همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام رسته مرزبانی در آذربایجان غربی


  

معاون نیروی انسانی مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد
استخدام رسته مرزبانی در آذربایجان غربی

معاون نیروی انسانی مرزبانی آذربایجان غربی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مرد در رسته مرزبانی در استان‌های مرزی از جمله آذربایجان غربی استخدام می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ مرتضی ناطقی ظهر امروز در نشست خبری آذر ماه این معاونت که در ستاد فرماندهی مرزبانی در کمربندی خاتم‌الانبیاء برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مرد مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد و کارآمد برای پاسداری، حفظ و حراست از حریم مرزهای پهناور آذربایجان غربی در رسته مرزبانی به صورت پیمانی پنج ساله در مقطع درجه‌داری از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل استخدام می‌کند.
وی اعتقاد و التزام به دین مبین اسلام، اعتقاد و التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سو پیشینه کیفری، عدم اعتیاد به مواد مخدر، داشتن شرایط تحصیلی و تخصصی لازم برای خدمت و... را از شرایط عمومی استخدام برشمرد.
ناطقی ادامه داد: شرایط اختصاصی استخدام در مقطع درجه‌داری با مدرک تحصیلی دیپلم کلیه گرایش‌ها، مقطع سنی 18 تا 23 سال و حداقل قد 170 سانتی‌متر است.
وی یادآور شد: داوطلبان باید آمادگی خدمت در مرزهای سراسر کشور را داشته و اعضای درجه یک خانواده معظم شهدا از تسهیلات استخدامی پیش‌بینی شده در قانون برخوردار خواهند شد.
ناطقی ادامه داد: حداقل معدل برای فرزندان کارکنان نیروهای مسلح و بسیجیان حداقل یکسال عضویت فعال نمره 12 بوده و داوطلبانی که دارای کارت پایان خدمت بوده مدت خدمت سربازی آنان به حداکثر سن افزوده خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام مخصوص داوطلبان ساکن در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان،مازندران و هرمزگان است و به مدارک واصل شده از داوطلبانی که محل سکونت آن‌ها استان‌هایی غیر از استان‌های مذکور باشد به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ناطقی اظهار داشت: جذب‌شدگان فرماندهی مرزبانی ناجا مطابق آخرین دستورالعمل‌ها و ضوابط جاری از تسهیلات و امتیازات خاص شامل بهره‌مندی از مرخصی‌های عملیاتی، امکان معافیت یک فرزند از خدمت سربازی در قبال 10 سال خدمت مرزی کارکنان مرزبانی به صورت پیوسته و ناپیوسته، بهره‌مندی از تسهیلاتی نظیر بیمه خدمات درمانی، حکمت کارت، ودیعه مسکن، وام خرید خودرو و... متناسب با موقعیت جغرافیایی و شرایط خدمت برخوردار می‌شوند.
وی اعلام کرد: داوطلبان استخدامی می‌توانند حداکثر تا 15 دی ماه مدارک خود را از طریق پست پیشتاز به آدرس پستی تهران صندوق پستی 1488-15745 ارسال کنند و یا می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.police.ir مراجعه کنند.
ناطقی افزود: تاریخ برگزاری و محل توزیع کارت ورود به جلسه آزمون متعاقبا به داوطلبانی که واجد شرایط شرکت در آزمون باشند اعلام خواهد شد و موارد آزمون شامل ادبیات فارسی، آشنایی با رایانه، زبان انگلیسی و هوش و استعداد تحصیلی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد