همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

عملیات احداث مرکز درمانی تأمین‌اجتماعی ازنا


  


همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز عملیات احداث ساختمان جدید مرکز درمانی تأمین‌اجتماعی ازنا در آینده نزدیک خبر داد.
عملیات احداث مرکز درمانی تأمین‌اجتماعی ازنا آغاز می‌شود

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر علی ربیعی که به نمایندگی از رئیس‌جمهور به ازنا سفر کرده است، اظهار داشت: احداث ساختمان جدید برای مرکز درمانی تأمین‌اجتماعی از خواسته‌های مردم این شهرستان است که برای اجرای آن اقدامات لازم انجام و مجوزهای مربوطه اخذ شده است.

وی ادامه داد: احداث مرکز درمانی جدید در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و با لحاظ استانداردهای درمانی در آینده نزدیک آغاز می‌شود و بر اساس برنامه در مدت 3 سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با سفر به شهرستان دورود همراه با مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از بیمارستان تأمین‌اجتماعی نرگس در این شهرستان بازدید کردند.

دکتر ربیعی در این بازدید از نزدیک روند ارائه خدمات به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد و از تلاش‌های کارکنان این بیمارستان قدردانی کرد.

در ادامه این بازدید، دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی  از راه‌اندازی بخش نوزادان در این مرکز درمانی در آینده نزدیک خبر داد.

نماینده دورود در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید تبدیل بیمارستان تخصصی زنان و زایمان نرگس دورود به بیمارستان عمومی را از نیازهای این شهرستان دانست و اظهار امیدواری کرد این موضوع در دستور کار سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد