همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کاهش قیمت 500 هزار تا 4 میلیونی تومانی خودرو


مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو خبرداد:

کاهش قیمت 500 هزار تا 4 میلیونی تومانی خودرو از فردا

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه مراسم رونمایی از چند خودرو جدید ساخت داخل گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور و تامین ارز مبادلاتی و تسهیلات برای خودروسازان ؛ 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان کاهش قیمت برای انواع خودرو در نظر گرفته ایم و مشتریان هم می توانند مراجعه و تقاضای خود را بر اساس قیمت های جدید ثبت کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، جواد نجم الدین افزود: این کاهش قیمت در همه قراردادهایی که از اول اسفند منعقد شده است ، اعمال می شود.

مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به اینکه به شرط تامین ارز مبادلاتی و تسهیلات مورد نیاز خودروسازان این کاهش قیمت در سال آینده هم ادامه خواهد یافت ، گفت: اگر قیمت مواد اولیه ای که در بورس افزایش پیدا کرده بود ، کاهش یابد یا نرخ سود تسهیلات بانکی هم کاهش یابد ، قیمت خودرو بازهم قابل کاهش بیشتر است.

وی با بیان اینکه امسال با وجود فشارهای تحریمی و اجبار به استفاده از ارز آزاد توانسته ایم با خودکفایی و تقویت صادرات تولید را نگهداریم ، گفت: همین امسال که تحریم بودیم روزانه 200 دستگاه خودرو رانا را به بازار عرضه کردیم.

نجم الدین افزود: آنان فکر می کردند خودرو 206 را به خیال اینکه تحریم کرده اند نمی توانیم تولید کنیم اما امروز خودرو 206 ساخت داخل را به روز تحویل می دهیم و مشتریان می توانند ثبت نام کنند.

وی همچنین با بیان اینکه خودرو لوکس دنا که طراحی و تولید مشترک ایران خودرو، جامعه قطعه سازان و صنعتگران است به زودی به بازار عرضه می شود ، گفت: امسال نسبت به قیمت مواد اولیه که تا سه برابر رشد کرد قیمت هیچ یک از خودروهای ما حتی به دو برابر هم نرسید و در مقایسه با کالاهای دیگر این کاهش قیمتی که می خواهیم بدهیم هم رقم خوبی است.

مدیرعامل گروه صنعتی سایپا از کاهش قیمت خودروها خبر داد و گفت: قیمت های جدید امشب در سامانه 124 درج می شود.

سعید مدنی در حاشیه رونمایی از محصولات جدید سایپا در جمع خبرنگاران گفت: کاهش قیمت ها در همه قراردادهایی که از اول اسفند برای فروش داریم ، اعمال می شود.

وی افزود: کاهش قیمت همچنین شامل محصولاتی که پیش فروش شده است، می شود.

مدنی گفت: بازارهای صادراتی را هم در منطقه و کشورهای دیگر بررسی کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد