همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت نام و شرکت در هفتادو سومین آزمون زبان انگلیــــسی پیشرفته



به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در هفتادو سومین آزمون زبان انگلیــــسی پیشرفته(Tolimo:E-A2012)می رساند :

 
1- هفتادو سومین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته روز پنج شنبه16/9/91 منحصرا در شهــر تهران برگــزار خواهد شد.
کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه ‌شنبه 14/9/91 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار می‌گیرد تا داوطلبان شرکت کننده در آزمون بتوانند با وارد کردن اطلاعات شامل شماره پرونده و کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی خود نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.
بدیهی است هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید پرینت کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارایه نماید.
 
2- آدرس باجه رفع نقص کارت:
1-2- دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش اموزش کشور-تهران- خیابان انقلاب – ضلع شمال غربی میدان فردوسی – کوچه شاهرود.
توضیح :چنانچه داوطلبان شرکت کننده در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورود به جلسه آزمون خود داشته باشند ، می توانند با مراجعه به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص در روز چهارشنبه مورخ 15/9/91 از ساعت 9 الی 12 صبح و 14 الی16 بعداز ظهر مراجعه و  با دردست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عکس نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.  
 

    ضمناً به اطلاع می رساند واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت15/9/91 همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان می باشد . لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می توانند فقط با شماره تلفنهای 88923595 الی 88923599 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد