همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جذب روحانیون مجرب در سفرهای معنوی توسط بعثه رهبری در مازندران


جذب روحانیون مجرب در سفرهای معنوی توسط بعثه رهبری در مازندران
مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مازندران گفت: این نهاد اقدام به جذب روحانیون مجرب و علاقمند به همراهی زائران در سفرهای معنوی می کند.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف یوسف پور دوشنبه در نشست خبری هفته حج در سالن اجتماعات حج و زیارت مازندران اظهار داشت: روحانیان علاقمند استان جهت شرکت در این طرح خداپسندانه می توانند با مراجعه به سایت بعثه مقام معظم رهبری استان اقدام به نام نویسی کنند.
وی اظهار داشت: هم اکنون شبهات بسیاری در سفر معنوی حج برای زائران ایجاد می شود که باید از طریق روحانیان کاروان ها رفع شود.
مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مازندران با اشاره به اینکه جذب و گزینش روحانیان، آموزش روحانیان و آمادگی آنان برای روحانیان کاروانها از اهداف تشکیل نمایندگی بعثه در استانها است، تصریح کرد: اقلام فرهنگی، کتب ادعیه و زیارت نامه ها و کتاب های زندگینامه شهدا توسط نیروهای فرهنگی بعثه تامین می شود.
وی از شناسایی 330 زائر زبان دادن امسال در موسم حج تمتع استان خبر داد و گفت: این افراد ضمن آموزش های کلی، آموزش های تخصصی نحوه برخورد با کشورهای دیگرو ترویج دین اسلام برای مسلمانان سایر کشورهای دنیا را با تسلط بر زبان های عربی، انگلیسی و ترکی فرا می گیرند.
وی با بیان اینکه برای اعزام های عتبات با کمبود روحانی مواجه هستیم، اظهار داشت: باید برای اعزام های آتی همچنان روحانیان مجرب و اشنا به مسائل فقهی و دینی جذب کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد