همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تکمیل ظرفیت فراخوان جذب اعضای هیئت علمی از 20 آبان


تکمیل ظرفیت فراخوان جذب اعضای هیئت علمی از 20 آبان
رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از تکمیل ظرفیت فراخوان جذب اعضای هیئت علمی خبر داد و گفت: تکمیل ظرفیت فراخوان جذب اعضای هیئت علمی از 20 آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا 30 آبان‌ماه به مدت 10 روز ادامه دارد.
محمدرضا مردانی، رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس از به پایان رسیدن مهلت ویرایش اطلاعات فراخوان جذب اعضای هیئت علمی تا پایان وقت امروز خبر داد و گفت: درحال حاضر اطلاعات داوطلبان در اختیار دانشگاه‌های کشور قرار دارد و آن‌ها می‌توانند از بین داوطلبان برای هیئت علمی خود گزینش داشته باشند.
وی به مهلت 15 روزه دانشگاه‌ها برای انتخاب داوطلبان دوره دکترا و مهلت 20 روزه دانشگاه‌ها برای انتخاب داوطلبان کارشناسی ارشد اشاره کرد و از ثبت‌نام 35 هزار داوطلب در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی تا کنون خبر داد.
به گفته رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، دانشگاه‌ها پس از پالایش اولیه اسامی داوطلبان انتخاب شده‌ را برای مصاحبه دعوت کرده و انتخاب نشده‌ها‌ را به وزارت علوم ارائه می‌دهند.
وی به تکمیل ظرفیت فراخوان جذب اعضای هیئت علمی اشاره کرد و گفت: تکمیل ظرفیت فراخوان جذب اعضای هیئت علمی از 20 آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا 30 آبان‌ماه به مدت 10 روز ادامه دارد.
مردانی دلیل تکمیل ظرفیت فراخوان جذب اعضای هیئت علمی را ایجاد ظرفیت جدید برای برخی از دانشگاه‌های کشور اعلام کرد.
به گفته رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم تا کنون 35 هزار داوطلب در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی ثبت‌نام کرده‌اند البته اطلاعات تمام این داوطلبان کامل نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد