همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جزئیات برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور


مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور را اعلام کرد.
حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور در صبح روز جمعه 29 آذرماه گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون‌ دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در 125 کد رشته امتحانی از روز یکشنبه 14 مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و با در نظر گرفتن مهلت تمدید‌شده فرصت ثبت‌نام در روز پنجشنبه 25 مهرماه به پایان رسید.
وی افزود: در این آزمون تعداد 102 هزار و 884 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 51 هزار و 2 نفر مرد و 58 هزار و 882 نفر مرد هستند. به عبارت دیگر 46 و 41 صدم درصد داوطلبان زن و 53 و 59 صدم درصد آنها مرد هستند.

توکلی با اشاره به برگزاری این آزمون اذعان داشت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در صبح روز جمعه 29 آذرماه در 87 شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین خاطرنشان کرد: اطلاعیه سازمان درباره نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین رفع نواقص احتمالی و محل‌های آن در روز 25 آذرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می‌شود و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 25 آذرماه نیز منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط از روز چهارشنبه 27 آذرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده شده و داوطلبان ثبت‌نام کننده ضرورت دارد از روز چهارشنبه 27 آذرماه تا ساعت 24 روز پنجشنبه 28 آذرماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد