همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دانلود کتاب های کارآفرینی


دانلود کتاب های کارآفرینی

عنوان طرح جلد نویسنده چکیده دریافت فایل
چگونه یک سوپر استار بازاریابی شبکه بشوید؟

نویسنده:مری کریستنسن

ترجمه:نیما عربشاهی


این اثر تحسین برانگیز چیزی بیش از یک کتاب راهنما است این کتاب عملی است که شما را برای مسیر موفقیتی که در پیش دارید آماده می سازد.در پایان هر فصل,قسمت تمرین عملی وجود دارد که مطالب آن فصل را به یاد شما آورده و کمکتان می کند آنها را در دنیای واقعی ,دنیای واقعی خودتان یا به قول مری ( سیاه واقعیات ) به کار ببندید.اینها گامهای اولیه ای هستند که شما را یاری می دهند تا مسئولیت لازم را برای موفقیت خودتان و گروهتان در این صنعت در خود ایجاد کنید.
گذر از نوگرایی  

نویسنده:دکتر حمید مولانا

ترجمه:یونس شکرخواه

 هدف این کتاب نفی نوگرایی در راستای تجلیل از فرانوگرایی نیست. در این اثر به نوگرایی  و به نمونه های همراه آن به مثابه بخشی از تصویر گسترد ه تر دگرگونی جامعه نگریسته می شود. در این اثر طیف گسترد ه ای از دیدگاه های علمی و تجربی در گستره وسیع پدیده ارتباطات و توسعه ترکیب می شوند. مزیت دیگر این پژوهش بی سابقه در ادبیات معاصر ارتباطات، این است که در بررسی سیاس ت های ارتباطی و نظری ه های مربوط به توسعه، با تاریخ به طرز عمیقی برخورد می کند .  
آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نویسنده:علی نورهانی این کتاب بر اساس چکیده ای از کتاب های گوگل نوشته ام و در آن تکنیک های اصلی پایه را توضییح داده ام ,تا شما ساختار سایتتان را به گونه ای طراحی کنید ,که برای گوگل و موتورهای جستجو دیگر, سایتتان به اسانی و کلی ایندکس شود. این کتاب راهنمای خوبی برای تعامل سایت شما و موتورهای جستجو می باشد . پیاده سازی مطالب این کتاب باعث می شود که موتورهای جستجو به راحتی سایت شما را ایندکس کنند.
کارآفرینی کاربردی (1)

نویسنده: مهندس عطیه فلاح شهیدی-

 مریم فتاح زاده

این جزوه آموزشی، راهنمای تدریس جزوه کارآفرینی کاربردی (1) می‌باشد که هدف از آن، برآورده ساختن نیاز به مواد آموزشی کارآفرینی است. این مواد آموزشی برای مربیانی که قصد دارند کارآفرینی را به دانش‌آموزان و یا دانشجویان معرفی کنند اما با موضوعات درسی آشنایی ندارند می‌تواند مفید واقع شود.
این راهنما به عنوان مکمل کتاب درسی طراحی شده و برای تدریس هر یک از بخش‌ها نکاتی را برای راهنمایی معلمان ارائه می‌دهد.اقدامات مربوط به هر قسمت به شکلی واضح و در قالب یک جدول نمایش داده شده است. همچنین در این راهنما، کمک‌های اموزشی و منابع گوناگونی نیز معرفی شده است.
7 راز سایت های پول ساز نویسنده:ژان بقوسیان

این فرمول دیگر کار نمیکند.با این فرمول در کمترین زمان سایت خود را به نابودی می کشانید.

اگر به کسب در آمد واقعی از سایت خود علاقه مندید لطفاً این کتاب الکترونیکی را با دقت و چندین بار بخوانید و مطالب آن را اجرا کنید.

جامعۀ ایمن مترجم:
دکتر علیرضا مغیثی
این کتاب مشتمل بر هشت بخش تحت عنوان جامعۀ ایمن( کتاب راهنما) بنا بر ضرورتهایی ترجمه و منتشر میشود؛ ازجمله اینکه در ایران، آسیبها دومین عامل مرگومیر در همۀ گروههای سنی و اولین عامل مرگ در گروه سنی زیر 4 سال است؛ با این امید که کشور عزیز ما نیز به استانداردهای جامعۀ ایمن دستیابد. مرکز مدیریت بیماریها از نقطه نظرها، پیشنهادها و انتقادهای تمام صاحبنظران و دستاندکاران آموزشی، پژوهشی و اجرایی امور بهداشتی درمانی استقبالمیکند؛ بنابراین خواهشمند است این مرکز را در جهت بهبود کیفی متون عملی و پژوهشی یاریفرمایید.
کتاب الکترونیکی کلیدهای میانبر در ویندوز xp و  ویندوز 7   ترجمه:مرتضی حکیمی کیا

 ویندوز 7 کلیدهای میانبر جدید و زیادی دارد که ما با آنها آشنا نیستیم و تا به حال از آنها استفاده نکردیم.البته بعضی از این کلیدهای میانبر،همان کلیدهای میانبر قبلی هستند که در ویندوزهای قبلی مثل ویندوز XP یا ویندوز 98 موجود بود و ممکن است آنها را بدانید و از ْنها استفاده کرده اید و می کنید.

به هر حال در این کتاب به بیش از 200 کلید ترکیبی و میانبر،که تقریباً شامل تمام کلیدهای میانبری است که در ویندوز 7 و برنامه های قابل اجرا در ویندوز 7 وجود دارند اشاره شده است.

 
ارزیابی فضای مجازی ایرانی دکتر سعیدرضا عاملی مجموع مقالات تحلیلی در خصوص پایگاههای اطلاع رسانی ایران که در کتاب تحلیل فضای مجازی ایرانی،منعکس شده و با مقالاتی از نسل آشنا به فضای مجازی (دانشجویان)در رشته های مرتبط باآن (ارتباطات،مطالعات فرهنگی و رسانه)و پشتیبانی دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی و حمایت دانشگاه تهران تالیف و منتشر شده،تلاشی است در همین راستا،تلاشی برای نقد و تحلیل حضور و مشارکت برخی نهادها و سازمان های عمده و با هدف ارائه راهکار و ارتقای چگونگی حضور و خدمت رسانی در فضای مجازی.
مفهوم مدیریت در سخنان امیرالمومنین علی (ع)   خلاصه کتاب مفهوم مدیریت در سخنان امیرالمومنین علی (ع)

این خلاصه کتاب در 29 صفحه می باشد ،ترجمه دکتر سید حسین سیدی  ( عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد ) - ویراسته امیر سلمانی رحیمی -- چاپ : مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی تلخیص :پریسا عطایی می باشد و علاقمندان به مفاهیم مدیریت اسلام بسیار می تواند مفید باشد

به امید آنکه همگی به میزان توان خود به این آموزه ها عمل کنیم و در عمل بر آنها و نه صرفا بر بیان آنها بر یکدیگر پیشی بگیریم ...

و با آرزوی آنکه عمل و باور به این آموزه های با ارزش را در رفتار تک تک مدیران این سرزمین پاک ببینیم ...
طرح همیار کارآفرین مجتمع فنی ایرانیان منادی توسعه در دنیای در حال تحول امروز،کامیابی از آن جوامع و سازمانهایی است که بین منابع کمیاب و قابلیتهای مدیریتی و کارآفرینی منابع انسانی خود رابطه معنی داری برقرار سازد.به عبارتی دیگر جامعه و سازمانی می تواند در مسیر توسعه،حرکت رو به جلو و با شتابی داشته باشد که با ایجاد بسترهای لازم منابع انسانی خود را به دانش و مهارت کارآفرینی مولد تجهیز کند تا آنها با استفاده از این توانمندی ارزشمند،سایر منابع جامعه و سازمان را به سوی ایجاد ارزش و حصول رشد و توسعه مدیریت و هدایت کنند.
افزایش فروش توسط بازاریابی ایمیلی علی نورهانی یکی از ابزار های بی نظیر بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش وب سایت ایمیل می باشد. به شخصه یکی از طرفداران بازاریابی ایمیلی هستم. متأسفانه برخی از صاحبان کسب و کار اینترنتی تصور اشتباهی درباره بازاریابی ایمیلی دارند. برخی معتقدند که بازاریابی ایمیلی یعنی خرید یک بسته ایمیل و ارسال انبوه به این افراد و منتظر ماندن برای ورود این افراد به سایت و داشتن فروش رویایی. مطمئناً نتیجه مطلوبی را در این روش مشاهده نمی کنند. ارسال ایمیل با این روش نه تنها سود ده نیست بلکه م یتواند تجارت شما را نابود کند زیرا در صورت اسپم شناخته شدن ایمیل های ارسالی شما، ممکن است مجبور شوید جریمه های زیادی را به شرکت ارائه دهنده هاست خودتان بپردازید.
جهش در کسب و کار ژان بقوسیان

مدیران معمولا تلاش زیادی می‌کنند، ولی اگر این تلاش بر موارد کلیدی متمرکز نشود معمولا ما را خسته می‌کند و بازده مناسبی نمی‌گیریم.

کسب‌وکار مانند اتومبیلی است که شاید به مرور زمان کارایی‌اش کم شود.  اتومبیل کسب و کارتان را تعمیر کنید و سال بعد را با شتاب بیشتری آغاز کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد