همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

شروع به کار نیروهای جدید در ماه‌های پایانی امسال


  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین خبر داد     
شروع به کار نیروهای جدید در ماه‌های پایانی امسال     
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گفت: با توجه به زمان‌بر بودن و همچنین محدودیت منابع اعتباری دستگاه‌ها، جذب نفرات برتر و شروع به کار آنها در دستگاه‌ها در ماه‌های پایانی امسال صورت خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عباسعلی درافشانی اظهار داشت: نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود.
این مسئول افزود: نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین به زودی اعلام خواهد شد و بلافاصله مراحل دیگر آزمون نظیر گزینش، طی مراحل قانونی و استعلامات حراستی برای تعیین نفر برتر صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به زمان‌بر بودن این مقوله و همچنین محدودیت منابع اعتباری دستگاه‌ها جذب نفرات برتر و شروع به کار آنها در دستگاه‌ها، در ماه‌های پایانی سال جاری صورت خواهد گرفت.
درافشانی با اشاره به ساماندهی صورت گرفته در خصوص نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی طی سال‌های اخیر اظهار داشت: در این خصوص گام‌های ارزشمندی برداشته شد و تحول اساسی و قابل قبولی نیز در دستگاه‌ها در خصوص منابع انسانی صورت گرفت.
وی بیان داشت: جذب نیروهای جدید از طریق آزمون استخدامی، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی با توجه به مجوزهای قانونی و همچنین برگزاری آزمون استخدامی اخیر وضعیت منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین را با تحول مثبتی مواجه کرد.

دریافت آگهی های استخدام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد