همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان


در کمیسیون تلفیق تصویب شد؛
افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان
همیار انلاین به نقل از جام جم آنلاین: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1391 کل کشور در مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان در بودجه امسال خبر داد.

 محمدمهدی مفتح در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی مالیات‌ها در بودجه سال جاری در کمیسیون تلفیق افزود: در بودجه امسال، مالیات حقوق در بخش عمومی 18،4 درصد و در بخش خصوصی 31،2 درصد نسبت به بودجه سال 1390 رشد داشته است.

وی تصریح کرد: در بودجه سال جاری افزایش 15 درصدی حقوق و نیز رشد سنواتی حقوق پیش بینی شده است که به تصویب کمیسیون تلفیق رسید.

مفتح گفت: نرخ مالیات حقوق هیچ تغییری نکرده است.

وی افزود: در جلسه دیروز کمیسیون تلفیق همچنین مالیات ارزش افزوده براساس حکم برنامه پنج ساله، از 4 درصد در سال 90 به 5 درصد در سال 91 افزایش یافت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق همچنین از تصویب رقم پیشنهادی دولت در بخش مالیات علی الحساب و مالیات معوق در این کمیسیون خبر داد و گفت: در کمیسیون تلفیق مالیات اشخاص حقوقی دولتی 58 میلیون و 818 هزار میلیارد ریال به تصویب رسید.

وی افزود: در بخش مالیات شرکت‌های غیردولتی، دولت  رشد  46،4 درصدی نسبت به سال 90 را پیش بینی کرده بود که کمیسیون تلفیق آن را به 25 درصد معادل 108 هزار و 919 میلیارد ریال رساند.

مفتح گفت: در بخش مالیات مشاغل، دولت پیش بینی 52،2 درصد کرده بود که کمیسیون تلفیق آن را به 25 درصد تقلیل داد. رقم پیشنهادی دولت 35 هزار و 45 میلیارد ریال بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق از تغییر ارقام پیشنهادی دولت در مالیات املاک خبر داد و اظهار داشت: دولت درخواست 16،9 درصد افزایش مالیات املاک را در بودجه داده بود که کمیسیون تلفیق آن را تا 25 درصد افزایش داد و تصویب شد.( واحد مرکزی خبر)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد