همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ابلاغ بخشنامه برقراری فوق‌العاده شغل برای کارکنان جمعیت هلال‌احمر


  

معاون پشتیبانی هلال‌احمر همدان خبر داد
ابلاغ بخشنامه برقراری فوق‌العاده شغل برای کارکنان جمعیت هلال‌احمر
معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال‌ احمر استان همدان از ابلاغ بخشنامه برقراری فوق‌العاده شغل برای کارکنان جمعیت هلال‌احمر خبر داد و گفت: احکام این فوق‌العاده شغلی طی هفته‌های آینده صادر خواهد شد.
شاهرخ فخیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از ابلاغ بخشنامه برقراری فوق‌العاده شغل برای کارکنان جمعیت هلال‌احمر خبر داد و اظهار کرد: احکام این فوق‌العاده شغلی طی هفته‌های آینده صادر خواهد شد.
وی میزان این افزایش فوق‌العاده شغلی را برای مشاغل کاردان 700 امتیاز، برای مشاغل کارشناس یک‌هزار و 500 امتیاز و برای کارشناسان مسئول و معاون ادارات یک‌هزار و 600 امتیاز عنوان کرد.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر همدان افزود: روسای ادارات داخلی جمعیت هلال احمر از یک‌هزار و 700 امتیاز و معاونین نیز از یک‌هزار و 800 امتیاز برخوردار خواهند شد.
وی از تاکید مدیرعامل این جمعیت برای بهبود امور رفاهی و معیشت کارکنان سخن گفت و در همین زمینه به صدور به موقع احکام شغلی، پرداخت به‌ موقع حقوق و مزایا و ایجاد برنامه‌های رفاهی برای کارکنان خبر داد.
فخیمی در ادامه به تمهید ساز‌و‌کار‌هایی برای ارتقای قدرت خرید کارکنان این جمعیت اشاره کرد و انعقاد قرارداد با چند موسسه و فروشگاه برای خرید اقساطی کارکنان را در همین راستا دانست.
وی به برقراری بیمه تکمیلی درمان برای پرسنل بازنشسته این نهاد مردمی همانند کارکنان شاغل اشاره کرد و گفت: 50 درصد این حق بیمه از سوی کارکنان و بازنشستگان و 50 درصد دیگر از سوی جمعیت هلال احمر استان پرداخت می‌شود.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر همدان مبلغ بیمه عمر و حوادث را برای کارکنان شاغل تا سقف 100 میلیون ریال و برای بازنشسته‌ها تا سقف 30 میلیون ریال عنوان کرد.
وی از صدور کارت بیمه تکمیلی کارکنان این نهاد طی روز‌های آینده خبر داد.
فخیمی با تاکید بر لزوم آمادگی جسمانی کارکنان و تاثیر مثبت ورزش در شادابی و تقویت روحیه کار تیمی اظهار کرد: با موافقت مدیرعامل یک سانس استخر به کارکنان خانم و یک سانس نیز به کارکنان آقای جمعیت هلال‌احمر اختصاص یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد