همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون فراگیر کارشناسی و کارشناسی ارشد


23 دی برگزار می شود:
آزمون فراگیر کارشناسی و کارشناسی ارشد
جام جم آنلاین: معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور با اشاره به ظرفیت‌های پذیرش در مقاطع مختلف کنکور فراگیر گفت: کنکور کارشناسی فراگیر، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه 23 دی در 2 نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

عبدالله معتمدی در گفت‌وگو با مهر اضافه کرد: در مقطع کارشناسی ارشد 190 هزار نفر، در مقطع کارشناسی 130 هزار نفر و در مقطع کاردانی به کارشناسی 15 هزار نفر برای شرکت در دوره‌های فراگیر پیام نور ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: در هر رشته محل در مقطع کارشناسی 30 تا 50 نفر و در هر رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد به این ترتیب پذیرش انجام می‌شود که 15 نفر در پژوهشی و 15 نفر در آموزش محور، دانشجوی فراگیر پیام نور می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور تأکید کرد: برای 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ظرفیت اعلام شده بیشتر از تعداد شرکت کنندگان است و از این نظر مشکل کمبود ظرفیت نداریم.

به گفته معتمدی در صورتی که داوطلبان در هر کدام از 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کف نمره را کسب کنند، پذیرفته می‌شوند، هرچند در کارشناسی ارشد ظرفیت پذیرش محدودتر است.

وی تأکید کرد: در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز داوطلبان هیچ‌گونه نگرانی از بابت ظرفیت پذیرش نداشته باشند، زیرا همانند 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ظرفیت بیشتر از تعداد داوطلبان است. نیمی از داوطلبان مقطع کارشناسی ناپیوسته از طریق کنکور فراگیر و نیمی از طریق کنکور سراسری تأمین می‌شوند.

معاون دانشگاه پیام نور با اشاره به زمان برگزاری هر سه آزمون فراگیر این دانشگاه خاطرنشان کرد: آزمون‌های فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه 23 دی برگزار می‌شود.

وی افزود: در نوبت صبح، آزمون مقطع کارشناسی و در نوبت بعدازظهر، آزمون مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد