همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت‌نام آزمون استخدامی نفت و پالایش و پخش از 8 تیر آغاز می شود

ثبت‌نام آزمون استخدامی نفت و پالایش و پخش از 8 تیر آغاز می شود

 
رشته‌های مد نظر برای آزمون استخدامی شرکت ملی نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در دو سطح کاردانی و کارشناسی با هدف جذب نیروی انسانی مورد نیاز در مناطق عملیاتی و خارج از کلانشهر تهران اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت، براین اساس ثبت‌نام واجدین شرایط از هشتم تیر ماه آغاز می‌شود و تا 17 تیر ادامه خواهد داشت.

شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به‌منظورتأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در مناطق عملیاتی و خارج از کلانشهر تهران از بین واجدین شرایط ذکور (صرفاً داوطلبان مرد) در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون های کتبی و روانشناختی (شغلی)، مصاحبه فنی/ تخصصی، طب صنعتی و گزینش استخدام می‌کند.

براساس این آگهی استخدامی، حداکثر سن برای داوطلبان مقطع کاردانی 26 سال (متولدین 1/1/64 و به بعد) و کارشناسی30 سال (متولدین 1/1/60 و به بعد) است.

همچنین حداقل معدل برای داوطلبان با مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی 13 اعلام شده و متقاضیان استخدام می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات استخدام و تبصره‌های مربوط به شرایط سن، معدل و همچنین ثبت‏‌نام جهت شرکت در آزمون استخدامی از تاریخ 8/4/90 لغایت 17/4/90 به پایگاه اینترنتی http://azmoon.nioc.ir مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد