همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام اسامی‌ معرفی‌‌شدگان‌ چندبرابرظرفیت رشته‌‌های‌ مختلف‌ تحصیلی نیمه‌‌متمرکز کنکور سراسری


 

 

با آرزوی موفقیت‌‌ برای‌‌ کلیه‌ داوطلبان‌‌ گرامی‌، بدین‌‌وسیله‌ نظر معرفی‌‌شدگان‌ رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه‌متمرکز در دوره‌های فوق را به‌ نکات زیر معطوف‌ می‌دارد:
الف) براساس‌ ضوابط مربوط به‌ گزینش‌ رشته‌‌های‌ نیمه‌‌‌متمرکز، معرفی‌شدگان‌ هر یک‌ از کد رشته‌های‌ نیمه‌‌‌متمرکز تا چند برابر ظرفیت‌ هر رشته‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ کل‌ از بین‌ داوطلبانی‌ که‌ کدرشته‌ یا رشته‌های‌ مربوط را انتخاب ‌نموده‌اند، استخراج‌ و فهرست‌ اسامی‌ آنان‌ در هر کدرشته‌ درج‌ گردیده‌ است.
ب) نحوه گزینش چندبرابرظرفیت و سایرضوابط رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز در دفترچه‌ راهنمای‌ شماره‌ 2 درج‌ گردیده‌ است ‌و داوطلبانی‌ که‌ در هریک‌ از کد رشته‌های‌ متمرکز انتخابی‌ قبل‌ از کد رشته‌های‌ نیمه‌‌متمرکز پذیرفته‌شده‌‌اند، در ردیف‌ واجدین‌ شرایط رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز قرار نگرفته‌‌اند. به‌ عبارت‌ دیگر داوطلبانی‌ در ردیف‌ معرفی‌‌‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ هریک‌ از کد رشته‌‌های‌ نیمه‌‌‌متمرکز قرار گرفته‌اند که‌ در کدرشته‌ متمرکز انتخابی‌ بعد از کد رشته‌ نیمه‌‌‌متمرکز پذیرفته‌شده‌ باشند و یا بطور کلی‌ در ردیف‌ پذیرفته‌شدگان‌ رشته‌ متمرکز قرار نگرفته‌ باشند.
ج) در زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1392، محدودیتی برای انتخاب رشته‌های نیمه‌متمرکز، از نظر تعداد کد رشته وجود نداشته و داوطلبان می‌توانستند در صورت تمایل، کد رشته‌های نیمه‌متمرکز مورد نظر خود را که واجد شرایط و ضوابط آن باشند انتخاب نمایند. بدیهی است با توجه به ضوابط و کسب حد نصاب نمره علمی لازم، هر داوطلب در هر دوره از هر گروه آزمایشی، در 2 کد رشته نیمه‌متمرکز با توجه به اولویت‌های انتخابی برای انجام آزمون عملی، مصاحبه و یا معاینه از سوی سازمان معرفی می‌گردد.
د) داوطلبان پذیرفته‌شده رشته‌های متمرکز آزمون سراسری سال 92 توجه داشته‌ باشند، چنانچه‌ در ردیف ‌معرفی‌شدگان ‌چند برابر ظرفیت هر یک ‌از رشته‌‌های‌ نیمه‌‌متمرکز قرار گرفته‌اند، در صورتیکه برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاینه و یا آزمون عملی رشته‌ یا رشته‌‌های‌ نیمه‌متمرکز اعلام شده‌، مراجعه ‌نموده و پس از انتخاب کد رشته محل در سایت اینترنتی سازمان، به عنوان پذیرفته‌شده ‌نهایی‌ هر یک از رشته‌های تحصیلی‌ نیمه‌‌متمرکز اعلام‌ قبولی شوند، مطابق ضوابط قبولی‌ قبلی آنان‌ در رشته‌ متمرکز لغو می‌گردد و می‌بایست در رشته قبولی نیمه‌متمرکز ثبت‌نام و ادامه تحصیل نمایند و امکان بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی متمرکز برای آنان میسر نمی‌باشد.
ه‍) طبق مصوبه هیأت محترم وزیران معرفی‌شدگان در زمان اعلام چند برابر ظرفیت داوطلبان می‌بایست نسبت به پرداخت مبلغ 100,000 ریال (معادل ده هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در تمامی دوره‌ها و مبلغ 150,000 ریال (معادل پانزده هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی طراحی برای رشته‌های هنری به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، همزمان با اعلام نتایج معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت از تاریخ 17/7/92لغایت 26/7/92، با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.
تذکر مهم: داوطلبانی که مشمول پرداخت هزینه آزمون عملی می‌شوند، در صورت عدم پرداخت هزینه، برای آنان کارت ورود به جلسه آزمون عملی و یا طراحی صادر نخواهد شد.
و) انتخاب دانشگاه محل تحصیل رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز معرفی‌شدگان در این مرحله نیز به ‌صورت اینترنتی بوده و داوطلبان می‌بایست با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های نیمه‌متمرکز (که از طریق سایت سازمان قابل دریافت می‌باشد) در تاریخ (2/9/92 لغایت 12/9/92) با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند.
تذکر مهم: چنانچه هر یک از معرفی‌شدگان در مراحل مصاحبه، معاینه و آزمون عملی و یا سایر مراحل گزینش شرکت نمایند اما اقدام به انتخاب رشته مجدد اینترنتی یاد شده ننمایند، به‌ منزلة‌ انصراف‌ قطعی‌ از گزینش‌ در رشته‌ یا رشته‌های‌ ذیربط تلقی‌ خواهد شد. مهلت انتخاب رشته‌های نیمه‌متمرکز به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد و به هیچ یک از درخواست‌هایی که بعد از زمان اعلام شده از طریق پست و یا مؤسسه ذیربط به این سازمان ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ح) اسامی پذیرفته‌شدگان نهائی رشته‌های مختلف نیمه‌متمرکز پس از انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش و پس از گزینش علمی نهایی توسط این سازمان در دهه دوم بهمن ماه سال جاری فقط از طریق سایت سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
ز) کلیه‌ معرفی‌شدگان‌ لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل مصاحبه، معاینه و آزمون علمی و عملی و یا مراحل مختلف‌ گزینش‌ در تاریخهای‌ مقرر به‌ آدرس‌ تعیین‌ شده‌ از طرف مؤسسات مراجعه‌ نمایند. بدیهی‌ است‌ عدم‌ مراجعه‌ داوطلبان‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ آزمون عملی به‌ منزلة‌ انصراف‌ قطعی‌ از گزینش‌ در رشته‌ یا رشته‌های‌ ذیربط تلقی‌ خواهد شد. آزمون‌های عملی و اختصاصی قابل تمدید و یا تکرار و یا برگزاری آن بصورت انفرادی برای هیچ داوطلبی در تحت هیچ شرایطی میسر نمی‌باشد.
تذکرخیلی مهم: کلیه معرفی‌شدگان برای اطلاع از مراحل مصاحبه، معاینه و آزمون عملی و یا سایر مراحل گزینش باید طبق برنامه‌های زمانی مندرج در این اطلاعیه اقدام نمایند. همچنین کلیه معرفی‌شدگان (به جز معرفی‌شدگان در رشته‌هایی که دارای آزمون عملی و یا طراحی هستند از قبیل رشته‌ تربیت بدنی و یا رشته‌های طراحی) برای اطلاع از شرایط ضوابط و مدارک لازم جهت انجام مراحل مصاحبه، ضرورت دارد قبل از مراجعه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی به سایت اینترنتی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل معرفی خود مراجعه نمایند.
           
«برنامه زمان و مکان مراجعه معرفی‌شدگان چند برابرظرفیت رشته‌های ‌مختلف تحصیلی نیمه‌متمرکز‌ دانشگاهها»
1- رشته تربیت بدنی: معرفی‌شدگان‌ رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دوره‌های‌ روزانه‌ (کد 22299)، کاردانی تربیت بدنی و علوم ورزشی مجتمع آموزش عالی اردکان (کدهای 22361 و 23087)، شبانه (کد 23056)‌، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (کد 24726)، مراکز آموزش دانشگاه ‌پیام‌نور(کد 24411) و دبیری تربیت بدنی و علوم ورزشی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان (کدهای 22705 الی 22755و 22776 الی 22783) خواهران‌ و برادرانی‌ که‌ اسامی ‌آنان‌ به عنوان‌ معرفی‌‌شدگان‌ هر یک ‌از کدهای رشته‌ تربیت‌‌بدنی‌ و علوم ‌ورزشی‌ فوق اعلام‌ گردیده‌، لازم‌ است‌ پس از پرداخت هزینه آزمون عملی از طریق سایت این سازمان، با همراه داشتن کارت ملی، شناسنامه‌ عکسدار و یک قطعه‌ عکس‌ 4×3 جدید و لباس‌ و کفش‌ ورزشی‌ منحصراً در روز تعیین‌ شده‌ با توجه‌ به‌ استان ‌محل ‌‌‌اقامت ‌فعلی‌ ‌خود ‌به‌ آدرسهای ‌‌تعیین ‌‌شده‌ در اطلاعیه این سازمان که متعاقباً در نشریه پیک سنجش روزهای دوشنبه مورخ 20/8/92 و 27/8/92 و سایت این سازمان منتشر می‌گردد، مراجعه‌ نمایند. بدیهی ‌است‌ در صورت ‌‌نداشتن‌ شناسنامه‌‌ و یا کارت ملی، عکس، از داوطلب‌ مراحل آزمون ‌عملی‌ و مصاحبه‌ به ‌عمل ‌نخواهد آمد.
1-1-  نمره‌ آزمون‌ عملی ‌رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی به عنوان ‌یک‌‌ درس‌ با ضریب 2 در گزینش‌ نهایی‌ اعمال‌ خواهد شد.
1-2- آزمون عملی ‌کلیه‌ معرفی‌شدگان‌ خواهر در روز پنجشنبه مورخ 30/8/92 و کلیه‌ معرفی‌شدگان‌ برادر در روز جمعه مورخ 1/9/92 برگزار می‌گردد.
1-3- کلیه معرفی‌‌شدگان‌ منحصراً براساس برنامه زمانی می‌بایست در آزمون عملی یک حوزه شرکت نمایند.
1-4- کلیه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی تربیت ‌بدنی‌ و علوم‌ ورزشی باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار بوده و بخصوص از سلامت قلبی و ریه‌های خود یقین داشته باشند و آمادگی‌های لازم برای تستهای آزمون‌ عملی‌ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی را داشته‌ باشند و ارائه گواهی تندرستی برای داوطلبان الزامی است. میزان هزینه و محل اخذ گواهی سلامت کامل جسم و روان برای معرفی‌شدگان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشگاه محل آزمون عملی در اطلاعیه این سازمان که متعاقباً در نشریه پیک سنجش روزهای دوشنبه مورخ 20/8/92 و 27/8/92 منتشر می‌گردد، درج خواهد شد.
2- معرفی‌شدگان ‌رشته‌ ‌‌‌‌تحصیلی ‌‌‌دکتری ‌‌‌پیوسته ریاضی (کد 11341) دانشگاه شهید باهنر کرمان‌
    داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌شدگان‌ رشته‌ ‌‌‌‌تحصیلی ‌‌‌دکتری ‌‌‌پیوسته ریاضی (11341) دانشگاه شهید باهنر کرمان‌ اعلام‌ گردیده‌، لازم‌ است‌ برای‌ آگاهی از زمان انجام‌ مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش به سایت دانشگاه به آدرس www.uk.ac.ir مراجعه نمایند. آدرس کرمان- انتهای بلوار 22 بهمن- دانشگاه شهید باهنر کرمان.
3- معرفی‌شدگان ‌رشته‌ ‌‌‌‌تحصیلی ‌‌‌دکتری ‌‌‌پیوسته‌‌‌ فیزیک(کد 11345) مرکز تحصیلات تکمیلی در علوم پایه زنجان
   داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌شده رشته‌‌ ‌‌‌‌تحصیلی ‌‌‌دکتری ‌‌‌پیوسته‌‌‌ فیزیک (کد 11345) مرکز تحصیلات تکمیلی درعلوم پایه زنجان اعلام‌ گردیده‌، لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ مصاحبه و گزینش‌ در تاریخ 1/8/92 به دانشکده فیزیک مرکز تحصیلات تکمیلی در علوم پایه زنجان ‌مراجعه‌ نمایند. همچنین برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت دانشگاه به آدرس www.iasbs.ac.ir مراجعه نمایند.
4 - معرفی‌شدگان رشته‌‌های تحصیلی مهندسی ‌دریا- دریانوردی و مهندسی کشتی (کدهای 11339 و11340 ) بورسیه شرکت ملی نفتکش ایران در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار: داوطلبان لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مصاحبه‌ با در دست‌ داشتن‌ اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه 3 سری روگرفت از آنها– 15 قطعه عکس 4×3 جدید و پشت نویسی شده – اصل و روگرفت مدرک دیپلم و پیش ‌دانشگاهی (معدل ارائه شده به سازمان سنجش در آن مشخص باشد) – اصل و کپی کارنامه آزمون سراسری- نام و نشانی دقیق با کروکی محل و شماره تلفن 8 نفر معتمد از محلهای سکونت، کار و تحصیل که از اقوام نبوده و بیش از 10 سال متقاضی را بشناسند برای انجام مصاحبه مراجعه نمایند. ضمناً داوطلب‌ می‌بایست مبلغ 2,000,000 ریال وجه ‌‌نقد که جهت هزینه‌های انجام معاینات پزشکی و غیره بوده، به همراه داشته باشد (این وجه بازپرداخت نخواهد شد). لازم به ذکر است شرکت هیچ‌گونه تعهدی نسبت به اسکان و غذای داوطلبان در مدت مصاحبه و معاینات پزشکی به عهده نمی‌گیرد و لازم است پیش‌بینی‌های ضروری توسط خود داوطلب صورت پذیرد، مراحل بورسیه شامل: مصاحبه حضوری، تست روانشناختی، تست های مختلف پزشکی و گزینش می‌باشد که در صورت قبول شدن در هر مرحله به مرحله بعدی معرفی می‌گردند.
شرایط اختصاصی: 1- عدم داشتن ضعف بینائی، عدم استفاده از عینک طبی، عدم داشتن کور رنگی چشم 2- حداقل قد داوطلبان 170 سانتیمتر می‌باشد.3- قبولی در کلیه مراحل مصاحبه حضوری، پزشکی، گزینش و همچنین داشتن گواهی عدم سوء پیشینه کیفری . 4- متقاضیان باید قادر به سپردن وثیقه ملکی و همچنین تعهد خدمت ده ساله باشند. 5-داوطلبان مرد می‌بایست در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل نموده و حداقل معدل کل دیپلم آنان 15 باشد. 6- دانشجویان پس از فارغ التحصیل شدن در مقطع کارشناسی بایستی در امتحانات شایستگی دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی شرکت نمایند و پس از قبولی و دریافت گواهینامه بین‌المللی شایستگی از آن سازمان، مراحل استخدامی خود را در شرکت طی خواهند نمود.
مزایای متعلقه: 1-معافیت از خدمت سربازی دو ساله. 2-دریافت کمک هزینه تحصیلی بصورت ماهیانه که شامل هزینه تردد به دانشگاه، خرید کتاب درسی، پوشاک ورزشی، ماشین حساب و ... می‌باشد. 3- کلیه هزینه های مربوط به آموزش، خوابگاه و غذا به عهده شرکت خواهد بود. 4-امکان عضویت در صندوق قرض الحسنه شرکت ملی نفتکش ایران 5-استفاده از دفترچه درمانی بیمه مخصوص دانشجویان.
معرفی‌شدگان رشته تحصیلی مهندسی ‌دریا- دریانوردی (کد 11339 ) بورسیه شرکت ملی نفتکش ایران در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
نام رشته انتخابی
تاریخ مصاحبه
ساعت مراجعه
مکان مصاحبه
رشته تحصیلی مهندسی ‌دریا- دریانوردی دانشگاه علوم دریایی چابهار
4/8/92
7:30
تهران – خیابان آفریقا- بالاتر از پمپ بنزین ظفر خیابان شهید عاطفی شرقی – پلاک 42 شرکت ملی نفتکش ایران تلفن تماس23802222-021
تذکر مهم: با توجه به عدم پذیرش ارگان بورس دهنده و به استناد نامه دانشگاه دریانوردی وعلوم دریائی چابهار پذیرش در رشته مهندسی دریا-مهندسی کشتی (کد 11340)  انجام نخواهد شد بنابراین در این مرحله داوطلبی برای این رشته معرفی نشده است. 
5- معرفی‌شدگان رشته تحصیلی مهندسی کشتی – موتور (کد 11342) دانشگاه صنعت نفت (محل تحصیل محمود‌آباد مازندران)
    داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌شده رشته‌‌ ‌‌‌‌تحصیلی مهندسی کشتی– موتور (کد 11342) دانشگاه صنعت نفت اعلام‌ گردیده‌، لازم است برای‌ انجام‌ مصاحبه‌ مطابق برنامه تعیین شده در جدول ذیل  به آدرس مازندران- محمودآباد- خیابان آزادی- انتهای بلوار شهید ناطق نوری دانشگاه صنعت نفت-دانشکده علوم دریایی مراجعه نمایند.
شماره تماس:  7-7740125 - 0122 داخلی 209 و 210  آدرس سایت دانشگاه : www.put.ac.ir
جدول ‌شماره 1- برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان مهندسی کشتی – موتور (کد 11342) دانشگاه صنعت نفت (محل تحصیل محمود آباد مازندران)
تاریخ
ترتیب حروف الفبا بر اساس نام خانوادگی
4/8/92
الف تا ص
5/8/92
ض تا ی
6/8/92
متاخرین
6- معرفی‌شدگان رشته تحصیلی مددکاری اجتماعی (کد 22362) دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
معرفی‌شدگان رشته تحصیلی مددکاری اجتماعی (کد 22362) دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، لازم است برای‌ انجام‌ مصاحبه‌ با در دست‌ داشتن‌ مدارک لازم از تاریخ 4/8/92 لغایت 6/8/92 ازساعت 9:00 الی 14:00 عصر به آدرس تهران- اوین- بلوار دانشجو- کودکیار-دانشگاه علوم بهزیستی مراجعه نمایند. همچنین برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت دانشگاه به نشانی www.uswr.ac.ir مراجعه نمایند. شماره تماس 22180064 - 021
7-معرفی‌شدگان‌ رشته‌‌ تحصیلی کتابت و نگارگری(کدهای 20114 و 20455) دوره های روزانه و شبانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، مراکز آموزش دانشگاه ‌پیام‌نور(کد 20629) و مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سوره (کد 20722)
   داوطلبانی ‌‌که ‌اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌‌شده‌ رشته‌‌ تحصیلی کتابت و نگارگری(کدهای 20114 و 20455) دوره های روزانه و شبانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، مراکز آموزش دانشگاه ‌پیام‌نور (کد 20629) و مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سوره (کد 20722) اعلام‌‌گردیده، لازم‌ است‌ با در دست‌ داشتن‌ پرینت کارت شرکت در آزمون عملی، خودکار، مداد و پاک کن نرم، تخته شستی به ابعاد A3، مدادهای طراحی B2،  B4 و B6 در روز جمعه مورخ 8/9/92 به آدرس مندرج در کارت ورود به حوزه آزمون عملی مراجعه نمایند. کارت شرکت در آزمون در تاریخ 6/9/92 و 7/9/92 از طریق سایت این سازمان قابل پرینت خواهد بود. آزمون درس طراحی فوق رأس ساعت 9:00 صبح روز جمعه مورخ 8/9/92 در نشانی مندرج در کارت آزمون آغاز می‌شود، لذا داوطلبان بایستی یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند.
8- معرفی‌شدگان رشته‌ تحصیلی کاردانی فوریت‌های پزشکی (کدهای 11384 الی 11443 و 11378) دانشگاهها و دانشکده‌های ‌علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی‌ کشور
    داوطلبانی که اسامی آنان در ردیف معرفی‌‌شدگان رشته تحصیلی کاردانی فوریت‌های پزشکی (کدهای 11384 الی 11443 و 11378) دانشگاهها و دانشکده‌های ‌علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی‌ اعلام گردیده، لازم است با در دست داشتن اصل شناسنامه عکسدار و 2 سری روگرفت آن- اصل ‌و روگرفت کارت ‌ملی- اصل ‌و روگرفت ‌گواهینامه ‌رانندگی (درصورت ‌وجود)- 6 قطعه عکس4×3 جدید پشت نویسی شده- اصل یا گواهی موقت دیپلم و پیش دانشگاهی- ریز نمرات 3 ساله متوسطه- کارت ‌پایان ‌خدمت (در صورت ‌وجود)- گواهی هر نوع فعالیت امدادگری، فرهنگی، اجتماعی و یا ورزشی (در صورت ‌وجود) و سایر مدارک لازم و همچنین همراه داشتن لباس و کفش ورزشی مناسب به شرح جدول ذیل مراجعه نمایند:
جدول ‌شماره 2 - برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان رشته تحصیلی کاردانی فوریت‌های پزشکی دانشگاههای علوم ‌پزشکی

نام موسسه
تاریخ مراجعه
ساعت مراجعه
آدرس محل مصاحبه
تلفن تماس
علوم پزشکی خراسان شمالی- بجنورد
(کدهای 11400 الی 11402)
الف تا خ 4/8/92
د تا غ 5/8/92
ف تا ی 6/8/92
از 8 صبح
لغایت 13
بجنورد- خیابان شهریار -بعد از بیمارستان امام علی(ع)-سالن ورزشی ولایت
آدرس سایت: www.nkums.ac.ir
2247282
2297096
 (کد 0584)
علوم پزشکی دزفول
(کد 11403)
27/8/92
و 28/8/92
8:00 صبح
دانشکده علوم پزشکی دزفول
آدرس سایت:www.dums.ac.ir
7-6269535
 (کد 0641)
علوم پزشکی گناباد
(کد 11423)
7/8/92
و 8/8/92
از 8 صبح
لغایت 14
گناباد- حاشیه‌ جاده‌ آسیایی سنتو- معاونت آموزشی دانشگاه ‌علوم‌پزشکی ‌گناباد آدرس سایت: www.gmu.ac.ir
7223028
7225027
 (کد 0533)
علوم پزشکی اراک
(کد 11378)
از 4/9/92
لغایت 6/9/92
از 9 صبح
لغایت 14
خمین، انتهای کمربندی طالقانی، جنب درمانگاه شماره یک. آدرس سایت دانشگاه: www.arakmu.ac.ir
46224143
(کد 086)
علوم پزشکی اردبیل
(کدهای 11384 و 11385)
از 11/8/92
لغایت 16/8/92
8:00 صبح
اردبیل- انتهای خیابان دانشگاه –ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی‌-طبقه دوم.آدرس سایت: www.arums.ac.ir
5522088
(کد 0451)
علوم پزشکی ارومیه
(کد 11386)
11/8/92
و 12/8/92
از 30/8 صبح
لغایت 16
ارومیه- انتهای خیابان جهاد-‌ جنب‌ ‌اورژانس ستاد مرکزی دانشگاه –حوزه معاونت آموزشی آدرس سایت: www.cdu.umsu.ac.ir
2237399
2244686
 (کد 0441)
علوم پزشکی ایلام
(کد 11389)
11/8/92
و 12/8/92
از  30/8 صبح
لغایت12 ظهر
ایلام-بلوار پژوهش- بانگنجاب- طبقه دوم ساختمان معاونت آموزشی -اداره امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی
آدرس سایت: www.medilam.ac.ir
2227109
2227135
 (کد 0841)
علوم پزشکی هرمزگان-بندرعباس (کد 11390)
11/8/92
الف تا ر
بندرعباس- بلوار جمهوری اسلامی-جنب بیمارستان شهید محمدی-مرکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان(115) آدرس سایت: www.hums.ac.ir
1-3337190
(کد 0761)
12/8/92
ز تا غ
13/8/92
ف تا ی
علوم پزشکی بوشهر
(کد 11391)
28/8/92
و 29/8/92
8:00 صبح
بوشهر- خیابان ریشهر- جنب بیمارستان سلمان فارسی- ساختمان دانشگاه علوم پزشکی- دانشکده پیراپزشکی
آدرس سایت: www.bpums.ac.ir
4552247
(کد 0771)
علوم پزشکی بیرجند
(کدهای 11392 الی 11394)
27/8/92
و 28/8/92
8:00 صبح
بیرجند- خیابان ‌غفاری-سازمان ‌مرکزی ‌دانشگاه علوم‌‌پزشکی بیرجند
آدرس سایت: www.bums.ac.ir
4433001
4440833
 (کد 0561)
علوم پزشکی تبریز
(کد 11395)
برای اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش به سایت دانشگاه به آدرس www.amouzesh.tbzmed.ac.ir مراجعه نمایند.
4777379
4799946
(کد 0411)
علوم‌پزشکی‌‌جندی‌‌شاپور‌‌اهواز
 (کدهای 11397 و 11398 )
27/8/92
و 28/8/92
8:00 صبح
اهواز- اتوبان گلستان –دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور-ساختمان مرکزی-طبقه دوم-معاونت آموزشی
آدرس سایت: www.ajums.ac.ir
 3337077-0611
علوم پزشکی زابل
(کد 11405)
6/8/92
و 7/8/92
8:00 صبح
مکان مصاحبه: زابل- خیابان فردوسی شرقی- جنب میراث فرهنگی- دانشکده پرستاری و مامایی
آدرس سایت: www.zbmu.ac.ir
2230765
(کد 0542)
علوم پزشکی زنجان
(کد 11407)
7/8/92
و 8/8/92
8:00 صبح
زنجان- خیابان ‌پروین ‌اعتصامی-جنب‌کارخانه شیر پاستوریزهwww.zums.ac.ir
4156364
(کد 0241)
علوم پزشکی سبزوار
(کد 11408)
الف تا س 6/8/92
ش تا ی 7/8/92
30/8 صبح
 الی 14
سبزوار- کیلومتر 5 جاده تهران- ساختمان شماره 2 دانشگاه- معاونت آموزش
 آدرس سایت: www.medsab.ac.ir
4446070
 (کد 0571)
علوم پزشکی سمنان
(کدهای 11409 الی 11411)
از 28/8/92
لغایت 30/8/92
8 صبح
تا 16 عصر
سمنان-میدان معلم- بلوار بسیج-جنب استانداری-ستاد دانشگاه علوم پزشکی سمنان- معاونت ‌آموزشی و پژوهشی-اداره کل آموزش
آدرس سایت: www.sem-ums.ac.ir
4440225
(کد 0231)
علوم پزشکی شاهرود
(کد 11412 و 11413)
7/8/92
و 8/8/92
8:00 صبح
شاهرود- میدان هفت تیر- دانشگاه علوم پزشکی
 آدرس سایت: www.shmu.ac.ir
3391850
(کد 0273)
علوم پزشکی شهرکرد
(کد 11414)
از 25/8/92
لغایت 27/8/92
8 صبح تا
14عصر
شهرکرد- رحمتیه- مجموعه ‌دانشکده‌های ‌دانشگاه ‌علوم ‌پزشکی- سالن ‌ورزشی ‌شهید علم ‌الهدی
ترتیب مراحل گزینش: معاینه پزشکی-آزمونهای عملی(تستهای ورزشی)- مصاحبه
آدرس سایت: www.skums.ac.ir
3332907
3350341
 (کد 0381)
علوم پزشکی شیراز-واحد ممسنی
(کد 11416)
27/8/92
و 28/8/92
8 صبح
تا 14 عصر
شیراز- میدان‌ جمهوری ‌اسلامی (نمازی ‌سابق)- ورودی ‌بیمارستان نمازی- دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س)
6267101 
6280135
(کد 0711)
علوم پزشکی فسا
(کد 11417)
الف تا د 6/8/92
از 8 صبح
لغایت 13
فسا- بلوار رضوانیه- دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا ساختمان الحاقی ط-همکف -امورآموزش(6 قطعه عکس ضروری است) آدرس سایت www.fums.ac.ir
6-2220994داخلی 205
(کد 0731)
ذ تا ع 7/8/92
غ تا ی 8/8/92
علوم پزشکی قزوین
(کد 11418)
از 4/8/92
لغایت 8/8/92
از 8 صبح
لغایت 14
قزوین- بلوار شهید باهنر- مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی- دانشکده پیراپزشکی
آدرس سایت: www.qums.ac.ir
3328212
3353006
3369581
(کد 0281)
علوم پزشکی قم
(کد 11419)
برنامه زمان و مکان مصاحبه و مدارک مورد نیاز در سایت دانشگاه به آدرس: www.edu.muq.ac.ir از تاریخ 27/7/92 موجود می‌باشد .
--
علوم پزشکی کردستان- سنندج
 (کد 11421)
27/8/92
و 28/8/92
8:00 صبح
سنندج- خیابان پاسداران-‌ پایین‌تر از بیمارستان قدس- پردیس دانشگاه علوم پزشکی- معاونت آموزش و تحقیقات دانشگاه- آموزش کل
6131211
 (0871)
علوم پزشکی (سیرجان)
(کد 11440)
مصاحبه 7/8/92
8:00 صبح لغایت 16 عصر
سیرجان –خیابان رازی-دانشکده علوم پزشکی سیرجان(محل سابق بیمارستان آیت الله کاشانی)
آدرس سایت www.kmu.ac.ir
4224115
 (0345)
معاینه 8/8/92
         و 9/8/92
علوم پزشکی کرمانشاه
(کد 11422)
27/8/92
و 28/8/92
8:00 صبح
کرمانشاه- میدان ایثار- بلوار دولت آباد- دانشکده پیراپزشکی آدرس سایت دانشکده پیراپزشکی:
 www.paramedical-school.kums.ac.ir
آدرس سایت دانشگاه علوم پزشکی:www.kums.ac.ir
8279796
8279899
8378281
(کد 0831)
علوم پزشکی گیلان- رشت
(کد 11424)
4/8/92
و 5/8/92
9 صبح لغایت 14 بعدازظهر
رشت- کمربندی شهید بهشتی-روبروی پارک دانشجو-دانشکده پرستاری مامایی شهید بهشتی
آدرس سایت  www.nurst.gums.ac.ir
www.gums.ac.ir
5553088
5555056
5555058
(کد 0131)
علوم پزشکی لرستان- خرم آباد
کد 11425
از 14/8/92
لغایت 16/8/92
8:00 صبح
خرم‌آباد- انتهای خیابان رازی - معاونت پژوهشی سابق دانشگاه-سالن ورزشی
آدرس سایت  www.lums.ac.ir
7-6200146
(کد 0661)
کد 11426
از 7/8/92
لغایت 9/8/92
علوم پزشکی مازندران- ساری
(محل تحصیل دانشکده پیراپزشکی آمل)
 (کد 11427)
الف تا ش 4/8/92
8:00 صبح
آمل-خیابان طالب آملی-روبروی مرکز بهداشت-کوچه شهید فیاض بخش 5 –دانشکده پیراپزشکی آمل
آدرس سایت دانشگاه: www.mazums.ac.ir
2262586
(کد 0151)
ص تا ی 6/8/92
علوم پزشکی مشهد
(کدهای 11428 الی 11430)
ساعت مراجعه 12-8
12/9/92
الف تا ر
مشهد- خیابان دانشگاه-خیابان ابن سینا- دانشکده پرستاری و مامایی
آدرس سایت دانشگاه: nurse /www.mums.ac.ir
3-8792511
(کد 0511)
13/9/92
ز تا گ
14/9/92
ل تا ی
علوم پزشکی همدان
(کد 11431 و 11432)
14/8/92
الف تا ذ
همدان- بلوار شهید فهمیده- دانشگاه علوم پزشکی- روبروی ‌پارک ‌مردم- دانشکده‌ پرستاری‌ و‌ مامایی
8276052
2528058
 (کد 0811)
15/8/92
ر تا غ
16/8/92
ف تا ی
علوم پزشکی یاسوج
(کد 11433)
11/8/92
و 12/8/92
8:30 صبح
یاسوج- پردیس دانشگاه جنب بیمارستان امام سجاد(ع)
دانشکده پرستاری
www.yums.ac.ir
2235140
2235145
(کد 0741)
علوم پزشکی یزد
(کد 11434)
27/8/92
و 28/8/92
از 8 صبح
لغایت 14
یزد- میدان امام حسین(ع)- بلوار دانشجو- دانشکده پیراپزشکی
7247330
(کد 0351)
علوم پزشکی کرج
(کدهای 11387و 11388)
27/8/92 الف تا ر
از 30/8 صبح
لغایت 14
کرج-بلوار باغستان-بالاتر از پارک تختی-خیابان اشتراکی-گلستان یکم آدرس سایت دانشگاه www.azums.ir
9-4336007
(کد 0261)
28/8/92 ز تا ک
29/8/92 گ تا ی
علوم پزشکی ایرانشهر
(کد 11435)
12/8/92
و 13/8/92
از 8 صبح
لغایت 12
ایرانشهر-بلوار بلوچ-دانشکده پرستاری و مامایی-اداره آموزش. آدرس سایت دانشگاه www.zaums.ac.ir
3310482
3310480
3310479
(کد 0547)
علوم پزشکی رفسنجان
(کد 11404)
27/8/92
و 28/8/92
از 8 صبح
لغایت 14
رفسنجان-بلوار فردوس-دانشکده پرستاری مامایی و پیراپزشکی (ارائه 12 قطعه عکس ضروری است)
42-8220038
(کد 0392)
علوم پزشکی گراش
(کد 11441)
27/8/92
و 28/8/92
از 8:30 صبح
لغایت 14
دانشکده علوم پزشکی گراش
--
علوم پزشکی کاشان
(کد 11420)
27/8/92
و 28/8/92
از 8:30 صبح
لغایت 14
کاشان علوم پزشکی کاشان
 
--
علوم پزشکی نیشابور
(کد 11443)
از 25/8/92
لغایت 30/8/92
8:00 صبح
نیشابور-خیابان شهید جعفری-ابتدای خیابان رازی-ساختمان معاونت آموزشی. آدرس سایت دانشکده www.nums.ac.ir
3344012
3356588
(کد 0551)
علوم پزشکی زاهدان
(کد 11406)
کلیه معرفی شدگان می بایست برای اطلاع از زمان، مکان مصاحبه، مدارک لازم و نحوه انجام مصاحبه به سایت دانشگاه به نشانی: www.zaums.ac.ir مراجعه نمایند.
7-3414553
(کد 0541)
علوم پزشکی بم
(کدهای 11436 و 11437)
4/8/92
و 5/8/92
8:00 صبح
بم-بزرگراه خلیج فارس-پردیس دانشگاه علوم پزشکی معاونت آموزشی آدرس سایت دانشگاه www.mubam.ac.ir
2216180
(کد 0344)
علوم پزشکی ساوه
(کد 11439)
از 27/8/92
لغایت 29/8/92
9 صبح لغایت 14 بعدازظهر
ساوه-شهر صنتی کاوه-خیابان یاس-دانشکده علوم پزشکی ساوه www.ararkmu.ac.ir
42343395
(کد 086)
علوم پزشکی خمین
(کد 11438)
از 27/8/92
لغایت 29/8/92
8:00 صبح
دانشکده علوم پزشکی خمین
آدرس سایت: www.arakmu.ac.ir
--
علوم پزشکی داراب
(کد 11415)
کلیه معرفی شدگان می بایست برای اطلاع از زمان، مکان مصاحبه، مدارک لازم و نحوه انجام مصاحبه به سایت دانشگاه علو پزشکی شیراز به نشانی: www.sums.ac.ir مراجعه نمایند.
علوم پزشکی جهرم
(کد 11399)
از 27/8/92
لغایت 29/8/92
8:00 صبح
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
آدرس سایت: www.jums.ac.ir
--
علوم پزشکی مراغه
(کد 11442)
از 27/8/92
لغایت 29/8/92
8:00 صبح
دانشکده علوم پزشکی مراغه
آدرس سایت: maraghehphc.tbzmed.ac.ir
--
علوم پزشکی تربت حیدریه
(کد 11396)
از 27/8/92
لغایت 29/8/92
8:00 صبح
آدرس سایت دانشگاه www.thums.ac.ir
2-2226011
(کد 0531)
9- معرفی‌شدگان ‌رشته‌‌های‌ تحصیلی کارشناسی علوم‌ انتظامی (کدهای  22358 و 22359) و کاردانی علوم‌ پایه انتظامی‌ ( کد 22360) دانشگاه علوم پایه‌ ‌انتظامی‌ نیروی‌ انتظامی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌
   داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌شدگان‌ کد رشته‌های‌ مذکور اعلام‌ گردیده، لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش‌ با در دست ‌‌داشتن:
داوطلبان دانشجوی افسری:‌ اصل شناسنامه و روگرفت از تمام صفحات- 6 ‌قطعه عکس 4×3‌ تمام‌‌رخ جدید (عکسها رایانه‌ای و اسکن ‌شده نباشند)- اصل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی  به همراه روگرفت مربوطه- پرینت کارنامه آزمون سراسری- اصل و روگرفت مدرک مشخص‌کننده وضعیت نظام وظیفه - اصل و روگرفت کارت ملی والبسه و کفش ورزشی برای انجام آزمون آمادگی جسمانی.
داوطلبان شاغل:‌ اصل شناسنامه و کارت ملی روگرفت از آنها، 6 ‌قطعه عکس 4×3‌ تمام‌‌رخ پرسنلی با آخرین درجه و زمینه قرمز،  اصل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی به همراه روگرفت مربوطه- ارائه موافقت نامه یگان خدمتی صادره از بالاترین رده خدمتی،اصل آخرین حکم کارگزینی که در نیمه اول سال تحصیلی 1392 صادر گردیده است(لازم به ذکر است از کارکنان پیمانی شاغل در ناجا ثبت‌نام بعمل نمی آید)مطابق جدول ذیل راس ساعت 7:00 صبح به آدرس : تهران-اتوبان شهید همت(غرب)-دهکده المپیک-دانشگاه علوم انتظامی مراجعه نمایند.
تذکرات‌ مهم: 1-داشتن حداقل170سانتیمتر قد برای داوطلبان مرد و 160 سانتیمتر برای داوطلبان زن الزامی است. 2-داوطلبان (مرد) که دارای معافیت پزشکی می‌باشند، شرایط ثبت‌نام در دانشگاه علوم انتظامی را ندارند. 3-فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر حق ثبت‌نام ندارند. 4-مراکز گزینش و استخدام ناجا و دانشگاه علوم انتظامی در قبال افرادی که در زمان تعیین شده بشرح جدول زیر مراجعه ننمایند، مسئولیتی نخواهند داشت. 5-داشتن مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه و پیش دانشگاهی با حداقل معدل 14 در یکی از مقاطع الزامی است 6-داوطلبانی که جهت ثبت‌نام و انجام معاینات اولیه پزشکی به هسته گزینش دانشگاه علوم انتظامی برابر جدول زمان‌بندی تعیین شده مراجعه می‌نمایند لازم ‌است بعد ‌از اتمام‌ کار ‌سریعاً برای ‌ادامه‌ مراحل استخدامی به‌ گزینش و استخدام استان محل ‌سکونت مربوطه‌ مراجعه ‌نمایند.
           
جدول ‌شماره 3- برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان  ‌رشته‌‌های‌ تحصیلی کارشناسی علوم‌ انتظامی (کدهای 22358 و 22359)دانشگاه علوم‌ ‌انتظامی‌
جنسیت
4/8/92
5/8/92
6/8/92
7/8/92
8/8/92
9/8/92
مرد(کارشناسی)
الف-ب
پ-ت-ث-ج-چ
ح-خ-د-ذ-ر-ز-ژ
س-ش ص-ض- ط-ظ
ع-غ- ف-ق-ک-گ
ل-م-ن- و-ه-ی
جدول ‌شماره 4- برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان ‌رشته‌‌ تحصیلی کاردانی علوم‌ پایه انتظامی‌ ( کد 22360) دانشگاه علوم‌ ‌انتظامی‌
جنسیت
‌ 6/8/92
7/8/92
8/8/92
زن(کاردانی)
الف-ب-پ-ت-ث-ج-چ
ح-خ-د-ذ-ر-ز-ژ-س-ش ص-ض- ط-ظ
ع-غ- ف-ق-ک-گ-ل-م-ن- و-ه-ی
10- معرفی‌شدگان ‌رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری(کدهای 11379، 11381 و 11383) بورسیه نیروی انتظامی دردانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران
داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی‌ پزشکی (کد 11379)، دندانپزشکی (کد 11381) و پرستاری (کد 11383) بورسیه نیروی انتظامی دردانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام‌ گردیده‌، لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش‌ با در دست ‌‌داشتن:1- عکس 4*3 تمام رخ با زمینه سفید 6 قطعه 2- اصل شناسنامه و کارت ملی و روگرفت از تمام صفحات 3- اصل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی به همراه روگرفت مربوطه 4- پرینت کارنامه آزمون سراسری. 5-اصل و کپی از مدرک نظام وظیفه (کارت پایان خدمت، کارت معافیت غیر پزشکی، دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت ویا گواهی تحصیلی)6- البسه و کفش ورزشی برای انجام آزمون آمادگی جسمانی. مطابق جدول ذیل راس ساعت 7:00 صبح ‌به ‌آدرس: تهران-انتهای بزرگراه شهید همت- دانشگاه علوم انتظامی مراجعه نمایند.
تذکرات مهم: 1-داوطلبانی که دارای معافیت پزشکی می‌باشند شرایط ثبت‌نام را ندارند 2- داوطلبانی که در دو رشته معرفی‌شده اند لازم است فقط یک بارجهت گزینش مراجعه نمایند. 3- همچنین لازم‌ است‌ کلیه معرفی شدگان قبل از مراجعه جهت مصاحبه برای اطلاع از شرایط عمومی واختصاصی و مدارک لازم جهت شرکت در مراحل‌ مصاحبه‌، معاینه و سایر مراحل گزینش به آدرس سایت دانشگاه به نشانی: www.ajaums.ac.ir مراجعه نمایند. تلفن تماس : 63982152- 88337909-85985160 (کد 021)
جدول ‌شماره 5- برنامه زمانی مراجعه داوطلبان بورسیه نیروی انتظامی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران
نام رشته/کد رشته
تاریخ‌ مراجعه‌
پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری
الف تا ش 11/8/92
ص تا ی 12/8/92
11- معرفی‌شدگان ‌رشته‌ تحصیلی دندانپزشکی (کد 11382) بورسیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران
داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌شدگان‌ ‌رشته‌ تحصیلی دندانپزشکی (کد 11382) بورسیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام‌ گردیده‌، لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش‌ با در دست ‌‌داشتن:1- عکس 4*3 تمام رخ با زمینه سفید 12 قطعه 2- اصل شناسنامه و کارت ملی و روگرفت از تمام صفحات 3- اصل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی به همراه روگرفت مربوطه 4- پرینت کارنامه آزمون سراسری. 5-اصل و کپی از مدرک نظام وظیفه (کارت پایان خدمت، کارت معافیت غیر پزشکی، دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت ویا گواهی تحصیلی) 6- کپی کارت ملی پدر و مادر.7-گواهی سابقه فعالیت در بسیج یا گواهی ایثارگری و جبهه پدر و یا سوابق فعالیت فرهگی، قرآنی و ... راس ساعت 8:00 صبح مورخ 6/8/92 ‌به ‌آدرس: تهران-میدان ونک-خیابان ملاصدرا-خیابان شیخ بهایی جنوبی-دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا.. مرکز گزینش و استخدام مراجعه نمایند.
تذکرات مهم: 1-داوطلبانی که دارای معافیت پزشکی می‌باشند شرایط ثبت‌نام را ندارند.2- کلیه معرفی شدگان قبل از مراجعه جهت مصاحبه برای اطلاع از شرایط عمومی واختصاصی و مدارک لازم جهت شرکت در مراحل‌ مصاحبه‌، معاینه و سایر مراحل گزینش به آدرس سایت دانشگاه به نشانی: www.ajaums.ac.ir و یا www.bmsu.ac.ir مراجعه نمایند.تلفن تماس : 82483143 (کد 021)
12- معرفی‌شدگان ‌رشته‌ تحصیلی دندانپزشکی (کد 11380) بورسیه وزارت دفاع در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران
داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌شدگان‌ ‌رشته‌ تحصیلی دندانپزشکی (کد 11380) بورسیه وزارت دفاع در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام‌ گردیده‌، لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش‌ با در دست ‌‌داشتن: 1- عکس 4*3 تمام رخ با زمینه سفید 6 قطعه. 2- اصل شناسنامه و کارت ملی و روگرفت از تمام صفحات و نیز اطلاعات کامل بستگان فردی درجه یک. 3- اصل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی به همراه روگرفت مربوطه. 4- پرینت کارنامه آزمون سراسری. 5-اصل و کپی از مدرک نظام وظیفه (کارت پایان خدمت، کارت معافیت غیر پزشکی، دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و یا گواهی تحصیلی). 6- البسه و کفش ورزشی برای انجام آزمون آمادگی جسمانی.     راس ساعت 8:00 صبح مورخ 7/8/92 ‌به ‌آدرس: تهران-بزرگراه رسالت-پل سید خندان-خیابان شهید کابلی-ساختمان حضرت ولی امر وزارت دفاع-اداره کل گزینش و استخدام وزارت دفاع مراجعه نمایند.
تذکرات مهم: 1-داوطلبانی که دارای معافیت پزشکی می‌باشند شرایط ثبت‌نام را ندارند2- کلیه معرفی شدگان قبل از مراجعه جهت مصاحبه برای اطلاع از شرایط عمومی واختصاصی و مدارک لازم جهت شرکت در مراحل‌ مصاحبه‌، معاینه و سایر مراحل گزینش به آدرس سایت دانشگاه به نشانی: www.ajaums.ac.ir مراجعه نمایند.
13- معرفی‌شدگان‌ رشته‌ تحصیلی پرستاری دانشگاه شاهد (کد 11449)
 معرفی‌شدگان‌ رشته‌‌ تحصیلی پرستاری (کد 11449) دانشگاه شاهد لازم‌ است‌ در تاریخ 9/8/92 (8:00 صبح خانم‌ها و 14:00 عصر آقایان) به آدرس تهران-ابتدای بلوار خلیج فارس-نرسیده به عوارضی تهران قم-روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)-دانشگاه شاهد-ساختمان ایثار مراجعه نمایند. همچنین برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، امکانات و تعهدات و مدارک مورد نیاز جهت انجام مراحل مصاحبه به سایت دانشگاه به نشانی www.shahed.ac.ir مراجعه نمایند. تلفن تماس 51213076 (کد 021)
14- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی نوازندگی موسیقی ایرانی‌ (کدهای 20091 و 20466) و نوازندگی موسیقی جهانی‌ (کدهای 20093 و 20468) دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاههای‌ تهران‌،  هنر و گیلان- رشت
داوطلبانی که‌ اسامی آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی نوازندگی موسیقی ایرانی‌ (کدهای 20091 و 20466) دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاههای‌ تهران‌، هنر تهران و گیلان- رشت و نوازندگی موسیقی جهانی‌ (کدهای 20093 و 20468) دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاههای‌ تهران‌ و هنر تهران اعلام‌ گردیده‌، با در دست‌ داشتن‌ پرینت کارت شرکت در آزمون، کارت ملی، یک‌ قطعه‌ عکس‌4×3 جدید به آدرس مندرج در کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند. کارت شرکت در آزمون در روزهای 28/8/92 و 29/8/92 از سایت این سازمان قابل پرینت می‌باشد. داوطلبان لازم‌ است‌ از ساعت 8:00 صبح‌ برای تعیین نوبت براساس‌ برنامه‌ زمانی ‌‌تعیین‌ شده‌ به‌ شرح‌ جدول‌ ذیل‌ به آدرس مندرج در کارت شرکت در آزمون عملی مراجعه نمایند. به همراه‌ داشتن‌ ساز تخصصی‌ برای معرفی‌شدگان ضروری‌ است.
جدول ‌شماره 6- برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان رشته‌های تحصیلی‌ نوازندگی‌ موسیقی ایرانی‌ و جهانی ‌دانشگاههای‌ تهران‌،  هنر و گیلان- رشت
تاریخ‌ مراجعه‌
نام رشته
 
30/8/92 و 1/9/92
رشته نوازندگی موسیقی جهانی و رشته موسیقی نظامی
   
7/9/92 و 8/9/92
رشته نوازندگی موسیقی ایرانی‌
15- معرفی‌شدگان رشته تحصیلی موسیقی نظامی(کد 20131) دوره‌ روزانه دانشگاه هنر تهران بورسیه ارتش جمهوری اسلامی ایران
   داوطلبانی‌‌ که ‌‌اسامی ‌آنان ‌به عنوان‌ معرفی‌شدگان‌ رشته‌ موسیقی نظامی (کد 20131) دانشگاه هنر تهران بورسیه ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام‌ گردیده‌، لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ مصاحبه‌ و گزینش با در دست‌ داشتن‌ اصل‌ شناسنامه ‌عکسدار و 4 سری روگرفت از تمام صفحات ‌آن- اصل دیپلم یا گواهی موقت پایان دوره متوسطه به همراه دو برگ روگرفت – اصل مدرک پیش دانشگاهی یا گواهی موقت پایان دوره پیش دانشگاهی به همراه دو برگ روگرفت- 18 قطعه‌ عکس ‌4×3 جدید پشت نویسی شده– مشخص بودن‌ وضعیت ‌نظام‌ وظیفه (دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت یا گواهی اشتغال به خدمت،  یا کارت پایان خدمت،  گواهینامه اشتغال به تحصیل برای دانش آموزان و یا گواهی پایان تحصیلات متوسطه پیش دانشگاهی)– ارائه موافقت نامه از دایره اعزام به مدارس نیروی مربوط جهت کارکنان پایور آجا- مشخصات بستگان درجه یک و روگرفت کامل صفحات شناسنامه پدر و مادر- لباس ورزشی و کفش مناسب رأس ساعت‌ 6:30  مورخ 23/9/92 به‌ آدرس تهران‌‌- میدان حر– جنب داروخانه 29 فروردین– خیابان دانشگاه جنگ- مدیریت گزینش و استخدام نزاجا مراجعه‌ نمایند و همچنین در یکی از روزهای 30/8/92 یا 1/9/92 برای آزمون عملی موسیقی به آدرس مندرج در پرینت کارت شرکت درآزمون عملی مراجعه نمایند لازم بذکر است همراه‌ داشتن‌ ساز تخصصی‌ ضروری‌ است‌.
توجه : از پذیرش داوطلبان دارای معافیت پزشکی، متأهل و یا داوطلبانی که مدارک ذکر شده را همراه نداشته باشند، خودداری خواهد شد.
16- معرفی‌شدگان‌ رشته‌ تحصیلی آهنگسازی (کدهای 20472 و 20133) دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه هنر تهران-محل تحصیل کرج
   داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌‌شدگان‌ رشته‌ تحصیلی آهنگسازی‌‌ (کدهای 20472 و 20133) دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه هنر تهران اعلام‌ گردیده‌، برای‌ شرکت‌ در آزمون کتبی و عملی ضرورت دارد با در دست‌ داشتن‌ پرینت کارت شرکت در آزمون، کارت ملی، یک‌ قطعه‌ عکس‌ 4×3 و مدادسیاه و پاک کن و همچنین‌ وسایل مورد نیاز از ساعت‌ 9:00 صبح مورخ 9/9/92 به آدرس مندرج در کارت آزمون مراجعه نمایند. کارت شرکت در آزمون در تاریخ 6/9/92 از سایت این سازمان قابل پرینت می‌باشد.
جدول ‌شماره 7- برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان رشته تحصیلی‌  آهنگ سازی ‌دانشگاه هنر تهران‌-کرج
نوع آزمون
موادآزمون
تاریخ برگزاری
کتبی و عملی
آزمون کتبی و سرایش آهنگسازی
9/9/92
17- معرفی‌شدگان‌ رشته ‌‌تحصیلی مجسمه‌‌ سازی‌ (کدهای 20092 و 20458) دوره‌های ‌روزانه‌ و ‌شبانه دانشگاههای ‌تهران،نیشابور و هنر تهران
   داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفی‌‌شدگان‌ رشته‌ تحصیلی (کدهای 20092 و 20458) دوره‌های ‌روزانه‌ و ‌شبانه دانشگاههای ‌تهران، نیشابور و هنر تهران اعلام‌ گردیده‌، لازم‌ است‌ برای‌ شرکت‌ درآزمون عملی( مراحل‌ طراحی ‌تخصصی‌ وحجم سازی با گل) با در دست‌ داشتن کارت ملی، ‌اصل‌ شناسنامه‌ عکسدار، یک‌ قطعه‌ عکس‌ 4×3 و همچنین‌ وسایل مورد نیاز مجسمه سازی و لوازم طراحی از جمله مداد طراحی و ابزار مجسمه سازی تخته شاستی A3 قیچی کاغذ بر، رأس‌ ساعت‌ 8:00 صبح‌ (برای گروه بندی و نوبت دهی) خواهران در تاریخ 9/8/92 و برادران در تاریخ 10/8/92 به آدرس مندرج در‌ کارت شرکت در آزمون که از تاریخ 7و8/8/92 از سایت این سازمان قابل پرینت می‌باشد. تذکر: امتحان طراحی وحجم سازی به شکل پیوسته برگزار می‌گردد.
18- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی نقاشی‌،  ارتباط تصویری‌،  کاردانی هنرهای تجسمی(نقاشی -گرافیک) طراحی پارچه، طراحی لباس و طراحی صنعتی دوره‌های‌ روزانه‌ و شبانه دانشگاهها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی  
داوطلبانی ‌که ‌‌اسامی ‌‌آنان ‌به عنوان ‌معرفی‌‌‌شدگان ‌هر یک ‌از رشته‌های‌ تحصیلی نقاشی، ارتباط‌تصویری، کاردانی هنرهای تجسمی (نقاشی وگرافیک) طراحی پارچه و طراحی لباس دوره‌های‌ روزانه‌ و شبانه دانشگاهها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی اعلام شده لازم است در آزمون‌ تشریحی‌ درس‌ طراحی‌ که رأس‌ ساعت‌ 8:30 صبح‌ روز جمعه مورخ 17/8/92 برگزار می‌گردد، شرکت نمایند. ضمناً کارت‌ ورود به‌ جلسه‌ آزمون‌ در تاریخ 14/8/92 لغایت 16/8/92 از طریق سایت این سازمان قابل پرینت می‌باشد. داوطلبان درصورت مشاهده نقص در کارت شرکت در آزمون عملی می‌توانند به نماینده رفع نقص سازمان مستقر در شهرستان برگزاری آزمون (در شهرهای مندرج در جدول ذیل) مراجعه نمایند. معرفی‌شدگان توجه داشته باشند چنانچه در رشته‌های نقاشی، هنرهای تجسمی (گرافیک-نقاشی)، ارتباط تصویری، گرافیک، طراحی پارچه وطراحی لباس برای آزمون طراحی معرفی‌شده‌اند منحصراً یک کارت برای آنان صادر شده است. محل برگزاری آزمون طراحی رشته‌های فوق در کارت ورود به جلسه آزمون برای هر داوطلب مشخص می‌گردد. آزمون درس طراحی رشته طراحی صنعتی رأس ساعت 15:00 (3 بعدازظهر) روز جمعه مورخ 17/8/92 برگزار می‌گردد و داوطلبان بایستی برای شرکت در آزمون طراحی حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در جلسه حضور داشته باشند در جلسه آزمون باید پرینت کارت شرکت در آزمون، کارت ملی و سایر لوازم مورد نیاز آزمون به شرح ذیل را نیز همراه خود داشته باشند:
زیر دستی‌‌ مقوایی ‌یا فیبر به‌ ابعاد 50×35 سانتی ‌متر- گیره‌های ‌کاغذ- مدادهای‌‌ رنگی- مداد سیاه‌ پر رنگ‌‌ و نرم - مداد پاکن‌ و مداد تراش - مداد اتود و مداد طراحی- خط‌کش‌ و گونیای‌ کوچک‌،  پرگار و وسایل مرتبط.
تذکر بسیار مهم : داوطلبان از همراه داشتن وسایل اضافه در جلسه آزمون جداً خودداری فرمایند و از الصاق کردن هرگونه کاغذ-کاغذ پوستی و غیره به کار عملی خودداری گردد.
           
جدول شماره 8- شهرستان محل برگزاری و رفع نقص کارت شرکت در آزمون طراحی رشته‌های نقاشی،  ارتباط تصویری،  هنرهای تجسمی (گرافیک-نقاشی)،   طراحی پارچه و طراحی لباس و درس طراحی رشته‌ طراحی صنعتی با توجه به استان محل اقامت داوطلبان
شهرستان‌محل رفع نقص و برگزاری‌آزمون
استان محل اقامت داوطلبان
آدرس
تهران
تهران– البرز- سمنان– مرکزی–  همدان–  قم–  خارج از کشور
در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه مورخ 13/8/92 و سایت اینترنتی این سازمان اعلام می‌گردد.
تبریز
آذربایجان ‌شرقی–  آذربایجان ‌غربی–  اردبیل-  کردستان
اصفهان
اصفهان–  چهار محال و بختیاری–  یزد
شیراز
بوشهر-  فارس–  کهکیلویه و بویراحمد
اهواز
ایلام–  خوزستان–  لرستان- کرمانشاه
مشهد
خراسان (رضوی- شمالی- جنوبی)
کرمان
سیستان‌‌و بلوچستان–  کرمان–  هرمزگان
رشت
گیلان-  زنجان-  قزوین
بابل
مازندران– گلستان
19- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های ‌تحصیلی ادبیات نمایشی- نمایش عروسکی- بازیگری-کارگردانی و طراحی صحنه دانشگاههای و مؤسسات‌‌ آموزش ‌عالی (کدهای 20095 تا 20098و 20470 ، 20473 تا 20475) و موسسات آموزش عالی ‌‌غیرانتفاعی و غیر دولتی (کدهای 20724 و 20725 )
داوطلبانی‌ که‌ اسامی آنان ‌به عنوان‌ معرفی‌شدگان‌ رشته‌های ‌تحصیلی ادبیات نمایشی- نمایش عروسکی- بازیگری-کارگردانی و طراحی صحنه دانشگاههای و مؤسسات‌‌ آموزش ‌عالی (کدهای 20095 تا 20098 و 20470 ،  20473 تا 20475) و موسسات آموزش عالی ‌‌غیرانتفاعی و غیر دولتی (کدهای 20724 و 20725 ) اعلام گردیده،  ‌لازم است برای انجام مصاحبه با در دست داشتن کارت شرکت در آزمون، یک قطعه عکس 4×3 جدید- کارت ملی- پرینت کارنامه آزمون سراسری- هر نوع ‌اثر هنری و مدارک مربوط به سوابق تجربی در زمینه هنرهای نمایشی اعم از (کارگردانی- نمایش عروسکی- طراحی صحنه- ادبیات نمایشی- بازیگری) و نمونه آثار نوشتاری- ساخت عروسک- ماکت- احکام شرکت در جشنواره- تندیس و ... اسناد و سوابق فعالیت در رشته مذکور، به آدرس مندرج در کارت آزمون مراجعه نمایند. کارت شرکت در آزمون از تاریخ 2/9/92 لغایت 8/9/92 از طریق سایت این سازمان قابل پرینت می‌باشد. داوطلبان لازم‌ است‌ از ساعت 8:00 صبح‌ برای تعیین نوبت براساس‌ برنامه‌ زمانی ‌‌تعیین‌ شده‌ به‌ شرح‌ جدول‌ ذیل‌ و به آدرس مندرج در کارت شرکت در آزمون عملی مراجعه ‌نمایند. آزمون منحصراً در شهر تهران برگزار می‌گردد.
ضمناً آن‌ دسته از داوطلبانی که‌ معرفی‌شده دو کدرشته نمایش ‌(تئاتر) باشند در یک مرحله‌ از آنان مصاحبه بعمل خواهد آمد. لازم ‌‌به ذکر است شروع مصاحبه ساعت‌ 8:00 صبح هر روز بوده و حضور کلیه داوطلبان براساس برنامه زمانی بین ساعت‌ 8:00 تا 9:00 صبح‌ برای تعیین نوبت مصاحبه ‌ضروری بوده و تأخیر یا عدم‌ مراجعه داوطلبان در روز و ساعت‌ مقرر موجب‌ حذف‌ آنان‌ از نوبت‌ مصاحبه خواهد شد.
تذکرات مهم : - داوطلبان گرایش بازیگری باید از فیزیک مناسب و سلامت کامل برخوردار باشند.
جدول شماره 9- برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان رشته‌های ‌تحصیلی ادبیات نمایشی، نمایش عروسکی،  بازیگری-کارگردانی و طراحی صحنه
خواهران
برادران
4/9/92
الف تا ر
7/9/92
الف تا ش
5/9/92
ز تا ق
8/9/92
ص تا ی
6/9/92
ک تا ی
 
20- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌‌‌‌ تحصیلی کاردان فنی برق- الکترونیک (کد 11344)،مهندسی برق-مخابرات (کدهای 11343 و  14147)،  تلویزیون ‌‌و‌‌ هنرهای‌ دیجیتالی (کدهای 20141 و 20477)و کارگردانی‌ تلویزیون (کدهای  20142 و 20478) دانشکده صدا‌‌ و ‌‌سیمای ‌جمهوری ‌‌اسلامی ‌‌ایران
   داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت هریک از رشته‌های‌‌‌‌ تحصیلی کاردان فنی برق- الکترونیک (کد 11344)، مهندسی برق-مخابرات (کدهای 11343 و 14147)، تلویزیون ‌‌و‌‌ هنرهای‌ دیجیتالی (کدهای 20141 و 20477 ) و کارگردانی‌ تلویزیون (کدهای 20142 و 20478) دانشکده صدا‌‌ و ‌‌سیمای ‌جمهوری ‌‌اسلامی ‌‌ایران اعلام گردیده، لازم است برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش با در دست‌ داشتن اصل شناسنامه عکسدار و کارت ملی و دو سری روگرفت، پرینت کارنامه آزمون سراسری- 2سری تصویر گواهی پایان تحصیلات متوسطه و پیش دانشگاهی- 8 قطعه عکس4×3 پشت نویسی شده ومدرک از وضعیت نظام وظیفه (دو سری جهت برادران) گواهی اشتغال به تحصیل جهت آندسته از معرفی‌شدگانی که در سایر دانشگاهها مشغول به تحصیل می‌باشند، مطابق برنامه زمانی مندرج در سایت دانشگاه به نشانی: www.iribu.ir به آدرس تهران- خیابان ولیعصر(عج)- ابتدای اتوبان نیایش- معاونت آموزش و پژوهش صدا و سیما- دانشکده صدا و سیما- امور آموزش- واحد پذیرش و ثبت‌نام مراجعه نمایند. تلفن تماس: 22014688 (کد021).
تذکر : داوطلبان در رشته‌های کارشناسی کارگردانی تلویزیون و هنرهای دیجیتالی، در صورتی که آثار و یا نمونه کارهای هنری تولید شده توسط خودشان از قبیل فیلم، عکس، نقاشی، شعر، صنایع دستی و غیره را دارند، در روز مصاحبه همراه داشته باشند.
21- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های تحصیلی دانشکده اطلاعات وابسته به وزارت اطلاعات (کدهای 22355  تا 22357) و (کدهای 20138  تا 20140 گروه آزمایشی هنر)
    متقاضیان دانشکده اطلاعات وابسته به وزارت اطلاعات (کدهای 22355 تا 22357) و (کدهای 20138 تا 20140 گروه آزمایشی هنر) متعاقباً، از سوی دانشکده فوق برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل مختلف گزینش دعوت بعمل خواهد آمد، به عبارت دیگر در این مرحله داوطلبی برای این کد رشته‌ها معرفی نمی‌شود.
22- معرفی‌‌شدگان‌ رشته‌‌ تحصیلی کارشناسی ارشد پیوسته الهیات و معارف اسلامی و ارشاد (کد 24742) دانشگاه بین‌المللی غیرانتفاعی امام رضا(ع)-مشهد
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌‌ تحصیلی کارشناسی ارشد پیوسته الهیات و معارف اسلامی و ارشاد (کد 24742) واحد دانشگاه بین‌المللی غیرانتفاعی امام رضا (ع) - مشهد، لازم‌ است‌ برای اطلاع از زمان، مکان مصاحبه، مدارک لازم و نحوه انجام مصاحبه به سایت دانشگاه به نشانی: www.imamreza.ac.ir مراجعه نمایند. تلفن تماس : 9415161 (کد 0511)
23- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های تحصیلی پزشکی و دندانپزشکی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان- بندرعباس محل تحصیل قشم(کدهای 18515 و 18516)
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌‌ تحصیلی پزشکی (کد 18515) و دندانپزشکی (کد 18516) واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان- بندرعباس محل تحصیل قشم لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش بر اساس برنامه زمانی تعیین شده (رشته پزشکی از تاریخ 13/8/92 الی 15/8/92 و رشته دندانپزشکی در تاریخ 16/8/92) به آدرس جزیره قشم- بلوار آزادگان- خیابان فرمانداری- جنب دبیرستان پسرانه شهید محمدی - شعبه بین‌المللی قشم مراجعه نمایند. تلفنهای تماس 13-5222612 (کد 0763) مدارک لازم برای انجام مراحل مصاحبه در سایت دانشگاه: www.hums.ac.ir و www.eduv.hums.ac.ir/edus قابل دسترسی می‌باشد.
24- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های تحصیلی پزشکی و دندانپزشکی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی گلستان- گرگان محل تحصیل گرگان (کدهای 18550 و 18551)
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18550) و دندانپزشکی (کد 18551) دانشگاه علوم پزشکی گلستان- گرگان (محل تحصیل گرگان) لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ مصاحبه‌ بر اساس برنامه زمانی مندرج در جدول ذیل اقدام نمایند.
 ضمناً داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه به آدرس www.ib.goums.ac.ir مراجعه نمایند. شماره تماس 4421660-2224848-(0171)
جدول ‌شماره 10- برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان رشته‌های تحصیلی‌ دانشگاه علوم پزشکی گلستان- گرگان (محل تحصیل گرگان)
زمان مصاحبه
ساعت مراجعه
ترتیب حروف اول نام خانوادگی
4/8/92
9 صبح الی 15 عصر
الف-ب-پ-ت-ث-ج-چ-ح
5/8/92
خ-د-ذ-ر-ز-ژ-س-ش
6/8/92
ص-ض-ط-ظ-ع-غ-ف-ق
7/8/92
ک-گ-ل-م-ن-و-ه-ی
مکان مراجعه
گرگان-خیابان شهید بهشتی-نرسیده به تقاطع ملاقاتی ارتش شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی
25- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی تبریز- واحد بین‌الملل ارس در شهرستان جلفا (کدهای 18517 الی 18519)
 معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18517)، داروسازی (کد 18518) و دندانپزشکی (کد 18519) دانشگاه علوم پزشکی تبریز- واحد بین‌الملل ارس (محل تحصیل در شهرستان جلفا) لازم‌ است‌ بر اساس برنامه زمانی مندرج در جدول ذیل جهت انجام مراحل مصاحبه به آدرس جلفا-بلوار امام خمینی(ره)-جنب مهمانسرای جهانگردی-شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تبریز (ارس) اقدام نمایند. همچنین برای اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت انجام مراحل فوق‌الذکر به سایت دانشگاه به آدرس www.aras.tbzmed.ac.ir مراجعه نمایند. تلفن تماس 3022778 (کد 0492)
جدول ‌شماره 11- برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان رشته‌های تحصیلی‌ دانشگاه علوم پزشکی تبریز- واحد بین‌الملل ارس در شهرستان جلفا
زمان مصاحبه
ساعت مراجعه
ترتیب حروف اول نام خانوادگی
1/8/92
9 صبح
الف-ب-پ-ت-ث-ج-چ
2/8/92
9 صبح
ح-خ-د-ذ-ر-ز-ژ-س-ش
4/8/92
9 صبح
ص-ض-ط-ظ-ع-غ-ف-ق
5/8/92
9 صبح
ک-گ-ل-م-ن-و-ه-ی
26- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران- محل تحصیل کیش (کدهای 18520 الی  18522)
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18520)، داروسازی (کد 18521) و دندانپزشکی (کد 18522) واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران (محل تحصیل جزیره کیش) لازم‌ است‌ برای اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت انجام مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش به سایت دانشگاه به آدرس www.tums.ac.ir مراجعه نمایند. ضمناً انجام مراحل مصاحبه از تاریخ 22/7/92 لغایت 29/7/92 می‌باشد.
 
27-معرفی‌‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور- محل‌تحصیل آبادان (کدهای 18523 تا 18525)
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18523)، داروسازی (کد 18524) و دندانپزشکی (کد 18525) واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور - محل تحصیل آبادان، لازم‌ است‌ برای اطلاع از زمان، مکان مصاحبه، مدارک لازم و نحوه انجام مصاحبه به سایت دانشگاه به نشانی: www.ajums.ac.ir مراجعه نمایند.تلفن تماس : 3337077 (کد 0611).        
28- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان- محل تحصیل چابهار (کدهای 18526 و 18527) 
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18526) و دندانپزشکی (کد 18527)، واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان- محل تحصیل چابهار لازم‌ است‌ برای اطلاع از زمان، مکان مصاحبه، مدارک لازم و نحوه انجام مصاحبه به سایت دانشگاه به نشانی: www.zaums.ac.ir مراجعه نمایند.تلفن تماس : 7-3414553 (کد 0541)
29- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران محل تحصیل (قشم، ورامین و تهران) (کدهای 18531 تا 18538) 
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18531)،  داروسازی (کد 18532)، دندانپزشکی (کد 18533)، بینایی سنجی (کد 18534)، پرستاری (کد 18535)، علوم تغذیه (کد 18536)، علوم و صنایع غذایی (کد 18537)، فیزیوتراپی (کد 18538)، واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران- محل تحصیل (قشم، ورامین و تهران) لازم‌ است‌ برای اطلاع از زمان، مکان مصاحبه، مدارک لازم و نحوه انجام مصاحبه به سایت دانشگاه به نشانی: www.sbmu.ac.ir مراجعه نمایند. تلفن تماس: 23871 (کد 021).
30- معرفی‌شدگان‌رشته‌های‌ تحصیلی واحدبین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی مشهد محل تحصیل مشهد (کدهای 18556 تا 18558) 
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18556)، داروسازی (کد 18557)، دندانپزشکی (کد 18558)، واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد- محل تحصیل مشهد لازم‌ است‌ براساس برنامه زمانی مندرج در جدول ذیل به آدرس مشهد-خیابان دانشگاه-بین دانشگاه 16 و 18 شعبه بین‌الملل دانشگاه مراجعه نمایند.همچنین برای اطلاع از مدارک لازم جهت شرکت در مراحل‌ مصاحبه‌، معاینه و سایر مراحل گزینش به آدرس سایت دانشگاه به نشانی: www.mums.ac.ir/intb مراجعه نمایند. تلفن تماس : 3-8598882 (کد 0511).
جدول ‌شماره 12- برنامه زمانبندی مراجعه داوطلبان واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی مشهد( محل تحصیل مشهد)
رشته
تاریخ
ساعت مراجعه
دندانپزشکی
4/8/92
18-8
5/8/92
14-8
داروسازی
5/8/92
18-15
6/8/92
18-8
پزشکی
7/8/92
17-8
8/8/92
17-8
9/8/92
13-8
31- معرفی‌شدگان‌رشته‌های‌ تحصیلی واحدبین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان محل تحصیل اصفهان (کدهای 18507 تا 18509) 
   معرفی‌شدگان رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18507)، داروسازی (کد 18508)، دندانپزشکی (کد 18509)، واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان - محل تحصیل اصفهان لازم‌ است‌ به منظور انجام‌ مراحل‌ مصاحبه‌ از تاریخ 4/8/92 به آدرس اصفهان-خیابان هزار جریب- دانشگاه علوم پزشکی-معاونت آموزشی مراجعه نمایند.همچنین برای اطلاع از مدارک لازم جهت شرکت در مراحل‌ مصاحبه‌، معاینه و سایر مراحل گزینش به آدرس سایت دانشگاه به نشانی: www.ib.mui.ac.ir مراجعه نمایند. تلفن تماس : 7922224 (کد 0311).
32- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی شیراز-محل تحصیل کیش(کدهای 18539 تا 18541)
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18539)، داروسازی (کد 18540) و دندانپزشکی (کد 18541) واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی شیراز- محل تحصیل کیش لازم‌ است‌ برای اطلاع از شرایط و ضوابط و مدارک لازم جهت شرکت در مراحل‌ مصاحبه‌، معاینه و سایر مراحل گزینش به آدرس سایت دانشگاه به نشانی: www.ib.sums.ac.ir مراجعه نمایند. شروع زمان مصاحبه: از تاریخ 11/8/92 با توجه به برنامه زمان‌بندی در سایت دانشگاه و مکان مصاحبه: شیراز- میدان آزادی- خیابان جهاد سازندگی-پلاک 71-دفتر مرکزی واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌باشد. شماره تلفن 2274250 (کد 0711).
33- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی کرمان- محل تحصیل کرمان(کدهای 18544 تا 18546)
   معرفی‌‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18544)، داروسازی (کد 18545) و دندانپزشکی (کد 18546) واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمان- محل تحصیل کرمان لازم‌ است‌ برای اطلاع از شرایط و ضوابط و مدارک لازم جهت شرکت در مراحل‌ مصاحبه‌، معاینه و سایر مراحل گزینش به آدرس سایت دانشگاه به نشانی:www. ic.kmu.ac.ir  مراجعه نمایند.
34- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی گیلان- محل تحصیل بندرانزلی (کدهای 18552 و 18553)
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18552) و دندانپزشکی (کد 18553) واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان-محل تحصیل بندرانزلی لازم‌ است‌ برای اطلاع از زمان مصاحبه و همچنین مدارک لازم جهت شرکت در مراحل‌ مصاحبه‌، معاینه و سایر مراحل گزینش به نشانی:www.ib.gums.ac.i  (برای تعیین زمان مصاحبه برای هر داوطلب در سایت) مراجعه نمایند. مکان مصاحبه: بندرانزلی-بلوار30متری- واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان.شماره تلفن‌های تماس انزلی:4250015- 4253185 (کد 0181).
جدول ‌شماره 13- برنامه زمانبندی مراجعه داوطلبان واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(محل تحصیل بندرانزلی)
رشته
تشکیل پرونده، انجام معاینات پزشکی و آزمون کتبی
زمان مصاحبه
پزشکی
16/8/92
17/8/92 و 18/8/92
دندانپزشکی
9/8/92
10/8/92 و 11/8/92
 35- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی مازندران- محل تحصیل رامسر(کدهای 18554 و 18555)
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18554) و داروسازی (کد 18555) واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران-محل تحصیل رامسر لازم است برای انجام مصاحبه (رشته داروسازی در تاریخ 4/8/92 و 5/8/92 و رشته پزشکی در تاریخ 6/8/92 و 7/8/92) با توجه به برنامه زمانی مندرج در سایت دانشگاه به نشانی: www.mazums.ac.ir به آدرس رامسر -بلوار طالقانی-نبش شرقی بیستم-پلاک 212-واحد بین‌الملل رامسر مراجعه نمایند. تلفن تماس: 5226108 (کد 0192) داخلی 107 ، 119 و یا 120 .
36-معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی یزد-محل تحصیل احمدآباد مشیر(کدهای 18561 الی 18563)
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18561)، داروسازی (کد 18562) و دندانپزشکی (کد 18563) واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد- محل تحصیل احمد آباد لازم است برای انجام مصاحبه از ساعت 8:00 صبح لغایت 14:00 عصر با توجه به برنامه زمانی مندرج در جدول ذیل و مدارک مندرج در سایت دانشگاه به نشانی: www.ssu.ac.ir/international به آدرس یزد-کیلومتر 5 جاده ‌یزد به فهرج-پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مراجعه نمایند. تلفن تماس: 8367668 (کد 0351)
جدول ‌شماره 14- برنامه زمانبندی مراجعه داوطلبان واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی یزد(محل تحصیل احمدآباد مشیر)
رشته
تاریخ
پزشکی
11/8/92
دندانپزشکی
12/8/92
داروسازی
13/8/92
متاخرین
20/8/92
37-معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه-محل تحصیل ارومیه(کدهای 18505 و 18506)
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18505)و دندانپزشکی (کد 18506) واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی ارومیه-محل تحصیل ارومیه لازم است برای انجام مصاحبه از ساعت 9:00 صبح لغایت 13:00 عصر با توجه به برنامه زمانی مندرج در جدول ذیل و مدارک مندرج در سایت دانشگاه به نشانی: www.ib.umsu.ac.ir به آدرس ارومیه-میدان جهاد-خیابان رسالت-ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه- مراجعه نمایند. تلفن تماس: 2937279 (0441)
جدول ‌شماره 15- برنامه زمانبندی مراجعه داوطلبان واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه(محل تحصیل ارومیه)
رشته
تاریخ
دندانپزشکی
14/8/92
پزشکی
15/8/92
38-معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل-محل تحصیل اردبیل(کدهای 18502 الی 18504)
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18502)، داروسازی (کد 18503) دندانپزشکی (کد 18504) واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل-محل تحصیل اردبیل لازم است برای انجام مصاحبه با توجه به برنامه زمانی مندرج در جدول ذیل و مدارک مندرج در سایت دانشگاه به نشانی: www.ib.arums.ac.ir به آدرس اردبیل-کارشناسان-شهرک اداری- جنب اداره کل استاندارد-شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل مراجعه نمایند. تلفن تماس: 53-5522247 (0451)
جدول ‌شماره 16- برنامه زمانبندی مراجعه داوطلبان واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل(محل تحصیل اردبیل)
رشته
زمان مصاحبه
زمان مصاحبه
پزشکی
4/8/92 لغایت 6/8/92
صبح و عصر
دندانپزشکی
7/8/92 لغایت 9/8/92
داروسازی
11/8/92 لغایت 13/8/92
39-معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه-محل تحصیل کرمانشاه (کدهای 18547 الی 18549)
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18547)، داروسازی (کد 18548) دندانپزشکی (کد 18549) واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه- محل تحصیل کرمانشاه لازم است برای انجام مصاحبه با توجه به برنامه زمانی مندرج در جدول ذیل و مدارک مندرج در سایت دانشگاه به نشانی: www.kums.ac.ir به آدرس کرمانشاه-بلوار شهید بهشتی-بالاتر از بیمارستان طالقانی- ساختمان شماره 1-شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مراجعه نمایند.
جدول ‌شماره 17- برنامه زمانبندی مراجعه داوطلبان واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه(محل تحصیل کرمانشاه)
رشته
زمان مصاحبه
زمان مصاحبه
پزشکی
4/8/92 لغایت 7/8/92
صبح و عصر
دندانپزشکی
11/8/92 لغایت 14/8/92
داروسازی
18/8/92 لغایت 21/8/92
40-معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی همدان-محل تحصیل همدان(کدهای 18559 ،18560 و 18501)
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18559)، داروسازی (کد 18560) و دندانپزشکی (کد 18501) واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی همدان- محل تحصیل همدان لازم است برای انجام مصاحبه از ساعت 9:00 صبح لغایت 13:00 عصر با توجه به برنامه زمانی مندرج در جدول ذیل و مدارک مندرج در سایت دانشگاه به نشانی: www.ib.umsha.ac.ir به آدرس همدان-روبروی پارک مردم-پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مراجعه نمایند. تلفن تماس: 8380246 (کد 0811).
جدول ‌شماره 18- برنامه زمانبندی مراجعه داوطلبان واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی همدان(محل تحصیل همدان)
رشته
تاریخ مصاحبه
داروسازی
5/8/92 و 6/8/92
پزشکی
6/8/92 الی 8/8/92
دندانپزشکی
11/8/92 الی 13/8/92
41- معرفی‌شدگان ‌رشته‌‌ تحصیلی واحدبین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران محل تحصیل کرج (کد 18510) 
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌‌ تحصیلی واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران محل تحصیل کرج (کد 18510)، لازم‌ است‌ برای اطلاع از زمان ومکان و مدارک لازم جهت شرکت در مراحل‌ مصاحبه‌، معاینه و سایر مراحل گزینش به آدرس سایت دانشگاه به نشانی: www.iums.ac.ir مراجعه نمایند.تلفن تماس:  36800318 الی 21 (کد 026)
42- معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌‌ تحصیلی واحدبین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی بابل محل تحصیل بابل (کدهای 18511 الی 18514) 
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18511)، دندانپزشکی (کد 18512)، فیزیوتراپی (کد 18513) و علوم آزمایشگاهی (کد 18514) واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی بابل محل تحصیل بابل، لازم‌ است‌ برای اطلاع از زمان و مکان و مدارک لازم جهت شرکت در مراحل‌ مصاحبه‌، به آدرس سایت دانشگاه به نشانی: www.ib.mubabol.ac.ir مراجعه نمایند. تلفن تماس: 2208143-2190624 (کد 0111)
43- معرفی‌شدگان ‌رشته‌های‌‌ تحصیلی واحدبین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی زنجان محل تحصیل زنجان (کدهای 18528 الی 18530) 
   معرفی‌شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18528)، داروسازی (کد 18529) و دندانپزشکی (کد 18530) واحد بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی زنجان محل تحصیل زنجان، لازم‌ است‌ برای اطلاع از زمان و مکان و مدارک لازم جهت شرکت در مراحل‌ مصاحبه‌، به آدرس سایت دانشگاه به نشانی: www.ib.zums.ac.ir مراجعه نمایند.
44- معرفی‌شدگان ‌رشته‌های‌‌ تحصیلی واحدبین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی کاشان محل تحصیل آران و بیدگل (کدهای 18542 و 18543) 
   معرفی‌شدگان رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد 18542) وپرستاری (کد 18543) واحدبین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی کاشان محل تحصیل آران و بیدگل، لازم‌ است‌ برای اطلاع از زمان ومکان و مدارک لازم جهت شرکت در مراحل‌ مصاحبه‌، به آدرس سایت دانشگاه به نشانی: www.kaums.ac.ir مراجعه نمایند. تلفن تماس: 25-5550021 (کد 0361)
خلاصه ای از مراحل اجرائی مهم رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز آزمون سراسری سال 1392
نکات مهم و با کاربردی مشترک برای کلیه معرفی‌شدگان:
1)- کارت شرکت در آزمون (برای رشته‌های دارای پرینت کارت به صورت اینترنتی) و کارت ملی در همه مراحل مصاحبه و یا در روز آزمون به همراه داشته باشند.
2)- آزمون های عملی و یا مراحل مصاحبه و گزینش غیر قابل تکرار و تمدید است.
3)- حضور داوطلب نیم ساعت قبل از ساعت شروع آزمون الزامی می‌باشد.
4)- کلیه معرفی‌شدگان برای اطلاع از مراحل مصاحبه، معاینه و آزمون عملی و یا سایر مراحل گزینش باید طبق برنامه‌های زمانی مندرج در این اطلاعیه اقدام نمایند. همچنین کلیه معرفی‌شدگان (به جز معرفی‌شدگان در رشته‌هایی که دارای آزمون عملی و یا طراحی هستند از قبیل رشته‌ تربیت بدنی و یا رشته‌های طراحی) برای اطلاع از شرایط ضوابط و مدارک لازم جهت انجام مراحل مصاحبه، ضرورت دارد قبل از مراجعه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی به سایت اینترنتی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل معرفی خود مراجعه نمایند.
5)- معرفی‌شدگان لازم‌ است‌ با توجه‌ به‌ دفترچه انتخاب ‌‌محل رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز از سایت این سازمان نسبت‌‌ به‌ انتخاب‌ کد رشته‌ محل‌ یا رشته‌ محلهای‌ مورد ‌علاقه خود‌ اقدام‌ نمایند و تعیین دانشگاه محل تحصیل نیمه‌متمرکز از 2/9/92  لغایت 12/9/92 با مراجعه به سایت ‌اینترنتی سازمان به نشانی www.Sanjesh.org برای کلیه معرفی‌شدگان الزامی می‌باشد.
6)- پذیرفته‌شدگان‌ رشته‌های‌ متمرکز، چنانچه‌ برای‌ شرکت‌ در مراحل‌ مصاحبه‌، معاینه‌ و یا آزمون‌ عملی‌ مراجعه‌ نموده و نهایتاً فهرست ‌اسامی‌ آنان‌ نیز جزو پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ رشته‌ نیمه‌متمرکز اعلام‌ گردد‌ و به عنوان پذیرفته‌شده ‌نهایی‌ هر یک از رشته‌های تحصیلی‌ نیمه‌‌متمرکز اعلام‌ قبولی شوند، مطابق ضوابط قبولی‌ قبلی آنان‌ در رشته‌ متمرکز لغو می‌گردد و امکان بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی متمرکز برای آنان میسر نمی‌باشد و منحصراً باید در رشته نیمه‌متمرکز ثبت‌نام و ادامه تحصیل نمایند.
 
خلاصه جدول ‌ برنامه زمانی اجرای آزمونهای رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه‌متمرکز آزمون سراسری سال1392
ردیف
عنوان رشته تحصیلی
زمان و نوع توزیع کارت
زمان مراجعه برای آزمون عملی
شروع آزمون
نوع برگزاری
1
مجسمه سازی
7/8/92 و 8/8/92 اینترنتی
9/8/92 خواهران
 10/8/92 برادران
(مطابق اطلاعیه)
8:00 صبح نوبت دهی می‌شود
طراحی ‌تخصصی‌ و حجم سازی با گل
2
نقاشی
14/8/92 لغایت 16/8/92 اینترنتی
17/8/92
8:30 صبح
درس طراحی
3
ارتباط تصویری
4
هنرهای تجسمی
5
گرافیگ
6
طراحی پارچه
7
طراحی لباس
8
طراحی صنعتی
14/8/92 لغایت 16/8/92 اینترنتی
17/8/92
15:00 عصر
تستی و تشریحی
9
آهنگ سازی
6/9 /92 اینترنتی
9/9/92
9:00 صبح
کتبی و عملی
10
موسیقی
 (جهانی، ایرانی و نظامی)
28/8/92 و 29/8/92 اینترنتی
30/8/92 و 1/9/92
(جهانی و نظامی)
7 و 8/9/92 ایرانی
 (مطابق اطلاعیه‌های مورخ
 20 و 27/8/92)
8:00 صبح نوبت دهی می‌شود
کارعملی با ساز تخصصی‌
11
کتابت ونگارگری
6/9/92  و 7/9/92 اینترنتی
8/9/92
9:00 صبح
درس طراحی
12
کاردانی تربیت بدنی
همان روز آزمون با حوزه مجری است
30/8/92 خواهران
 1/9/92 برادران
(مطابق اطلاعیه‌های مورخ
 20 و 27/8/92)
8:00 صبح نوبت دهی می‌شود
معاینه و کارعملی
13
تربیت بدنی و علوم ورزشی
14
نمایش و مجموعه گرایشهای آنان
2/9/92 لغایت 8/9/92 اینترنتی
4/9 لغایت 8/9/92
(مطابق اطلاعیه‌های مورخ
 20 و 27/8/92)
8:00 صبح نوبت دهی می‌شود
ارائه آثار هنری وکارعملی
داوطلبان گرامی می توانند سوالات خود را با شماره‌ تلفنهای‌ 9-88923595 (کد 021) یا بخش پاسخگویی روابط عمومی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.Sanjesh.org مطرح نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد