همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دوره آموزشی اصول GMP و شرایط مطلوب تولید در کارخانجات خوراک دام،


دوره آموزشی اصول GMP و شرایط مطلوب تولید در کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان   

دوره آموزشی اصول GMP و شرایط مطلوب تولید در کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان توسط سازمان جهانی ایمنی غذا با همکاری معاونت امور تولیدات دامی وزرات جهاد کشاورزی و سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران  در تاریخ 13 بهمن ماه سالجاری برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، این دوره آموزشی به منظور افزایش سطح دانش مدیران، کارشناسان، مسؤولین فنی- بهداشتی، مسؤولین کنترل کیفیت، بازرسین و ممیزین، دانشجویان و پژوهشگران بخش خوراک دام، طیور و آبزیان، توسط سازمان جهانی ایمنی غذا با همکاری معاونت امور تولیدات دامی وزرات جهاد کشاورزی و سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برگزار می گردد.
بنا بر این گزارش، از جمله محورهای این دوره آموزشی می توان آشنایی با اصول GMP و شرایط مطلوب تولید در کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان از نظر اصول بهداشتی برای مکان یابی، جانمایی داخلی، تجهیزات و کارکنان را عنوان کرد. لازم به ذکر است، این دوره آموزشی، دارای امتیاز بازآموزی بوده و مدرک معتبر نیز از سوی سازمان جهانی ایمنی غذا اعطا می شود.
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  5-66576923 تماس و یا به وب سایت  WWW.WFSO.IR مراجعه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد