همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌پاسارگاد در بیش از 140 شعبه


  

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط‌عمومی بانک، در آیین افتتاح شعبه مقصودبیک ضمن بیان این مطلب گفت: چندی است بانک‌پاسارگاد، نوآوری دیگری در جهت افزایش رفاه حال مشتریان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه آنها انجام داده‌است که طی آن مشتریان گرامی می‌توانند قبل از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک کوتاه، نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و بر اساس پیامک پاسخی که در آن، زمان مناسب برای مراجعه به شعبه قید شده‌، وقت خود را برنامه‌ریزی کنند. وی ادامه داد: این فرآیند از طریق ارسال کد شعبه مورد نظر به شماره 200049146 توسط مشتریان انجام می‌گیرد. پس از لحظاتی سامانه نوبت‌دهی هوشمند پیامکی حاوی شماره نوبت در صف شعبه، تعداد افراد حاضر در صف و زمان تقریبی انتظار را برای آنها ارسال می‌کند. به این‌ترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات در شعبه حضور بهم رسانند. رفیعی تصریح کرد: این سامانه که یکی از ابزارهای موثر جهت برنامه‌ریزی و مدیریت زمان برای مشتریان عزیز است، در حال توسعه به سایر شعبه‌های بانک است.

گفتنی است همزمان با شعبه مقصودبیک، شعبه‌های بازار کفاش‌ها، شهرک لاله و باباطاهر نیز به شبکه بانکی بانک‌پاسارگاد پیوسته‌اند. هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای اطلاع از نشانی و شماره‌ تماس این شعبه‌ها با مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82898289 تماس حاصل کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد