همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

خانه ای با دکوراسیون دوچرخه


  

مجله مهر: جام جهانی 2014 امشب برای 16 تیم حاضر در این جام تمام می‌شود. اما زندگی همچنان جریان دارد. با همه شیرینی‌ها و تلخی‌هایش. امروز و در گزیده عکس‌های خبری سری زده ایم به حاشیه مسابقات معروف دوچرخه سواری «تور دوفرانس»، نگاهی به نجات جان یک کوسه در سواحل استرالیا انداخته‌ایم و البته سراغ مادری فلسطینی رفته‍ ایم که در هیاهوی دنیا برای جام جهانی، بی سروصدا باید دخترک کوچکش را که به دست صهیونیست‌ها شهید شده، به خاک بسپارد. گزیده عکس‌های خبری امروز به انتخاب مجله مهر را ببیند.

چند سالی است که مسابقات "تور دو فرانس"  از انگلیس آغاز می‎شود. یکی از ساکنان یورکشایر با آویزان کردن دوچرخه و تزئین خانه خود، به استقبال آن رفته است. (گتی ایمیجز)

 

در جشن "سَنت خوآن" در والس (اسپانیا) یک هرم انسانی تشکیل داده‎اند. (رویترز)

 

یک گروه نجات دریایی در حال مراقبت از یک کوسه در نزدیکی سواحل ماروبرا (سیدنی، استرالیا) هستند. (خبرگزاری عکس اروپا)

 

تراکم تماشاگران آرژانتینی در استادیوم بِیرا-ریو در پورتوآلگره (برزیل)، جایی که یاران مسی 2-3 بر نیجریه پیروز شدند. (خبرگزاری فرانسه)

 

عکس منتخبِ خبرگزاری فرانسه از تماشاگران ایرانی در دیدار مقابل بوسنی در شهر سالوادور (برزیل).

 

پچ پچ‌های جان کری (وزیر خارجه آمریکا) و کاترین اشتون (مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا) در جلسه وزرای خارجه "شورای آتلانتیک شمالی" در مقر ناتو در شهر بروکسل (بلژیک). (اسوشیتد پرس)

 

وداع تلخ خانوادهی دختر بچه فلسطینی که در حمله شبانه سربازان صهیونیستی به شهادت رسیده بود، در باریکه غزه. (خبرگزاری فرانسه)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد