همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کارت آزمون استخدامی شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور

لینک دریافت کارت

 

 بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور در سال 1393می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ 16/3/93 منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح روز جمعه آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 13/3/93 بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) و اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت شرکت درآزمون با اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند از ساعت 8:00 الی 12:00 صبح و 14:00 الی 17:00 بعدازظهر روزهای چهارشنبه مورخ 14/3/93 و پنجشنبه مورخ 15/3/93 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و2 قطعه عکس به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه رفع نقص به آدرس: تهران، ضلع شمال غربی میدان فردوسی، کوچه شاهرود، دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد