همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دو فوریت استخدام مهندسین ناظرین کشاورزی با 98 رأی تصویب شد


دو فوریت استخدام مهندسین ناظرین کشاورزی با 98 رأی تصویب شد   

طرح دو فوریت الحاق سه تبصره به قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی که به امضا 33 نفر از نمایندگان مجلس رسیده بود با رای موافق 98 تن از نمایندگان به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به نقل از خبرگزاری ایلنا طرح دو فوریت الحاق سه تبصره به قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی که به امضا 33 نفر از نمایندگان مجلس رسیده بود دوم مردادماه با رای موافق 98 تن از نمایندگان به تصویب رسید .
در مقدمه این طرح آمده است با توجه به متن اولیه طرح یک فوریتی استخدام مهندسین ناظر و اهداف طراحان با ابهاماتی روبرو شده که به منظور رفع آن و زمینه عدالت و استخدام ناظرینی که سن آنها به علت سالها فعالیت در حوزه کشاورزی از سن قانونی استخدام گذشته است فراهم شود.
در ماده واحده این قانون آمده است سالهای فعالیت ناظرین بر بخش‌های کشاورزی؛ منابع طبیعی وتعاونی‌های تولیدی بر شرایط عمومی‌استخدام منظور و به حداکثر سن مورد نظر برای استخدام اضافه شود.
همچنین در تبصره این ماده واحده آمده است در صورت استخدام سوابق بیمه ناظرینی که توسط آنان پرداخت شده است به سنوات خدمتی اضافه شود.
همچنین در تبصره 4 این ماده واحده تصویب شده است برای استخدام ناظرین محصولات باغی، دامی ‌و زراعی با مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته‌های مرتبط که براساس آزمون ورودی و مصاحبه حضوری وگذراندن دوره‌های مختلف آموزش به کار گرفته شده‌اند با بیش از سه سال سابقه کار مرتبط نیازی به برگزاری آزمون استخدامی ‌نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد