همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استفاده ناآگاهانه از ADSL مساوی با صرف هزینه برای چت کردن

منبع خبر

سافت گذر

استفاده ناآگاهانه از ADSL مساوی با صرف هزینه برای چت کردن
http://itna.ir/images/docs/000020/n00020563-b.jpgکارشناس فناوری اطلاعات - با بیان این مطلب درباره وضعیت اینترنت و جایگاه آن در کشور اظهار کرد: طی سه هفته گذشته به‌صورت مداوم اختلالاتی در برقراری اتصال داشتیم اما این قطعی‌ها اکنون رفع شده است.

وی عنوان کرد: وضعیت اینترنت در کشور ما به نحوی است که اگر در باره آن صحبت نکنیم، بسیار بهتر است چرا که در حال حاضر اینترنت با سرعت‌های مگابایتی در کشورهای پیشرفته صنعتی و حتی کشورهای همسایه مطرح است اما ما هنوز داریم بر سر قطعی‌های ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه بحث می‌کنیم.

این کارشناس ابراز کرد: قطعی اینترنت یعنی آجر شدن نان کافی‌نت‌ها؛ هرچند با شرایطی که توسط ISP ها ایجاد شده و هرکس یک خط ADSL در خانه دارد، درآمد آن‌ها پیش از این‌ها هم کاهش یافته بود.

او ادامه داد: این که هر فردی در منزل دارای یک خط اینترنت پرسرعت باشد، یک دستاورد تلقی می‌شود که البته گمان نمی‌کنم در حال حاضر چنین شرایطی مهیا شده باشد اما قبل از آن نیز باید نحوه استفاده از اینترنت پرسرعت را به مردم آموزش داد تا برای چت کردن هزینه ماهانه‌ای را پرداخت نکنند.

وی در پایان ابراز کرد: دولت و مسئولان باید به فکر کافی‌نت‌دارها که زمانی به عنوان ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت بودند هم باشند تا با گسترش ADSL های خانگی از کار بیکار نشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد