همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

واگذاری امور اجرایی صدور گواهی مستثنیات به اعضاء حقیقی و حقوقی


واگذاری امور اجرایی صدور گواهی مستثنیات به اعضاء حقیقی و حقوقی سازمان

دستور العمل اجرائی واگذاری امور تصدی گری صدور گواهی مستثنیات ابلاغ شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، در راستای واگذاری امور تصدی گری به بخش غیردولتی و اصلاح و بهبود فرآیندهای انجام کار و به منظور فراهم آوردن زمینه های مشارکت بیشتر مردم و افزایش سرمایه گذاری بخش غیردولتی به استناد قانون مدیریت خدمات کشوری و مقررات مرتبط ( آیین نامه های اجرایی مواد24و22 قانون مدیریت خدمات کشوری)، قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین ابلاغیه شماره 34597/020 مورخ  1/10/1387  مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی، دستورالعمل اجرایی واگذاری امور تصدی گری صدور گواهی مستثنیات به بخش غیر دولتی تدوین و ابلاغ شد.
بنابر این گزارش، این دستورالعمل با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی، سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و تهیه و تدوین شد.
سازمان های مرتبط در اجرای این دستورالعمل، سازمان جنگلها و مراتع وآبخیزداری، اداره کل منابع طبیعی استان، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی می باشند.
بر اساس مفاد این دستورالعمل، سازمان نظام مهندسی استانها با فراخوان متقاضیان حقیقی و حقوقی و تشخیص صلاحیت و رتبه بندی آنها بمنظور معرفی به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مر بوطه، اقدام خواهند نمود.
از جمله وظایف سازمان نظام مهندسی کشاورزی را می توان همکاری در تدوین سیاستها، برنامه‌ها، دستورالعمل‌های مربوط به صدور گواهی مستثنیات، پیشنهاد تعرفه های مربوط به صدور گواهی مستثنیات و اعلام به وزارت جهادکشاورزی جهت تصویب، تشخیص صلاحیت و رتبه بندی شرکتها واشخاص حقیقی، رسیدگی به تخلفات شرکتها واشخاص حقیقی، برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز حسب نظر سازمان، اطلاع رسانی به ذینفعان از طریق رسانه ها وسایر ابزارها و ... عنوان کرد.
 گفتنی است با واگذاری صدور گواهی مستثنیات به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، زمینه اشتغال تعداد قابل توجهی از اعضای حقیقی و حقوقی سازمان فراهم گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد