همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

افزایش 25 درصدی کرایه اتوبوس‌های درون‌ شهری بروجرد


  موسوی در گفت‌وگو با فارس، گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و موافقت فرمانداری بروجرد، کارگروه سوخت استان افزایش 25 درصدی نرخ ناوگان اتوبوس درون شهری در بروجرد را تصویب کرد.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس از یک‌شنبه هفته آینده 29 تیرماه نرخ کرایه ناوگان اتوبوسرانی درون شهری بروجرد با 25 درصد افزایش از 150 به 200 تومان می‌رسد.

وی اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی بروجرد پیشنهاد افزایش 10 دستگاه اتوبوس جدید به منظور تقویت یا راه‌اندازی برخی خطوط در ناوگان شهری را ارائه داده است.

رئیس سازمان اتوبوسرانی بروجرد بیان داشت: افزایش قیمت اتوبوس‌ها و ناتوانی شهرداری در خرید اتوبوس‌های جدید موجب شده، این درخواست تاکنون محقق نشود.

وی ادامه داد: بر این اساس در سفر وزیر راه و شهرسازی به بروجرد به عنوان نماینده هیئت دولت، این پیشنهاد توسط شهردار بروجرد ارائه شده و استانداری لرستان نیز نیاز استان به تامین ماشین آلات بیشتر را به وزارت کشور ارائه داده و قول‌هایی نیز در این زمینه داده شده است که تاکنون اجرایی نشده است.

وی اضافه کرد: بنابراین می‌کوشیم، با نگهداری از امکانات موجود و تعویض قطعات ناوگان، اتوبوس‌های فعال را حفظ کرده و به شهروندان بروجردی خدمت‌رسانی کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در برخی محورها نیاز به افزایش ناوگان احساس می‌شود، افزود: تعداد اتوبوس‌های شهرک مسکن مهر به دو دستگاه افزایش یافته و ایستگاه آن نیز به چهارراه باغمیری منتقل شده که به این ترتیب تا حدودی از مشکلات ساکنان این شهرک کاسته شده است.

رئیس سازمان اتوبوسرانی بروجرد ادامه داد: حداقل چهار دستگاه اتوبوس دیگر برای این شهرک نیاز است، البته آسفالت محور ورودی شهرک نیز بسیار نامناسب است که این خود به مشکلات تردد در این محور دامن می‌زند و یقینا با تعمیر و ترمیم آسفالت این محور، برخی مشکلات موجود به خودی خود مرتفع می‌شود.

وی اظهار کرد: در شهرک اندیشه با وجود فعالیت حدود 25 دستگاه اتوبوس مشکل خاصی وجود ندارد، اما برخی شهرک‌های حاشیه‌ای شهر نیاز به تقویت ناوگان دارند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 108 اتوبوس فعال در سطح شهر کار جابه‌جایی مسافران را انجام می‌دهند که از این میزان 50 دستگاه به بخش خصوصی واگذار شده و مابقی نیز ملکی سازمان اتوبوسرانی است.

رئیس سازمان اتوبوسرانی بروجرد گفت: مسیرهای تختی، شهرک‌های جانبازان، ایثار، مخابرات و قلعه حاتم برخی از مسیرهایی است که به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی اضافه کرد: در صورت تزریق اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل درون شهری، می‌کوشیم برای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان از اتوبوس‌ های جدید استفاده کنیم .

عضویت در خبرنامه سایت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد