال تدوین بسته پایدار اشتغال زنان است، از لزوم ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار خبر داد.
خبرگزاری فارس: لزوم ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار/شناسایی زنان سرپرست خانوار از طریق نهادهای حمایتی
سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس گفت: مسئله فروشندگی زنان در متروها مسئله‌ای تلخ است که تعداد زیادی از این افراد زنان سرپرست خانوار هستند و به دلیل نداشتن شغل مناسب به این کار روی آورده‌اند که حواشی زیادی را برای آنها به دنبال دارد.
وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 2 میلیون و 500 هزار زن سرپرست خانوار در جامعه وجود دارد که ساماندهی اشتغال آنان نیازمند برنامه ریزی دقیق است، گفت: ما با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال تدوین بسته اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار هستیم.
این کارشناس امور زنان خاطرنشان کرد: باید به این موضوع به صورت جدی پرداخته شود چرا که در غیر اینصورت آسیب‌های اجتماعی در جامعه افزایش پیدا می‌کند و باید اقدامی انجام دهیم که این افراد دغدغه معیشت نداشته باشند.
وی در خصوص شناسایی زنان سرپرست خانوار گفت: هم اکنون از طریق آموزش و پرورش، بهزیستی و کمیته امداد و نهادهای حمایتی در حال استعلام آمار زنان سرپرست خانوار هستیم اما امیدواریم این تعداد افزایش چندانی نداشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد