همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام شهرداری سال 91 چند استان


شهرداری های استان های قم – کرمان – مرکزی – گلستان – آذربایجان غربی – سمنان – کردستان و البرز برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز طبق مفاد آیین نامه استخدام پیمانی و دستور العمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاههای اجرایی و به استناد نامه شماره 14736/224 مورخ 31/3/89 13معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور ، افراد واجد شرایط رااز طریق آزمون توانمند یهای عمومی ،تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام می نماید.مشاغل مورد نیاز هر استان براساس جدول هر یک از استانها می باشد.
ا-قم      2-کرمان    3-مرکزی   4- گلستان     5-آذربایجان غربی   6- سمنان    7- کردستان   8- البرز
 

تذکر بسیار مهم:  تنها افرادی که تا پایان مهلت ثبت نام آزمون واجد شرایط بوده ومدارک تحصیلی ، گواهینامه پایه یکم رانندگی ( صرفا رشته شغلی آتش نشان راننده ) و کارت پایان خدمت خود را دریافت نموده اند حق شرکت در آزمون استخدامی را دارند.

دریافت جدول های ترکیب سوالات آزمون استخدامی برای هشت استان کشور

 

 دریافت جداول آگهی استخدام به تفکیک استان و شهر شامل تعداد و جنسیت

 

1- آگهی استخدامی استان قم

2- آگهی استخدامی استان آذربایجان غربی

3- آگهی استخدامی استان البرز

4- آگهی استخدامی استان گلستان

5- آگهی استخدامی استان کرمان

6- آگهی استخدامی استان سمنان

7- آگهی استخدامی استان کردستان

8- آگهی استخدامی استان مرکزی

 متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی رشته شغلی آتش نشان و آتش نشان راننده ضروری است پیش از اقدام به ثبت نام، دستورالعمل آزمون عملی و تخصصی این رشته را به دقت مطالعه نموده و در صورت دارا بودن توانمندیها وکلیه شرایط لازم اقدام به ثبت نام نمایند.

دریافت فایل دستورالعمل آزمون عملی آتش نشانی

شرایط عمومی داوطلبان استخدام :
- تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشورمصرحدرقانون اساسی.
- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
- اعتقاد به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران.
- داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم ازخدمت .(تا پایان تاریخ مهلت ثبت نام آزمون)
- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و عدم سابقه محکومیت جزایی موثر .
- داشتن سلامت جسمانی  و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
- نداشتن منع استخدام در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قانونی .
-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
 

شرایط اختصاصی استخدام :
داشتن حداقل 20 سال و حداکثر35 سال تا پایان تاریخ مهلت ثبت نام آزمون.حداکثرسن داوطلبان ا ستخدام درپست آتش نشان 25 سال و پست آتش نشان (راننده) 30 سال می باشد.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف- داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل )از تاریخ 31/6/1359لغایت 29/5/1367 )به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب- اعضای خانواده معظم شهداء، آزادگان، مفقودالاثرها ، جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به کار نمی باشند شامل : )همسر، فرزندان، پدر، مادر،خواهر و برادر( تا میزان 5 سال
تبصره - آزادگان عزیز از شرط سن معاف می باشند.
د – داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و مو سسات و شرکت های دولتی ،‌بانک ها و شرکت های تحت پوشش آن ها ، شرکت های بیمه ،‌شهرداری ها وموسسات وشرکتهای تابعه و وابسته به آن و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر نام است و همچنین موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند ،‌نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آن ها از تاریخ 22/11/1357 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان خدمت غیر رسمی آن ها.

نحوه ثبت نام  ومدارک مورد نیاز
* (الف)ثبت نام از داوطلبان  واجد شرایط صرفاً از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  و به صورت اینترنتی  انجام می شود و در این مرحله نیازی به ارسال مدارک نیست .
1- تکمیل فرم تقاضای استخدام (برگ درخواست شغل) در سایت مذکور از تاریخ 24/5/91 لغا یت 1/6/91 پایان مهلت ثبت نام                
2- ارسال عکس : داوطلبان استخدام می بایست عکس پرسنلی 4 ×3  خود را با عرض 150 و ارتفاع 200 پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر 200 کیلو بایت در رایانه اسکن نموده و آن را در قسمت مربوط در سایت وارد نمایند .
3-واریز وجه به مبلغ  000/200  ریال برای داوطلبان آزاد و داوطلبان سهمیه ایثار گری مبلغ 000/100 ریال را بصورت الکترونیکی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور.
 (ب) قبول شدگان آزمون استخدامی می بایست مدارک ذیل را بر اساس اعلام و زمانبندی کمیته اجرایی آزمون استان به دفتر امور شهری استانداریها تحویل دهند.
1-تصویر آخرین مدرک تحصیلی .
2-تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه(درصورت داشتن توضیحات، تصویرصفحه آخر)
3-تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی ویا معافیت دایم (ویژه برادران و تا پایان تاریخ مهلت ثبت نام آزمون)
4-تصویرپشت وروی کارت ملی
5-مدارک دال بر ایثارگری ،بومی ومعلولین عادی حسب مورد از مراجع ذیربط .
6-سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت.
7-اصل رسید واریز وجه الکترونیکی مبنی بر پرداخت حق شرکت درآزمون.
8- 3 قطعه عکس 4*3 جدید، تمام رخ، پشت نویسی شده.
9-تصویر گوهینامه پایه یکم رتنندگی جهت قبول شدگان در پست آتش نشان(راننده) (تا پایان تاریخ مهلت ثبت نام آزمون)
نکات مهم ثبت نام :
- قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تکمیل فرم موجود در سایت مراجعه و مندرجات آن را دقیقاً مطالعه نمائید .
- ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که داوطلب با استفاده از کد رهگیری به صفحه مشاهده و چاپ اطلاعات مراجعه و پس از اطمینان از صحت اطلاعات ، فرم تقاضای استخدام را چاپ و نزد خود نگهداری کنند .
- شماره سریال موجود در رسید فیش واریزی که به وسیله رایانه بر روی آن درج گردیده را در قسمت مربوط به تائید پرداخت وجه ثبت نام، عیناً وارد نمائید .
- قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است داوطلبان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند . بدیهی است مدارک ارسالی و هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد. ملاک تاریخ ارسال مدارک ، رسید پستی می باشد.
-توجه: آن دسته از داوطلبانی که تا پایان مهلت ثبت نام واجد شرایط و دارای مدارک معتبر از نظر مدرک تحصیلی،کارت پایان خدمت وظیفه عمومی،گواهینامه رانندگی و... بوده اند حق شرکت در آزمون استخدامی را دارند.
تبصره :
مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و کلیه داوطلبان واجد شرایط می بایست در فرصت تعیین شده از طریق سایت مذکور ثبت نام نمایند .

زمان توزیع کارت:
زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
مواد آزمون عبارتند از:
الف- آزمون توانمند یهای عمومی شامل: 1-زبان و ادبیات فارسی2- زبان انگلیسی عمومی3- ریاضی و آمار مقدماتی4- فناوری اطلاعات5- معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی شهرداریها ، که به تعداد 100 سوال چهارگزینه ای طراحی خواهد شد.
تبصره:
اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع میشود.
ب- آزمون تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی و پست سازمانی مورد درخواست داوطلب میباشد.
ج-داوطلبان  رشته های شغلی که در شرا یط احراز آن مدرک تحصیلی دیپلم پیش بینی شده است آزمون تخصصی ندارند.
د- داوطلبان استخدام در رشته شغلی آتش نشان علاوه بر موفقیت در آزمون عمومی وتخصصی ( حسب مورد ) می بایست در آزمون عملی نیزشرکت نمایند.داوطلبانی که در این آزمون فاقد شرایط و توانایی لازم برای شغل آتش نشان تشخیص داده شوند ،بدون توجه به نمرات آزمون عمومی و تخصصی حذف خواهند شد.

تذکرات:
ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان عزیز انقلاب اسلامی و رزمندگانی که حداقل 9 ماه متوالی و یا 12 ماه متناوب از تاریخ 31/6/1359 لغایت 29/5/1367 به طور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی حضور داشته اند ، و نیز فرزندان و همسر آنان در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت قانونی به شرح ذیل برخوردار خواهند بود.
از کل مجوز استخدام هر شهرداری30 درصد آن برای استخدام ایثارگران بومی اختصاص داردکه 25درصدآن به فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان 25درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارندتعلق خواهد گرفت و 5 درصد باقیمانده به سایر جانبازان، آزادگان و رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان اختصاص خواهد داشت. ضمناً 25درصد سهمیه فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان 25درصد که ازسوی بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی و جذب خواهند شد. فرزندان معظم شاهد و فرزندان تمامی جانبازان که از سوی بنیادمذکور معرفی نشده اند می توانند در آزمون ثبت نام نمایند و درصورت عدم تکمیل سهمیه از باقیمانده سهمیه اختصاصی همان شهر بهره مند شوند.
 انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده(5درصد) به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجدشرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد.
  استخدام مازاد بر 30 درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجدشرایط صورت خواهد گرفت.
 در گواهی خانواده جانبازان می بایست جمله «عضو خانواده جانباز از کار افتاده کلی غیرقادر به کار » قید شود، در غیر این صورت این افراد نمی توانند از مزایای بند 1 تذکرات بهره مند شوند.
 ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت شناسایی دارند و افراد وابسته به آنان درصورت ارائه تصویر آن نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارد.
معلولین عادی بومی به شرط کسب حد نصاب نمره لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از 3 % سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.
 کارکنان غیررسمی شهرداری وسازمانهای وابسته و نیروهای شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد شهرداری ها به  ازای هرسال سابقه خدمت مربوط و مشابه از (2) درصد و حداکثر (20)درصدکل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی بصورت جداگانه برخوردار خواهند شد.
 اولویت انتخاب داوطلبان در شرایط یکسان به ترتیب باشاغلین غیررسمی بومی و نیروهای طرف قرارداد شرکت های پیمانکار شهرداری و سازمانهای وابسته ، داوطلبان بومی و شاغلین غیررسمی مناطق محروم و دورافتاده برای همان مناطق خواهد بود.
 شاغلین غیررسمی شهرداری  هاوشاغلین غیر رسمی مناطق محروم و دور افتاده می بایست تصویر اولین و آخرین قرارداد غیررسمی خود را همراه سایر مدارک ارسال دارند.
 داوطلبان بومی متقاضی استخدام در استان های ایلام،آذربایجان غربی، اردبیل،بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی ، خوزستان، کردستان ، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان با سپردن تعهد خدمت 10 ساله در محل جغرافیایی خدمت مورد تقاضا می توانند از تسهیلات 50% سهمیه استخدامی بومی پس از کسب حدنصاب امتیاز لازم در آزمون عمومی برخوردار شوند.
تبصره : بومی، به افرادی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند:
الف- محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی خدمت مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب- حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی )ابتدایی، راهنمایی ومتوسطه( را در محل جغرافیایی خدمت مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
ج- فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل 3 سال از سنوات تحصیلی آ نها )اعم از ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان ( بامحل  جغرافیایی خدمت موردتقاضای استخدامی یکی باشد نیز بومی تلقی می شوند .
استفاده از امتیاز بومی بودن برای داوطلبان استخدام اختیاری بوده ودر صورت برخورداری پذیرفته شدگان از امتیاز فوق،موظف به سپردن (10 )سال تعهد خدمت در محل جغرافیایی مورد تقاضا می باشند.
  به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر و بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیرمرتبط و معادل )به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند( ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون )حداکثر دو ماه پس از اعلام نتیجه ( بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
  کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون توانمندی های عمومی صرفا به منزله تایید صلاحیت عمومی داوطلبان و تصحیح اوراق امتحان می باشد و هیچگونه حق استخدام ایجاد نمی کند. معرفی داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقررصورت می پذیرد.
   انتخاب داوطلبان استخدام حداکثر به میزان 5/1 برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حدنصاب نمره آزمون عمومی(60% کل نمره آزمون( را کسب کرده اند براساس بالاترین نمره فضلی آزمون تخصصی انجام خواهد شد.داوطلبان استخدام آتش نشانی که آزمون عملی دارند حداکثر به میزان 3برابر ظرفیت مورد نیاز و سایر شرایط اعلام خواهد شد.
 داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سایردستگاهها دولتی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند.
 چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب که به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی  باشد ، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا تحویل مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود.
 انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون عمومی و تخصصی ، عملی و گزینش صورت خواهد گرفت و تا قبل از صدور احکام استخدام پیمانی پذیرفته شدگان حقی برای آن ها ایجاد نخواهد  شد.
14- داوطلبان استخدام برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد