همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام 53 بهورز در دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری


  

استخدام 53 بهورز در دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری
مدیر گروه ستاد گسترش مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری از استخدام پیمانی 53 بهورز در دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی این استان خبرداد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
محسن آذری پور گفت: 26 نفر برای شهرستان لردگان، 10 نفر اردل، هفت نفر کوهرنگ و برای شهرستان های بروجن و شهرکرد هرکدام سه نفرو فارسان و کیار هر کدام دو نفراستخدام می شود.
وی اظهار داشت: از این تعداد بر اساس جنسیت 26 بهورز زن و مابقی بهورزان از بین مردان استخدام شده و افراد واجد شرایط از طریق آزمون عمومی و تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام می شوند.
آذری پور، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم در یکی از رشته های بهداشت عمومی، خانواده و مامایی برای پذیرش بهورزان زن و در رشته های بهداشت عمومی و مبارزه با بیماری ها، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای برای متقاضیان مرد یا دارا بودن دیپلم متوسطه را از شرایط اختصاصی ثبت نام متقاضیان عنوان کرد.
مدیر گروه ستاد گسترش مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری در زمینه نحوه ارسال مدارک و ثبت نام متقاضیان تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط ، باید مدارک لازم را حداکثر تا تاریخ 11 دیماه تحویل مسئولان مربوطه در مرکز بهداشت استان دهند .
محسن آذری پورافزود: کارت ورود به جلسه آزمون توانمندی های عمومی وتخصصی نیز هفدهم و هجدهم دیماه سال جاری ازساعت 8 لغایت 16 در مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود .
سه مرکز آموزش بهورزی در شهرستان های فارسان، بروجن و لردگان فعال است وهم اکنون 580 بهورز در 310 خانه بهداشت این استان مشغول به خدمت و 24 دانش آموز درمراکز آموزش بهورزی لردگان و فارسان مشغول به تحصیل هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد