همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تخصیص بیش از 250 میلیارد تومان به مشاغل خانگی


تخصیص بیش از 250 میلیارد تومان به مشاغل خانگی

تخصیص بیش از 250 میلیارد تومان به مشاغل خانگی

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت کار و امور اجتماعی، عبدالرضا شیخ الاسلامی در نشست ستاد ساماندهی مشاغل خانگی که در محل وزارت کار برگزار شد، افزود: انتظار داریم دستگاههای اجرایی به توسعه مشاغل خانگی باور داشته و تلاش کنند در هر حوزه الزامات و بسترهای لازم، فراهم شود.

وی به هدفگذاری ایجاد 2.5 میلیون شغل در سال جاری اشاره کرد و با تاکید براینکه جهاد اقتصادی از مسیر ایجاد اشتغال تحقق می یابد تصریح کرد : امسال باید 500هزار فرصت شغلی در قالب مشاغل خانگی ایجاد شود.
وی لزوم کار تحقیقاتی وارائه تجارب موفق کشورهای دیگر را مورد تاکید قرار داد و افزود : توسعه مشاغل خانگی نیازمند توسعه بسترهای فرهنگی آن است و باید کار فراوانی از طریق رسانه ها صورت گیرد تا موضوع به عمق جامعه وارد شده و مردم با فرصت های این بخش بیش از گذشته آشنا شوند .

در این نشست محمدحسین فروزان مهر معاون توسعه سرمایه انسانی و توسعه اشتغال گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص مشاغل خانگی ارائه داد و گفت : ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در سال گذشته 13 نشست برگزار کرده و در این زمینه بسترهای مناسب برای توسعه مشاغل خانگی تدوین شده است.
وی از راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت نام مشاغل خانگی خبر داد وگفت : در سال گذشته 40هزار نفر به صورت حضوری و از ابتدای امسال باراه اندازی سامانه تاکنون 11هزار نفر ثبت نام کردند .

منبع خبر : خبرگزاری ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد