همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سالنامه 91 سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منتشر شد


سالنامه 91 سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منتشر شد

1027.jpg
سالنامه تخصصی کشاورزی 1391 سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، دهمین سالنامه تخصصی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در دی ماه 90 منتشر گردید.
بنا بر این گزارش، این سالنامه علاوه بر مطالب روزشمار سال 91، دارای اطلاعات علمی پژوهشی در موضوعات کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست می باشد. بررسی آماری تولید محصولات کشاورزی از جمله محصولات باغی، زراعی، دامی، شیلات و سطوح جنگل و مرتع به صورت مقایسه ای در طول برنامه چهارم توسعه و همچنین آمار مربوط به سطح زیر کشت کشاورزی ارگانیک در جهان، بخش دیگری از محتوی این سالنامه را به خود اختصاص داده است.
براساس این گزارش، به منظور مشارکت اعضای سازمان و ایجاد انگیزه بیشتر در مطالعه دقیق مباحث علمی سالنامه 91، یک مسابقه علمی در آن تدارک دیده شده است که مخاطبان گرامی می توانند با ارسال پاسخ سوالات مسابقه در قالب یک عدد 10 رقمی به شماره پیامک مشخص شده، در این مسابقه شرکت نمایند که در نهایت از میان پاسخ های دریافتی به 10 نفر به قید قرعه هدایایی اهداء خواهد شد.
گفتنی است، اعضای سازمان، شرکت های تخصصی کشاورزی و سایر علاقمندان می توانند جهت تهیه این سالنامه از اول بهمن ماه سالجاری با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مربوطه و یا دفتر روابط عمومی سازمان مرکزی تماس حاصل نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد