همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

وزارت کشور مجوز استخدام نیرو برای شش شهرداری جدید هرمزگان را صادر کرد


  وزارت کشور مجوز استخدام نیرو برای شش شهرداری جدید هرمزگان را صادر کرد     
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان از اخذ مجوز استخدام نیرو برای شش شهرداری جدید استان از وزارت کشور و سازمان امور اداری و استخدامی کشور خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگارایرنا،ˈمسعود دالمنˈ با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهارداشت: این شهرداری ها شامل شهرداری شهر دشتی از توابع پارسیان، تازیان پایین از توابع بندرعباس، لمزان از توابع بندرلنگه ، تیرور از توابع میناب و گروک و کوهستک از توابع سیریک می باشد.
وی با بیان اینکه طی چند ماه آینده ثبت نام برای برگزاری آزمون استخدامی دراین شهرداری ها آغاز می شود،خاطرنشان شد: این مجوز برای استخدام مدارک تحصیلی مختلف از دیپلم تا کارشناسی می باشد که رشته های تحصیلی و آگهی شرایط استخدامی از طریق وب سایت استانداری هرمزگان اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: اولویت بومی به عنوان یک ضرورت در بحث استخدامی ها در نظر گرفته می شود اما محدودیت قانون در خصوص جذب نیروی کارشناسی باید رعایت شود.
دالمن با بیان اینکه هرگونه استخدام جدید در شهرداری ها بدون اخذ مجوز و طی مراحل برگزاری آزمون ممنوع می باشد، تصریح کرد: در برگزاری آزمون های استخدامی امتیاز خاصی برای نیروهای موجود که در شهرداری سابقه کار دارند، قائل می شویم تا از این طریق نیز بتوانیم کمکی به این افراد کرده باشیم.
وی با بیان اینکه درحال حاض برگزاری آزمون تنها شیوه استخدام نیرو است ، تاکید کرد: اما برای ساماندهی و حمایت از نیروهای غیر رسمی و حتی نیروهایی که در شرکت های خدماتی فعالیت می کنند، نیز شهرداری ها نباید غیرمسوولانه عمل کنند .
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان افزود: شهرداری ها باید با نظارت بر کار شرکت های زیرمجموعه از نحوه بکارگیری نادرست نیرو جلوگیری کنند.
هرمزگان براساس جدیدترین تقسیمات کشوری دارای 37 شهر می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد