همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اجرای آزمایشی پرداخت الکترونیکی همه قبوض در قم


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اعلام کرد : تمام مراحل مربوط به پرداخت قبوض مختلف در استان قم از این پس به صورت کاملا الکترونیک انجام خواهد شد.


به گزارش پخش اخبار چند رسانه ای به نقل از ایرنا، لطف الله فروزنده امروز چهارشنبه درپایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران به روند توسعه الکترونیکی کارها در کشور اشاره کرد و گفت: پرداخت الکترونیکی قبوض مختلف در استان قم بصورت آزمایشی آغاز شده است و پس از بررسی های نتایج، آن را در سطح کشور و بصورت ملی انجام خوا هد شد.

فروزنده گفت: برنامه ریزی ها و طراحی های لازم با استانداری قم برای اجرای طرح پرداخت قبوض به صورت الکترونیک انجام شده و با اجرای این طرح هفت و نیم میلیارد تومان در هزینه های استان قم صرفه جویی خواهد شد.

معاون رئیس جمهور همچنین اظهار داشت: با اجرا شدن این پروژه ، بسیاری از هزینه ها شامل هزینه صدور قبوض، هزینه های مربوط به رفت و آمدها برای توزیع و پرداخت قبوض و هزینه های کاغذ و چاپ به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت و این کاهش هزینه ، اثر بسیار مهمی در هزینه های کل کشور خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور همچنین گفت که یکی دیگر از مزایای الکترونیک شدن پرداخت قبوض این است که  مردم سریعتر و آسانتر می‌توانند به کارهای روزمره خود رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد:با اجرای طرح پرداخت الکترونیکی قبوض 516، میلیون کیلومتر رفت و آمد کاهش می یابد، 360 تن کاغذ ، 12هزار میلیارد تومان هزینه پرسنل توزیع و 560 میلیارد هزینه چاپ صرفه‌جویی می‌شود.


منبع

سایت واحد مرکزی خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد