همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

برگزاری آزمون مهارت کارگران ساختمانی از امروز


رییس انجمن صنفی‌کارگران گچ کاردرگفت‌وگو با ایلنا خبر داد:
برگزاری آزمون مهارت کارگران ساختمانی از امروز
کارگرانی که صاحب کارت مهارت باشند می‌توانند با مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی با پرداخت 7 درصد، بیمه سازمان تامین اجتماعی شوند و از مزایای‌گوناگون آن استفاده کنند.
ایلنا: رییس انجمن صنفی کارگران گچ کار استان تهران گفت: تفاهم نامه‌ای را با اداره کل فنی وحرفه‌ای استان تهران منعقد‌کرده‌ایم تا کارگران ساختمانی فاقدکارت مهارت با شرکت در آزمون صاحب‌کارت مهارت شوند.
محمدباقری درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: کارگرانی که صاحب کارت مهارت باشند می‌توانند با مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی با پرداخت 7 درصد، بیمه سازمان تامین اجتماعی شوند و از مزایای‌گوناگون آن استفاده کنند.
وی تصریح کرد: طبق تفاهم نامه منعقده بین انجمن صنفی کارگران گچ کار استان تهران با اداره فنی و حرفه‌ای استان تهران مقرر شده تا ازکارگران در محل کار آنها و در طرح‌های مسکن مهرآزمون به عمل آید.
وی گفت: درآزمون کارگران ساختمانی نمایندگان انجمن صنفی و اداره کار فنی و حرفه‌ای‌ حضور دارند.
وی با بیان اینکه مدیرکل فنی وحرفه‌ای استان تهران همکاری خوبی را با تشکلات کارگری دارد از وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی خواست تا با تشویق این مدیران و مواخذه مدیران بی تفاوت زمینه افزایش رضایت مندی جامعه هدف از این وزارتخانه را مهیا کند.
باقری با اشاره به اشتغال 200 هزار کارگر ساختمانی در استان تهران گفت: طرح برگزاری آزمون مهارت از کارگران ساختمانی از امروز حالت اجرایی به خود می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد