همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

برگزیده عکسهای خبری امروز


  

مجله مهر: گزیده تصاویر امروز در یک چیز مشترک است:«گرما». از پناه بردن بچه‌های افغان از شر گرما به آب نهرها تا پریدن اسپانیایی‌ها از روی آتش در مراسمی سالانه. از گرمای رقابت  انتخاباتی در عراق تا بحث داغ دندان‌های ستاره تیم ملی اروگوئه که دوباره بازیکنان حریف را گاز گرفته است. انتخاب‌های مجله مهر از جذاب‌ترین عکس‌های امروز را ببینید.

برای شرکت در یک مراسم مذهبی کاتولیک‎ها در بیبلیکات (فیلیپین)، مردم خود را با برگ خشکیده درخت موز و گل پوشانده‎اند. (رویترز) 

 

لویس سوارز بازیکن تیم ملی اروگوئه لحظاتی پس از گاز گرفتن شانه مدافع تیم ملی ایتالیا این‌طور واکنش نشان می‌دهد(گتی ایمیجز)

 

مردم در وزیرستان شمالی (پاکستان)  برای دریافت بسته‎های غذا صف کشیده‎اند. (خبرگزاری فرانسه)

 

در مراسم سالانه "سن خوان" در بورگته (اسپانیا) مردم از روی آتش می‎پرند. (دموتیکس)

 

خبرنگاران بی.بی.سی. برای اعلام حمایت از پیتر گرست، محمد فهمی و باهر محمد (خبرنگاران مصری که محکوم به زندان شده‏اند) در مقابل ساختما این شبکه در لندن (انگلیس) تجمع کردند. (پی.ای)

 

در گرمای هوا و تعطیلی مدارس، بچه‎های افغانی در استان بغلان، آب تنی می‎کنند. (رویترز)

 

داوطلبان عراقی در حالی که اعلامیه‎هایی با عکس آیت‎الله العظمی سیستانی در دست دارند، برای پیوستن به نیروهای ارتش برای جنگ با تروریست‎های داعش در مرکزی در بغداد صف بسته‎اند. (خبرگزاری فرانسه)

 

کارگران مشغول تمیز کردن شیشه‎های یک آسمان‎خراش در منطقه تجاری پکن (چین) هستند. (رویترز)

 

ایتالیایی‎هایی که برای تماشای مسابقه فوتبال تجمع کرده بودند، هر چه فریاد کشیدند، نتوانستند مانع از حذف تیمشان در جام جهانی بشوند. (خبرگزاری عکس اروپا)

 

هواداران عبدالله عبدالله –کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان- علیه احتمال تقلب در دور دوم انتخابات، در هرات تجمع کردند. (خبرگزاری عکس اروپا)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد