همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

حضور 250هزار نفر در آزمون‌های فراگیر

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور اعلام کرد
حضور 250هزار نفر در آزمون‌های فراگیر
جام جم آنلاین: آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه پیام نور صبح امروز در سراسر کشور به طور همزمان برگزار شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، عبدالله معتمدی با اشاره به اینکه آزمون مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد نیز بعدازظهر امروز برگزار می شود افزود: آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور در220 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار میشود.

معتمدی تعداد داوطلبان امروز در آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور را حدود 250 هزار نفر برشمرد و گفت: حدود 103 هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد، 140 هزار نفر در کارشناسی و نزدیک به هفت هزار نفر هم در کارشناسی ناپیوسته شرکت کرده اند.

دانشجویان در 109 رشته کارشناسی، 76 تا 80 رشته کارشناسی ارشد و 10 رشته کارشناسی ناپیوسته پذیرش می شوند.

وی تعداد پذیرفته شدگان در آزمون های کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته را به ترتیب حدود 10 و پنج هزار نفر برشمرد و گفت:  امیدواریم نتایج آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور نیمه اول شهریور ماه اعلام شود؛ در آزمون کارشناسی پیوسته هم کسانی که حد نصاب لازم را برحسب رشته مورد علاقه خود بدست آورند پذیرفته می شوند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور ادامه داد: شهریه رشته های فراگیر دانشگاه پیام نور افزایش نمی یابد و مانند سال های پیش است و برای دانشجویان کارشناسی ارشد مجازی هم که برای اولین بار امسال پذیرش می شوند شهریه ای که پیش بینی شده است از همه سیستم های دانشگاه های مجازی پایین تر است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد