همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

طی 6 ماهه اول سال جاری صورت گرفت: پرداخت بیش از 3 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از سوی صندوق مهر امام رضا(ع)


  

طی 6 ماهه اول سال جاری صورت گرفت: پرداخت بیش از 3 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از سوی صندوق مهر امام رضا(ع)
منبع خبر : روابط عمومی      تاریخ : 13:24 - 1392/09/04


روابط عمومی/ مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه از پرداخت مبلغ 3 هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای 19هزار و 613نفر از سوی این صندوق طی 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.
جناب آقای حسین نژاد گفت: در شش ماهه اول سال 92 مبلغ 3 هزار و 300 میلیارد ریال وام به 29 هزار و 71 نفر پرداخت شده است که 19 هزار و 613 نفر در بخش خود اشتغا‌لی و کار آفرینی بوده اند‌ و 9 هزار و 458 نفر هم در بخش مشاغل خانگی مستقل و پشتیبان وام دریافت کرده ‌اند.
وی در ادامه به اجرای طرح حمایت از صنوف اشاره و افزود: به منظور حمایت از صنوف طرحی به صورت محدود و آزمایشی به مرحله اجرا گذاشته شد که با استقبال مواجه شد وبیش از 5 هزار نفر در این خصوص اقدام به افتتاح حساب کردند که این امر 300میلیارد ریال منابع در اختیار ما قرار داد و 130 میلیارد ریال هم پرداختی داشتیم که با توجه به شروع کار این طرح در آینده شاهد شکوفایی آن خواهیم بود.
مدیرعامل صندوق در خصوص پرداخت وام ازدواج تصریح کرد: پرداخت وام ازدواج در 370 شعبه صندوق انجام شد و طی 6 ماهه اول مبلغی بالغ بر 70 میلیارد تومان به 19 هزار و 988 نفر پرداخت شد.
جناب آقای حسین نژاد در ادامه با اشاره به اینکه21 هزار فقره سایر وام ها نظیر وام ضروری، تحصیلی،درمان و ودیعه مسکن نیز طی این مدت پرداخت شده اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا(ع) دارای 67 شعبه نقدی و ریالی و 330 شعبه الکترونیکی در سطح کشور است که حدود 900هزار نفر در این شعب اقدام به افتتاح حساب قرض ا‌لحسنه کرده اند‌ ‌که از این تعداد برخی مشتریان خود صندوق و بخشی دیگر نیز افراد عادی و خیر‌ان هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد