همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

برگزاری آزمون سنجش مهارت صنعت ساختمان و فرش


  برگزاری آزمون سنجش مهارت صنعت ساختمان و فرش     
ثبت‌نام اینترنتی اولین مرحله از آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله در سال 1393 آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ثبت‌نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله در سال 1393 که به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از ساعت صبح دوم اردیبهشت ماه جاری آغاز شده تا ساعت 24 دوازدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
آزمون سنجش مهارت حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله در 25 اردیبهشت ماه و اولین مرحله آزمون‌های هماهنگ سال 93 نیز در 26 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.
داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.
آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که ثبت نام کنندگان در آزمون بخش‌های صنعت ساختمان،صنایع دستی، فرش و نان و غله باید از تاریخ 22 اردیبهشت لغایت 24 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا درج مشخصات فردی خود، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.
به گزارش ایسنا، داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد