همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آغاز امتحانات پایان ترم پیام نور


آغاز امتحانات پایان ترم پیام نور
جام جم آنلاین: رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور کل کشور با حضور یک میلیون و 14 هزار و 424 دانشجو از روز گذشته(دوشنبه) آغاز شد و تا 30 دی ماه ادامه خواهد داشت.

محمدهادی امین ناجی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: .شش میلیون و 300 هزار نفرآزمون در امتحانات پایان ترم مهر ماه امسال پیام نور برگزار می شود.

وی گفت: امتحانات پایان ترم مهر ماه پیام نور در روزهای تعطیل و جمعه ها برگزار نمی شود و طبق تقویم امتحانات، مجموعا 19 روز برای برگزاری آزمون ها درنظر گرفته شده است.

به گفته ناجی، چهار هزار و 500 عنوان درسی برای امتحانات دانشجویان پیام نور در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ترم جاری طراحی شده است.

وی ادامه داد: دانشجویان برای مشاهده نتایج امتحانات پایان ترم خود، یک هفته پس از برگزاری هر امتحان چند گزینه ای، می توانند به سامانه جامع آموزشی اینترنتی گلستان مراجعه کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور درمورد دانشجویانی که نسبت به سووالات امتحانی یا کلید سووالات اعتراض دارند نیز گفت: این دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی گلستان، درخواست تجدیدنظر در آزمون خود را مطرح کنند.

وی همچنین از امکان دسترسی اینترنتی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور به سووالات امتحان های برگزار شده، برای نخستین بار خبر داد و افزود: ترتیبی اتخاذ شده تا استادان و مدرسان دانشگاه پیام نور برای بررسی سووالات آزمون های برگزار شده که تدریس آن درس ها برعهده داشته اند بتوانند با استفاده از کلمه عبور و گذر واژه در سامانه اینترنتی گلستان به این سووالات دسترسی پیدا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد