همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون آموزشگاه‌های هنری و تجسمی در اصفهان برگزار می‌شود


  رئیس اداره هنری ارشاد اصفهان:     
آزمون آموزشگاه‌های هنری و تجسمی در اصفهان برگزار می‌شود     
رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: آزمون آموزشگاه‌های آزاد هنری و تجسمی امسال برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، بهزاد بابایی در جلسه هم‌اندیشی با هنرمندان شهرستان نطنز اظهار کرد: با توجه به مراجعه بالا و استقبال زیاد علاقمندان، آزمون آموزشگاه‌های آزاد هنری و تجسمی، امسال نیز  مانند سال گذشته برگزار می‌شود.
وی افزود: در خرداد ماه امسال هم این آزمون برگزار شد و در مدت زمان دو روز، برگزاری آزمون و مصاحبه و پذیرفته شدگان مشخص شدند و طبق برنامه‌های انجام شده، در مدت زمان باقیمانده امسال آزمون دیگری برگزار می‌شود.
رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پیرامون شرایط برگزاری این آزمون خاطرنشان کرد: تنها کسانی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و یا درخواست تاسیس آموزشگاه‌های آزاد را بدهند که مدرک معتبر و معادل با همان موضوع را دارا باشند.
وی افزود:  در صورتی‌که شخصی به صورت تجربی هنری را فرا گرفته هم می‌تواند در این آزمون شرکت کند ولی کمی شرایط سختی را خواهد داشت.
بابایی بیان کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم موانع و مشکلات پیش روی تاسیس آموزشگاه‌های آزاد را برداریم و یا حداقل آن‌ها را تا حد امکان کم کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد