همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جشنواره زمستان ایرانسل


جشنواره زمستان

۱ دی تا ۲۹ اسفند ۸۹

در طول جشنواره زمستان ایرانسل، از محصولات آشنا و پیشرفته ایرانسل و همچنین طرح‌های گوناگون تخفیفی و تشویقی ارائه شده، برخوردار شوید...

  • شارژ شگفت‌انگیز به همراه امکان خرید محصولات ویترین و آهنگ پیشواز ایرانسل ...
  • کاهش تعرفه خدمات پیام چندرسانه‌ای (MMS)!
  • یک آهنگ پیشواز رایگان به ازای ۷۵ دقیقه دریافت تماس خارج از شبکه!
  • خرید اعتبار از طریق وب سایت ایرانسل به همراه ۲% اعتبار رایگان!
  • ۲۴%شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل!
  • ارسال هر پیام چندرسانه ای (MMS) ... یک پیام چندرسانه ای رایگان!
  • مشاهده و پرداخت صورت‌حساب از طریق پیام کوتاه و اینترنت به همراه ۲% تخفیف (ویژه مشترکین دائمی) !
  • نما (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه جوایز استثنائی! (به زودی)
  • بهای تخفیفی سیم کارت در جشنواره زمستان ایرانسل!
  • طرح سیم کارت هدیه ایرانسل به همراه طرح های تشویقی ... از ١ تا ٣٠ دی ٨٩ !
  • کانون‌های جدید ایرانسل!
  • امکان سفارش مجموعه‌ای از آهنگ‌های پیشواز به جای تک آهنگ! (به زودی)
  • امکان کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر!
  • ساعات خوش  GPRS: هر کیلو بایت فقط ۱ ریال!
  • ۲% اعتبار رایگان ویژه شارژ سیم کارت با استفاده از ۵ روش شارژ رمزدار!
  • پرداخت صورت‌حساب از طریق کارت شارژ به همراه ۲% افزایش اعتبار کارت! (ویژه مشترکین دائمی)
  • بسته افزایشی GPRS ایرانسل!
  •  ۵ محصول رایگان ویترین، بسته ٢٠ تایی پیام الکترونیک رایگان پستچی، ١٠٠ پیام چندرسانه‌ای (MMS) رایگان، ۵۰۰ کیلوبایت اینترنت همراه (GPRS) رایگان یک ماهه!
  • طرح های تعرفه رنگی: هفتگی و ماهانه!
  • اعتبار هدیه...  برای تمامی مشترکین!
  • فرصت ثبت نام رایگان خدمات پست الکترونیک ایرانسل به همراه دریافت رایگان ٢٠ نامه الکترونیکی از طریق MMS !
 


شارژ شگفت انگیز به همراه امکان خرید محصولات ویترین و آهنگ پیشواز ایرانسل ...

در این طرح، شما می توانید پس از خرید کارت شارژ های ایرانسل، کد دستوری مخصوص شارژ شگفت انگیز را که دارای مزایای ویژه (۲۰٪ شارژ بیشتر) است به جای کد دستوری موجود در کارت شارژ، شماره گیری کنید. مزیت «شارژ شگفت انگیز» آن است که مشترک می تواند در صورت تمایل برای مصرف بیشتر در یک دوره زمانی مشخص، با شماره گیری کد دستوری مخصوص آن، ۰۲٪ بیش از مبلغ شارژ درج شده روی کارت مکالمه کرده و یا تعداد زیادی پیام کوتاه و پیام‌چندرسانه‌ای ارسال کند و یا از اینترنت همراه استفاده نماید. شما همچنین می توانید با استفاده از شارژ شگفت انگیز از محصولات جذاب ویترین و آهنگ پیشواز ایرانسل نیز استفاده کنید. به طور مثال، اگر مشترک اطمینان دارد که در ۳ روز آتی، باید تماس های داخل شبکه زیادی برقرار کرده و یا پیام کوتاه داخل شبکه ارسال کند و یا به دلیل سفر قصد ارسال پیام‌چند‌رسانه‌ای بیش از حد معمول را دارد، با خرید یک کارت شارژ ۲۰,۰۰۰ ریالی و شماره گیری کد دستوری ویژه «شارژ شگفت انگیز»، می تواند علاوه بر ۲۰,۰۰۰ ریال اعتبار خود، از ۴۰۰۰ ریال اعتبار نیز برای تماس داخل شبکه استفاده نماید. (ارقام مذکور شامل ۳ ٪ مالیات بر ارزش افزوده می باشد.)
شما مشترکین اعتباری ایرانسل، همچنین می توانید با دریافت رمز ۱۲یا ۱۶ رقمی به مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریال از طریق مراجعه به خودپرداز بانک های طرف قرارداد ایرانسل و یا خرید کارت شارژ و استفاده از دستگاه های پایانه فروش، رمز خریداری شده را از طریق کد دستوری ویژه «شارژ شگفت انگیز» وارد کرده و به ترتیب معادل  ۱۱۶۵۰، ۲۳۳۰۱، ۵۸۲۵۲، ۱۱۶۵۰۵ و ۲۳۳۰۱۰ ریال شارژ دریافت کنید.
مدت اعتبار هر شارژ شگفت انگیز ایرانسل به ترتیب ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ روز خواهد بود.
 
 
شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید از ۱ دی تا ۲۹ اسفند ۸۹ با «شارژ شگفت انگیز» در یک مدت زمانی معین، بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده و یا پیام کوتاه و پیام‌چند‌رسانه‌ای ارسال کنید. یعنی با یک تیر هر نشانی که خواستید بزنید!

نحوه فعال سازی «شارژ شگفت انگیز» ...
شرکت ایرانسل آسان ترین راه ممکن را برای فعال سازی «شارژ شگفت انگیز» در اختیار شما قرار داده است. بدین ترتیب که کافیست، به جای کد درج شده روی کارت شارژ، کد «شارژ شگفت‌انگیز»  را شماره گیری کنید.
برای مثال، شما می توانید پس از دریافت رمز  ۱۲ یا ۱۶ رقمی خود برای شارژ  ۱۰,۰۰۰ ریالی، به جای شماره‌گیری کد دستوری همیشگی، که سیم کارت شما را معادل ۱۰,۰۰۰ ریال شارژ می‌نمود، همان شماره رمز ۱۲یا ۱۶رقمی را با کد دستوری ویژه «شارژ شگفت انگیز» شماره‌گیری کنید، تا سیم کارت شما ۱۲,۰۰۰ ریال شارژ شود که همان شارژ اضافه شده برای تماس‌های داخل شبکه ایرانسل است. به این معنا که ۱۰,۰۰۰ ریال شارژ شامل تماس های داخل و خارج از شبکه ایرانسل بوده اما  ۲۰۰۰ ریال شارژ اضافه شده تنها برای تماس‌های داخل شبکه است. (ارقام شامل ۳ ٪ مالیات بر ارزش افزوده است)
 

نکات مهم:
• طرح تشویقی شارژ شگفت انگیز از ۱ دی آغاز و تا پایان جشنواره زمستان ایرانسل  ارائه می‌شود.
• اعتبار افزوده شده پس از وارد کردن کد شارژ شگفت انگیز، تنها برای تماس های داخل شبکه ایرانسل است.
• به یاد داشته باشید که همچنان می توانید از کد دستوری شارژ عادی نیز استفاده کنید.
• برای اطلاع از میزان اعتبار خود #۱*۱۴۰* را شماره گیری نمایید.

 


کاهش تعرفه خدمات پیام چندرسانه‌ای (MMS)!

در جشنواره زمستان ایرانسل از ۱ دی تا ۲۹ اسفند تعرفه خدمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) ایرانسل از ۴۸۰ ریال به ۳۲۰ ریال کاهش می‌یابد.

 


یک آهنگ پیشواز رایگان به ازای ۷۵ دقیقه دریافت تماس خارج از شبکه!

در فاصله ۱ دی تا ۲۹ اسفند ٨٩، در صورتی که به میزان ۷۵ دقیقه از خطوطی به غیر از شبکه ایرانسل با شما تماس برقرار کنند، ایرانسل یک آهنگ پیشواز رایگان (به انتخاب خود) به شما هدیه خواهد داد.

توجه:
  • مشترکین تنها پس از ۷۵ دقیقه دریافت مکالمه از سایر خطوط، آهنگ پیشواز رایگان را دریافت می کنند.
  • در طول جشنواره زمستان ۸۹ مشترکین تنها یکبار واجد شرایط دریافت آهنگ پیشواز رایگان از طریق ۷۵ دقیقه تماسی که با خط آنها گرفته شده، خواهند بود.
  • آهنگ پیشواز رایگان تنها در انتهای ماه برای مشترکین واجد شرایط فعال خواهد شد.

 

خرید اعتبار از طریق وب سایت ایرانسل به همراه ۲% اعتبار رایگان!

ایرانسل در گامی جدید، برای آسان‌تر شدن دریافت اعتبار، سرویس «خرید اعتبار از طریق وب‌سایت ایرانسل» را که پیش از این وعده داده بود برای مشترکین اعتباری راه اندازی کرد. هم‌اکنون تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید با مراجعه به لینک ecare.irancell.ir ، کلیک بر روی «حساب» و انتخاب گزینه «شارژ الکترونیکی»، اعتبار مورد نظر خود را دریافت نمایید. بدین ترتیب بعد از پرداخت اینترنتی، اعتبار خود را مستقیماً بر حسب میزان شارژ و به همراه ٢% اعتبار رایگان مکالمه و پیام کوتاه دریافت می‌کنید.
با این روش، مبلغ مذکور به طور مستقیم از حساب بانکی مشترک کسر شده و به اعتبار سیم‌کارت وی افزوده می‌شود.
به طور مثال اگر شما با ورود به لینک ecare.irancell.ir، مبلغ ١٠٠ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ٢% از این مبلغ  که معادل ٢ هزار ریال است، به صورت رایگان به اعتبار شما افزوده می گردد.
 
دو گام آسان تا شارژ مستقیم از وب سایت ایرانسل...

گام اول
پس از ورود به لینک  ecare.irancell.ir، «نام کاربری»، «رمز ورود» و شماره سریال (KIT) سیم‌کارت خود را وارد کنید. به یاد داشته باشید که نام کاربری، همان شماره تلفن همراه و رمز‌عبور، همان رمز «کنترل حساب اینترنتی» شماست.
توجه: درصورتی که قبلا از سرویس کنترل حساب اینترنتی (e-Care) استفاده نکرده اید، می‌توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۱۳۰، رمز اختصاصی خود را دریافت کنید.

گام دوم
پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی، بر روی لینک «حساب» کلیک کرده و در ادامه گزینه ورود به «شارژ الکترونیکی» را انتخاب نمایید. با انتخاب نوع شارژ و بانک مورد نظر، به درگاه «پرداخت اینترنتی» هدایت شده و در این مرحله شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را به همراه رمز عبور اینترنتی بانکی و نیز شماره ۳ رقمی پشت کارت شتاب را  وارد کرده و  پرداخت خود را انجام دهید. بدین ترتیب، مبلغ اعتبار درخواستی از حساب بانکی مشترک برداشت شده و به حساب شرکت ایرانسل واریز می‌شود و اعتبار مورد نظر مشترک به سیم‌کارت وی افزوده می‌گردد.
توجه:
  • برای دریافت رمز ورود اینترنتی بانکی، می توانید با بانک خود تماس بگیرید.
  • شماره سریال سیم کارت (KIT)، روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد و نیز بر روی خود سیم کارت درج شده است.

شما همچنین می‌توانید با کلیک بر روی گزینه «خرید اعتبار از طریق وب سایت ایرانسل»، مستقیما به صفحه «پرداخت اینترنتی» در پورتال e-Care وارد شده و پس از ثبت شماره‌تلفن، رمزعبور و شماره‌سریال، اعتبار مورد نیاز خود را خریداری کنید.
یادآور می‌شود، با دریافت شارژ از طریق «شارژ الکترونیک» (e-Charge)،
 می‌توانید از ۲% اعتبار رایگان نیز برخوردار شوید.


 


%۲۴ شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل!

در جشنواره زمستان ۸۹، در صورتی که با مراجعه به وب سایت ایرانسل و ورود به لینک «خرید اعتبار از طریق وب سایت» و کلیک بر روی«شارژ الکترونیکی» و ادامه دستورهای  وب‌سایت، شارژ شگفت انگیز دریافت کنید، به جای ۲۰%، از ۲۴% شارژ شگفت انگیز بهره‌مند خواهید شد.

 


ارسال هر پیام چندرسانه ای (MMS) ... یک پیام چندرسانه ای رایگان!

در طول جشنواره زمستان ایرانسل و در فاصله ۱ دی تا ۲۹ اسفند ۸۹ هریک از شما مشترکین دائمی، اعتباری و پیام رسان می توانید به ازای هر بار ارسال پیام‌چند‌‌رسانه‌ای (MMS)، یک پیام چند رسانه ای رایگان ارسال کنید!
برای ارسال پیام چندرسانه‌ای، گوشی شـما بــاید دارای قابـلیت استفـاده از ایـن سرویـس باشد و تنظیمات پیام‌چندرسانه‌ای نیز می بایست بر روی آن ذخیره شده باشد. ایرانسل پیش از این، تنظیمات GPRS و MMS را از طریق پیام‌کوتاه برای مشترکین ارسال نموده است. درصورتیکه پیام‌کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید با شماره‌گیری کد دستوری زیر از خط ایرانسل، این تنظیمات را دریافت نمایید:
 

به یاد داشته باشید که پس از دریافت پیام کوتاه حاوی تنظیمات، می بایست آن را باز و سپس ذخیره (save) نمایید تا این تنظیمات در گوشی وارد شود.
* برای ثبت نام  رایگان خدمات MMS ایرانسل به فروشندگان مجاز ایرانسل مراجعه فرمایید.

 

مشاهده و پرداخت صورت‌حساب از طریق پیام کوتاه و اینترنت به همراه ۲% تخفیف (ویژه مشترکین دائمی)!

مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانند هر زمان که مایل باشند صورت‌حساب خود را از دو  طریق وب سایت ایرانسل و یا پیام‌کوتاه مشاهده کنند.

• از طریق پیام کوتاه:
در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب از طریق پیام‌کوتاه» یک پیام کوتاه بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید.
سپس می توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیام‌کوتاه دریافت کنید.
برای انصراف از این سرویس نیز می توانید یک پیام کوتاه بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.

• از طریق وب سایت ایرانسل:
در این روش لازم است مشترکین دائمی پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه کرده و سپس از طریق گزینه های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»، «صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره های یافت نشده در سیستم» بپردازند.
 شما همچنین می‌توانید با پرداخت صورت‌حساب خود از طریق اینترنت از ۲٪ تخفیف ویژه استفاده از این سرویس برخوردار شوید.

برای ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) کافیست...
۱- به لینک کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست وب سایت مراجعه کنید.
۲- در صورتی که از قبل ثبت نام کرده اید، نام کاربری (شماره سیم کارت)، رمز ورود و شماره سریال سیم کارت (KIT number) را وارد کرده و به پورتال وارد شوید.
۳- در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیام کوتاه بدون متن از خط خود به شماره ۱۳۰ ارسال نموده و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.
توجه: شماره سریال سیم کارت (KIT)، روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد و نیز بر روی خود سیم کارت درج شده است.

 

نما (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه جوایز استثنائی! ( به زودی )

ایرانسل در راستای ارائه خدمات جدید به شما مشترکین گرامی، سرویس «نقشه مجازی» را برای نخستین بار در ایران ارائه می کند. در سال های اخیر خدمات «مبتنی بر موقعیت» بسیار مورد توجه قرار گرفته است. خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» سرویسی است که می تواند موقعیت مکانی مشترکین تلفن همراه را در تمام نقاط تحت پوشش شبکه ایرانسل، تشخیص داده و کاربرد های متنوعی را بر اساس آن ارائه دهد.

مزایا و کاربرد های «نمای دوستان»
به کمک این سرویس شما می توانید موقعیت جغرافیایی دوستانتان رامعین نموده و یا محل خود را به آنها اطلاع دهید و نیز از دیگر امکانات جذاب و مفید این خدمات استفاده کنید.
شما می توانید با پیگیری لینک های موجود در سایت و به کمک بخش راهنما، دوستان و اعضای خانواده خود را برای موقعیت یابی دعوت نمایید که این اقدام با ارسال یک پیام کوتاه به خط ایرانسل آنان و به سادگی انجام می پذیرد و پس از تایید آنها، دوستان و یا اعضای خانواده به نقشه مجازی ایرانسل شما می پیوندند و شما از آن پس می توانید موقعیت مکانی دوستان و اعضای خانواده را پیگیری کرده و به یکدیگر اطلاع دهید. گفتنی است، هیچ محدودیتی در میزان دعوت شدگان به نقشه مجازی ایرانسل وجود ندارد و شما تا هر تعداد که خواستید می توانید اعضای خانواده و دوستان خود را دعوت نمایید.
برای ثبت نام و فعال سازی این سرویس می توانید از طریق پیام کوتاه و یا وب سایت ایرانسل اقدام کنید.

 

بهای تخفیفی سیم کارت در جشنواره زمستان ایرانسل!

از ۱ تا ۳۰ دی ۸۹، سیم کارتهای اعتباری ایرانسل را با تخفیف ویژه (به شرح جدول زیر) خریداری نمایید.
همچنین به یاد داشته باشید که بهای سیم کارت دائمی ایرانسل نیز با احتساب ۳% مالیات بر ارزش افزوده در فاصله ۱ تا ۳۰ دی ۸۹، با بهای تخفیفی ۱.۲۰۰.۰۰۰ ریال ارائه می شوند.
 

* توجه فرمایید که مبلغ ۲۰ هزار ریال اعتبار اولیه موجود در سیم کارت های اعتباری ایرانسل، شامل ۵۸۳ ریال مالیات بر ارزش افزوده است.

 


طرح سیم کارت هدیه ایرانسل به همراه طرح های تشویقی ... از ١ تا ٣٠ دی ٨٩ !

۵ محصول رایگان ویترین ایرانسل!
بسته ٢٠ تایی پیام الکترونیک رایگان یک ماهه (پستچی ایرانسل)!
  ۱۰۰پیام چندرسانه‌ای (MMS) رایگان یک ماهه!
۵۰۰ کیلوبایت اینترنت همراه (GPRS) رایگان یک ماهه!

برای دریافت سیم کارت هدیه ...
۱- تکمیل ثبت نام
۲- ارسال مدارک به ایرانسل
۳- برقراری نخستین تماس
۴- ارسال پیام کوتاه بدون متن به ۲۱۱۲ و بعد ۲۱۱۵
برای اینکه حائز شرایط دریافت سیم کارت هدیه شوید، کافیست در فاصله ۱ تا ۳۰ دی  ۸۹ پس از تکـمیل ثبت نام و ارسـال مـدارک (کپی شناسنامه یا کارت ملی) به ایرانسل، نخستین تماس را از سیم کارت خریداری شـده برقرار نمـایید. همچـنین می بایست در همین فاصـله، ابتدا یک پیام‌کوتاه بدون متن از خط ایرانسل خود به ۲۱۱۲ بفرستید. به این ترتیب، کد پستی ای که در سیستم ایرانسل برای پرونده شما ثبت شده است، برایتان از طریق پیام کوتاه ارسال می‌گردد. این کد را حتماً کنترل کنید تا با کد پستی ۱۰ رقمی که در قبوض تلفن، آب، برق یا گاز درج می‌شود، یکسان باشد، زیرا این کد نشان دهنده نشانی محـلی است که سیم کارت هدیه به آن ارسال خواهـد شـد. بنابراین، در صورتیکه کد پستی صـحیح بود، برای تأیید آن، یک پیام کوتاه بدون متن از خط خود به  ۲۱۱۵ بفرستید؛ به این شکل، کد پستی محلی را که سیم کارت هدیه باید به آن ارسال شود، به ما اعلام می کنید. اگر کد دریافتی صحیح نبود، سریعاً به محل خریداری سیم‌کارت‌تان مراجعه کرده، کدپستی را تصحیح و مراحل ذکر شده را دوباره تکرار کنید.
  • در صورتیکه حداکثر تا ۳۰ روز پس از ثبت نام سیم کارت خریداری شده، نخستین تماس را از سیم کارت هدیه برقرار ننمایید، این سیم کارت باطل می شود!
  • سیم کارت هدیه دارای  ۲ هزار ریال اعتبار اولیه (شامل ۳٪ مالیات بر ارزش افزوده) است.
  • سیم کارت هدیه کاملاً رایگان بوده و جهت دریافت آن نیازی به پرداخت هیچ مبلغ اضافه‌ای نیست.
  • توجه فرمایید ارائه نشانی دقیق و کد پستی ۱۰ رقمی صحیح (که در قبوض تلفن ثابت، آب، برق یا گاز ثبت می‌شود) الزامی است؛ چرا که سیم کارت های هدیه، تنها از طریق پست و مطابق کد پستی ارائه شده از سوی مشترک، به نشانی محل سکونت وی ارسال می گردد.
  • توجه فرمایید، ارائه کپی مدرک شناسایی معتبر (شناسنامه یا کارت ملی) با درج شماره همراه ایرانسل روی آن جهت تکمیل ثبت نام، الزامی است.
  • توجه فرمایید چسباندن برچسب سیم‌کارت (موجود در بسته راه اندازی سیم‌کارت‌های ایرانسل) بر روی کپی مدرک شناسایی و همچنین در محل تعیین شده روی فرم ثبت نام (محل الصاق برچسب) موجب تسریع در تکمیل ثبت نام شما می شود.
  • هنگام دریافت سیم کارت هدیه، ارائه اصل مدرک شناسایی معتبر مالک سیم کارت الزامی است.
  • پس از انجام مراحل تأیید کد پستی، سیم کارت هدیه به نشانی مـربوط به آن کد ارسـال می گردد. در صـورتیکه پس از ۲ بار مراجعـه مسوول اداره پست برای تحویل سیم کارت هدیه، در مـحل حضور نداشته باشید، سـیم کارت هدیه شـما به مناطق پـست (در تهران) و یا دفتر مرکـزی پسـت (در شهرستانها) ارجاع داده می شود. در این حالت نیز مالک سیم کارت می بایست تا پیش از پایان مهلت ۳۰ روزه از زمان تکمیل ثبت نام با اصل مدرک شناسایی معتبر برای دریافت سیم کارت مراجعه کرده و پس از دریافت سیم‌کارت آن را فعال نماید. در غیر اینصورت، سیم‌کارت هدیه باطل می شود.
  • سیم کارت هدیه به صورت خودکار، عیناً با مشخصات ارائه شده به هنگام ثبت نام اولیه، به نام مالک آن سیم‌کارت، در سیستم ایرانسل ثبت می گردد. بنابراین، نیازی به مراجعه مجدد برای ثبت نام سیم کارت هدیه وجود ندارد.
  • محدودیتی در تعداد سیم کارت هایی که هر فرد می تواند خریداری نماید، وجود ندارد ولی توجه داشته باشید، به علت محدودیت تعداد کل سیم کارت های هدیه، در صورت خریداری بیش از ۵ سیم کارت نیز نهایتاً ۵ سیم کارت هدیه برای هر فرد ارسال می‌شود.
  • مشترکین باید حتماً پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک به ایرانسل، از فعال سازی سیم کارت اطمینان حاصل کنند. در صورت عدم انجام تمامی مراحل، سیم کارت هدیه به شما تعلق نخواهد گرفت.
  • در صورتیکه مایل به واگذاری سیم کارت هدیه خود به شخص دیگری هستید، باید با مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز ایرانسل مراحل انتقال مالکیت سیم کارت هدیه خود را به خریدار انجام دهید. برای انتقال مالکیت، حضور هر دو فرد با همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه یا کارت ملی و قاب سیم کارت هدیه الزامی است. انتقال مالکیت سیم کارت به شرح فوق برای هر دو طرف رایگان است.


 

کانون‌های جدید ایرانسل!
در جمع دوستان خود باشید! (ویژه مشترکین اعتباری)


کانون هم دانشگاهی‌ها!

همان‌طور که می‌دانید، ایرانسل با ارائه این سرویس جدید که پیش از این با راه‌اندازی کانون هواداران باشگاه های فوتبال ایران، در اختیار مشترکین ایرانسل قرار گرفته بود، این امکان را ایجاد کرده است که شما مشترکین اعتباری ایرانسل با عضویت در کانون دانشگاه مورد علاقه خود در ارسال پیام کوتاه با دیگر اعضای آن کانون از ١٠ % تخفیف برخوردار شوید. شما می توانید حداکثر در ٣ کانون مورد علاقه خود عضو شوید. با عضویت در نخستین کانون دلخواهتان، یک آهنگ پیشواز رایگان نیز برای شما فعال می گردد.



کانون هواداران باشگاه‌های فوتبال!

ایرانسل با ارائه سرویس جدید کانون هواداران باشگاه های فوتبال ایران، این امکان را در اختیار شما  مشترکین عزیز قرار می‌دهد که با توجه به تیم محبوب خود در هر کدام از کانون های دلخواه عضو شوید و در ارسال پیام کوتاه با دیگر اعضای آن  کانون از ۱۰% تخفیف برخوردار شوید.

در این مرحله شما طرفداران لیگ برتر فوتبال می توانید در کانون های هواداران مورد علاقه خود عضو شده و از مزایای آن به همراه دیگر دوستان خود و اعضای آن کانون ها استفاده کنید.

شما می توانید حداکثر در ۳ کانون مورد علاقه خود عضو شوید. با عضویت در نخستین کانون دلخواهتان، یک آهنگ پیشواز رایگان به انتخاب خودتان نیز برای شما فعال می گردد.
 
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.

نحوه انصراف و دریافت فهرست کانون هواداران باشگاه‌های فوتبال ایران و هم‌دانشگاهی‌ها:

به منظور انصراف از عضویت در یک کانون و یا دریافت فهرست کانون‌های ایرانسل، کدهای دستوری زیر را از چپ به راست، از خط ایرانسل خود شماره‌گیری نمایید:


توجه:
  • هزینه عضویت در هر کانون ٥٠٠٠ ریال است که پس از عضویت مشترک، از اعتبار حساب وی کسر می‌گردد.
  • مدت عضویت و مهلت استفاده از خدمات هر کانون ٣٠ روز است.
  • با توجه به اینکه ظرفیت هر کانون هواداری محدود است، توصیه می شود هرچه سریعتر پیش از تکمیل ظرفیت کانون دلخواه، نسبت به عضویت اقدام نمایید.
  • آهنگ پیشواز هدیه به اولین کانون فعال شده مشترک تعلق می گیرد وحتی درصورت عضویت در بیش از یک کانون، تنها یک آهنگ پیشواز هدیه برای مشترک فعال می گردد.

منتظر کانون های جدید ایرانسل نیز باشید!

 


امکان سفارش مجموعه‌ای از آهنگ‌های پیشواز به جای تک آهنگ!
( به زودی )


در جشنواره زمستان ایرانسل، تمامی مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند از قابلیت جدید دیگری که به زودی در سرویس آهنگ پیشواز ارائه خواهد شد، برخوردار شوند.
بر اساس این قابلیت جدید، شما می توانید به جای خرید یا سفارش یک آهنگ پیشواز، مجموعه‌ای از آهنگ‌های پیشواز که دارای تم (زمینه) مشترک هستند را سفارش دهید تا در زمان تماس با شما، این آهنگ‌ها به شکل تصادفی پخش شوند.

 


امکان کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر!

ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان فعال نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید ۷ و سپس کلید # را فشار دهید.

در صورتیکه از میان مشترکین تماس گیرنده با شما، ۱۰ نفر آهنگ پیشواز شما را کپی کنند، ایرانسل یک آهنگ پیشواز رایگان ۳۰ روزه به شما هدیه خواهد داد.

توجه: فرصت استفاده از آهنگ های پیشواز کپی شده و یا هدیه ۳۰ روز است.

 


ساعات خوش  GPRS: هر کیلو بایت فقط ۱ ریال!

در جـشنـواره زمستان ایرانسل، بهای سرویس GPRS، شنبه تا چهارشنبه از  ۱۱ شب الی ۶ صبح و در تمامی ساعات پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها، برای تمامی مشترکین ایرانسل تنها ۱ ریال برای هر کیلو بایت خواهد بود!
 

 


٢ % اعتبار رایگان ویژه شارژ سیم کارت با استفاده از ۵ روش شارژ رمزدار!

در طول جشنواره زمستان ایرانسل، هریک از شما مشترکین اعتباری ایرانسل، در صورتی که سیم‌کارت خود را از طریق هر یک از روش های شارژ رمزدار (مراجعه به پایانه های فروش، شارژ با خودپرداز، شارژ از طریق وب سایت بانکهای طرف قرارداد، نرم افزار همراه بانک و مراجعه به باجه‌های خدمات بانکی) شارژ  کنید، برحسب میزان شارژ، ۲% اعتبار رایگان از ایرانسل دریافت خواهید کرد. به طور مثال اگر شما با مراجعه به خودپرداز یکی از بانکهای طرف قرارداد ایرانسل، مبلغ ۱۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲ % از این مبلغ  که معادل ۲ هزار ریال است، به صورت رایگان به اعتبار شما افزوده می شود.


روش های دریافت شارژ رمزدار:
١-از طریق خودپرداز (ATM)
٢-از طریق پایانه‌های فروش (POS)
٣-از طریق وب سایت بانکهای طرف قرارداد
٤-از طریق باجه‌های خدمات بانکی
(Web kiosk)

٥-از طریق نرم افزار «همراه بانک»
 
در هریک از ۵ روش فوق شما می‌توانید مبلغ شارژ مورد نظر خود را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. سپس با دریافت شماره رمز و شماره گیری آن به صورت زیر، علاوه بر شارژ سیم کارت خود، می توانید از ۲% اعتبار رایگان نیز استفاده کنید:


توجـه: بانک‌های طرف قـرارداد ایرانسـل که هم اکنـون خدمات شارژ به مشتـرکیـن ایرانسـل ارائـه می دهنـد عبارتنـد از: بانک ملـی ایـران، بانک صادرات ایران، بانک کشاورزی، بانک سامان، بانک اقتصاد نوین، بانک ملت، بانک تجارت، بانک پاسارگاد، بانک سرمایه، پست بانک، بانک سینا، بانک سپه، ، بانک مسکن و بانک پارسیان.

 


پرداخت صورت‌حساب از طریق کارت شارژ به همراه ۲% افزایش اعتبار کارت! (ویژه مشترکین دائمی)

در جشنواره زمستان ایرانسل، یک فرصت جالب توجه دیگر در اختیار مشترکین دائمی قرار گرفته است تا صورت‌حساب خود را از طریق خرید کارت شارژ پرداخت کنند. به این ترتیب با خرید هر کارت شارژ، ۲% بر مبلغ آن افزوده می شود. به عنوان مثال اگر مشترکی برای پرداخت صورت‌حساب خود کارت شارژ ۲۰۰ هزار ریالی خریداری نماید، در هنگام پرداخت صورت‌حساب از این روش، میزان اعتبار کارت شارژ مذکور معادل ۲۰۴ هزار ریال محاسبه خواهد شد. به این ترتیب تمامی مشترکینی که به غیر از روش‌های گوناگون پرداخت صورت‌حساب ایرانسل، مایل هستند تا روش‌های آسان پرداخت دیگری را تجربه کنند می توانند با خرید کارت شارژ به میزان بدهی‌شان، صورت‌حساب خود را پرداخت کنند و از ۲% تخفیف ویژه استفاده از این روش برخوردار شوند.
برای پرداخت صورت‌حساب از این طریق کافیست شماره رمز دوازده یا شانزده رقمی موجود در کارت شارژ خریداری شده را با شماره‌گیری کد دستوری زیر ارسال کنید:

 

توجه:
اگر رقم بدهی شما به گونه ای بود که مجبور بودید بیش از رقم خالص پرداختی، کارت شارژ خریداری کنید، باقیمانده آن پس از تسویه حساب، در صورت‌حساب دوره بعدی از حساب شما کسر خواهد شد.
به یاد داشته باشید که در صورت استفاده از این روش، تنها مشمول ۲ درصد تخفیف ویژه پرداخت صورت‌حساب از طریق کارت شارژ می شوید و ۲% اعتبار رایگان شارژ از طریق شارژ سیم کارت با روش های شارژ رمز دار، شامل این روش پرداخت صورت‌حساب نمی گردد.

 

بسته افزایشی GPRS ایرانسل!

تمامی مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با انتخاب بسته‌های افزایشی GPRS ایرانسل از ۹۹% تخفیف باورنکردنی بهر‌ه‌مند شوند:
 
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
 
همان‌طور که در جدول فوق مشاهده می کنید، این امکان برای شما فراهم شده است که بر اساس برآورد خود از نیازتان به اینترنت، هریک از بسته های افزایشی اینترنت همراه را که مایل باشید، انتخاب نمایید. برای مثال اگر احساس می کنید در هفته پیش روی، مثلاً ۸۰۰ مگابایت به اینترنت احتیاج دارید، با پرداخت ۴۰.۰۰۰ ریال و با سفارش بسته محدود ۸۰۰ مگابایتی از مهلت ۷ روزه استفاده از آن برخوردار شوید.

شیوه فعال سازی بسته افزایشی GPRS ایرانسل
شما مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانید به آسانی و در هر زمان که مایل باشید، طرح پیشرفته بسته افزایشی خدمات GPRS را برای خط ایرانسل خود فعال کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. برای فعال‌سازی، تنها کافیست کدهای دستوری بالا را از خط خود شماره گیری کنید.

توجه:
  • هر مشترک دائمی یا اعتباری، در طول ۲۴ ساعت، تنها یک بار مجاز به خرید هر یک از بسته های افزایشی  GPRS ایرانسل می باشد و تقاضای خرید بسته افزایشی جدید، تنها ۲۴ ساعت پس از خرید بسته قبلی، قابل ارائه است.

قابلیت تمدید بسته افزایشی خدمات GPRS ایرانسل
در صورتی که مشترک مایل باشد نسبت به سفارش بـستـه افـزایشـی جدید اقدام نماید، می‌تواند باقیمانده اعتبار دوره قبل (تعداد روزهای باقی مانده از بسته) را در دوره جدید نیز مصرف کند. بدین ترتیب، اگر مشترکی زودتر از پایان تاریخ انقضای بسته خود، اقدام به تمدید و سفارش مجدد بسته افزایشی خدمات GPRS ایرانسل نماید، مدت زمان  و حجم باقی مانده از بسته قبلی به مدت و حجم بسته جدید اضافه خواهد شد. توجه داشته باشید که مشترکین ایرانسل، محدودیتی در تمدید بسته‌های افزایشی GPRS نخواهند داشت و با این کار، مدت باقیمانده از بسته‌های پیشین را از دست نمی‌دهند.
برای مثال، اگر شما یک بسته ۸۰۰ مگابایتی ۷ روزه را قبلا خریداری کرده و به جای روز هفتم در روز پنجم ، همان بسته افزایشی را سفارش دهید به طوریکه از بسته قبلی تان ۱۰۰ مگابایت و ۲ روز اعتبار باقی مانده باشد، بسته جدید دارای ۹۰۰ مگابایت و ۹ روز اعتبار خواهد بود

  • حداکثر روزهای ممکن برای استفاده از اعتبار موجود در بسته های افزایشی ایرانسل با توجه به قابلیت تمدید این بسته ها، ۹۰ روز خواهد بود.

نحوه اطلاع از حساب:
شما همچنین می توانید برای اطلاع از وضعیت حساب بسته افزایشی GPRS خود، کدهای دستوری زیر را از خط خود شماره گیری کنید:
 
 

 


۵ محصول رایگان ویترین، بسته ٢٠ تایی پیام الکترونیک رایگان پستچی، ١٠٠ پیام چندرسانه‌ای (MMS) رایگان، ۵۰۰ کیلوبایت اینترنت همراه (GPRS) رایگان یک ماهه!

در جشنواره زمستان ایرانسل، مشترکین می توانند  از تاریخ  ۱ دی تا ۲۹ اسفند  ۸۹، با خرید هر سیم کارت دائمی یا اعتباری، از پیشنهادهای تشویقی زیر نیز برخوردار شوند:

۵ محصول رایگان ویترین ایرانسل!
برای انتخاب ۵ محصول الکترونیکی رایگان، مشترکین جدید می‌توانند با ورود به پورتال ویترین  (Vitrin)، در منوی «ایرانسل من» بر روی لینک «هدایای پیشنهادی» کلیک کنید.

بسته ٢٠ تایی پیام الکترونیک رایگان پستچی!
مشترکین جدید می‌توانند پس از ثبت نام و اشتراک پستچی ایرانسل از بسته ٢٠ تایی پیام‌الکترونیک رایگان بهره‌مند شوند.
توجه: مهلت استفاده از بسته ٢٠ تایی پیام الکترونیک رایگان، تا ۲۹ اسفند  ۸۹ است.

۱۰۰ پیام چندرسانه‌ای (MMS) رایگان!
تمامی مشترکینی که سیم کارت خود را در فاصله ۱ دی تا ۲۹ اسفند  ۸۹ خریداری نمایند، پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک می‌توانند از ۱۰۰ MMS رایگان بهره مند شوند.
به یاد داشته باشید که مهلت استفاده از اینترنت رایگان تنها ۳۰ روز است.

۵۰۰ کیلوبایت اینترنت همراه رایگان یک ماهه!
تمامی مشترکینی که سیم کارت خود را در فاصله ۱ دی تا ۲۹ اسفند  ۸۹ خریداری نمایند، پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک می‌توانند از ۵۰۰ کیلوبایت اینترنت همراه رایگان بهره مند شوند.
به یاد داشته باشید که مهلت استفاده از اینترنت رایگان تنها ۳۰ روز است.

 


طرح های تعرفه رنگی: هفتگی و ماهانه!

طرح های تعرفه رنگی قرمز، آبی، طلایی و طلایی دو ستاره در جشنواره زمستان ایرانسل نیز ارائه خواهند شد. در این جشنواره، مشترکین ایرانسل می‌توانند بنا به نیاز خود این طرح ها را  همان‌طور که در جداول زیر مشاهده می نمایید به صورت هفتگی و یا ماهانه فعال کنند. هریک از طرحهای تعرفه رنگی، علاوه بر کاهش نرخ مکالمه و پیام کوتاه، شامل بهای تخفیفی برای سرویس GPRS نیز می باشد. مشترکین ایرانسل می توانند با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین طرح را در دوره های هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و هزینه تلفن همراهشان را تا حد چشمگیری کاهش دهند.

تـوجـه: طرح «هفتگی» تنها مختص مشترکین اعتباری بوده و مشترکین دائمی می توانند این طرح‌ها را به‌صورت «ماهانه» بر روی خط خود فعال کنند.
 

برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
 

در جداول فوق، مبالغ تـماس بر حسب ریـال/ دقـیقه، مبالغ پیـام کوتـاه و پیام چند رسانه ای بر حسب ریال/ پیام و هزینه GPRS بر حسب ریال/ کیلوبایت تعیین شده است.

توجه: برای اطلاع از نحوه انتخاب طرح دلخواهتان می توانید یک پیام کوتاه بدون متن از خط ایرانسل خود به ۲۱۴۰ بفرستید تا دستورالعمل انتخاب طرحهای تعرفه تشویقی برایتان ارسال شود.
 

برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
 
مثال: برای فعال سازی طرح تعرفه هفتگی طلایی برای سیم کارت های اعتباری می توانید کد دستوری #۱*۲*۵*۷*۱۴۰* را از گوشی خود شماره گیری نموده و یا با ٧٠٠ تماس گرفته و طبق دستورالعمل، ابتدا ٧، سپس ۵، بعد  ٢، پس از آن ١ و در آخر برای تایید  ١ را وارد کنید.
شما می توانید همزمان با استفاده از طرح های تعرفه رنگی ایرانسل، از بسته های افزایشی محصولات گوناگون ایرانسل به همراه تمامی تخفیف های موجود در آنها بهره مند شوید.

۱- شرایط عمومی:
۱-۱ همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق نیز بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده‌اند. مطابق تغییرات جدید قوانین مالیاتی کشور، مالیات بر ارزش افزوده مربوطه ٣ درصد است.
۱-۲ فراموش نکنید که پیش از انتخاب هر یک از طرحهای تعرفه تشویقی، باید ثبت نام خود را تکمیل نموده و مدارک لازم را به ایرانسل ارسال کرده  باشید!

۲- شرایط مربوط به سیم کارت های اعتباری:
۲-۱ مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین اعتباری (از زمان فعال شدن) برای اشتراک هفتگی، ٧ روز و برای اشتراک ماهانه، ٣٠ روز می باشد. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان #١*٨*٧*۱۴٠*  را از خط خود شماره‌گیری نمایید.
۲-۲ مشترکین اعتباری، پس از پایان مدت زمان طرح تعرفه تشویقی انتخابی (هفتگی، ماهانه) به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و یک پیام کوتاه مبنی بر بازگشت به طرح تعرفه قبلی خود دریافت خواهند کرد.
۲-۳ در صورت انتخاب هر یک از طرحهای تعرفه تشویقی، مشترکین اعتباری نمی توانند پیش از پایان دوره مربوطه مبادرت به تغییر تعرفه نمایند، اما قادر خواهند بود طـرح تـعرفـه موجود را مجددا تمدید نمایند. برای اطلاع از مدت زمان باقی مانده از طـرح تـعرفـه  تـشویـقی، کد دستوری #٢*٨*٧*۱۴٠* را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید.
۲-۴ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین اعتباری، از اعتبار مکالمه آنها کسر می شود. لازم به ذکر است، مشترکین به هنگام انتخاب طرح مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی در حساب خود داشته باشند.
۲-۵ مشترکین اعتباری ایرانسل تنها تا ۳۰ بهمن امکان فعال‌سازی هریک از طرح های تعرفه رنگی به صورت ماهانه و هفتگی را دارند ولی تا پایان جشنواره زمستان ٨٩ امکان استفاده از آن را با توجه به طرح فعال شده خواهند داشت.
۲-۶ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیام کوتاه تایید، فعال می شود.

۳- شرایط مربوط به سیم کارت های دائمی:
۳-۱ جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روشهای ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح تعرفه در وب سایت و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند. برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای  #١*٧*١٣٠* را از خط ایرانسل خود شماره گیری نمایید. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود #٢*١*١٣٠* را از خط خود شماره گیری نمایید.
۳-۲ طرحهای تعرفه تشویقی مربوط به سیم کارت دائمی، از زمانیکه فعال شوند تا پایان اسفند ٨٩ فعال می مانند. درصورتیکه مشترک مایل به برگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد.
۳-۳ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیام کوتاه تایید فعال می شود.
۳-۴ در صورتیکه مشترکین دائمی هر یک از تعرفه های تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را بپردازند.
۳-۵ توجه داشته باشید در صورتیکه طرح تشویقی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به نسبت تعداد روزهایی که هر یک از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.
۳-۶ با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی می توانند در هر زمان در صورت تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند.
۳-۷ مشترکین دائمی، پس از پایان مدت جشنواره ها به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه‌ای بازگردانده می شوند.
۳-۸ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین دائمی در صورت‌حساب ماهانه آنها منظور می‌شود.
۳-۹ در صورت انتخاب هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک می بایست مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در حساب خود داشته باشد. درغیراین‌صورت، درخواست اجرا نخواهد شد.
۳-۱۰ مشترکین دائمی ایرانسل تنها تا ۳۰ بهمن امکان فعال‌سازی هریک از طرح های تعرفه رنگی به صورت ماهانه و هفتگی را دارند ولی تا پایان جشنواره زمستان ٨٩ امکان استفاده از آن را با توجه به طرح فعال شده خواهند داشت.

 


اعتبار هدیه...  برای تمامی مشترکین!

در جشنواره زمستان ایرانسل، درصورتی‌که سیم کارت اعتباری خود را تا میزان مشخصی شارژ نموده و یا صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی شما مربوط به آن دوره را تا میزان مشخصی پرداخت کرده باشید، بر حسب میزان شارژ یا پرداخت صورت‌حساب:
• درصورتی‌که سیم کارت اعتباری یا پیام رسان داشته باشید، اعتبار رایگان هدیه می گیرید.
• درصورتی‌که سیم کارت دائمی داشته باشید، مبلغی معادل اعتباری که هدیه می‌گیرید، از بدهی شما کسر می‌شود.   

نحوه اطلاع از «اعتبار هدیه»:

طرح «اعتبار هدیه» طی ۳ دوره اجرا می شود:
۱- دوره  اول: ۱۸ دی تا ۱۸ بهمن ؛ 
۲- دوره  دوم:  ۲۱ بهمن تا ۲۱ اسفند ؛   
۳- دوره سوم : ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین.

به این ترتیب، در ابتدای هر دوره، میزان شارژ یا پرداخت صورت‌حساب دوره گذشته تمامی مشترکین محاسبه شده و از طریق پیام کوتاه به هر یک اطلاع داده می شود که با چه میزان شارژ یا پرداخت صورت‌حساب ، چه مقدار اعتبار هدیه به حساب سیم کارت اعتباری آنان واریز و یا در صورت‌حساب سیم کارت دائمی آنان محاسبه خواهد شد. به طور مثال، شما مطلع می‌شوید که بر حسب شارژ یا پرداخت صورت‌حساب دوره آذر ماه ۸۹، شارژ یا پرداخت صورت‌حساب دی ماه ۸۹ چه میزان باید باشد تا اعتبار هدیه به هر فرد تعلق گیرد.

«اعتبار هدیه» تا چه زمانی قابل استفاده است؟
در جشنواره زمستان ایرانسل، مشترکین اعتباری و پیام رسان می بایست ظرف مدت ۳۰ روز از اعتبار هدیه استفاده نمایند؛ همچنین برای مشترکین دائمی، معادل ارزش ریالی اعتبار هدیه، از مبلغ بدهی صورت‌حساب بعدی آنها کسر می شود.

 


فرصت ثبت نام رایگان خدمات پست الکترونیک ایرانسل به همراه دریافت رایگان ٢٠ نامه الکترونیکی از طریق !MMS

در جشنواره زمستان ایرانسل، تمامی مشترکین دائمی و اعتباری می توانند به صورت رایگان در سرویس پست الکترونیک ایرانسل ثبت نام کنند و بعد از فعال‌سازی سرویس پستچی، از طریقMMS ،ا۲۰ نامه الکترونیک رایگان دریافت کنند.
برای استفاده از ۲۰ پیام الکترونیک رایگان (از طریق MMS) می توانید آن را به یکی از روش های زیر فعال کنید:

شبکه اینترنت: در این روش شما می توانید به پورتال تنظیمات (Self care) وارد شده و در قسمت خرید بسته افزایشی پستچی (Bolt-on purchase)، این بسته تشویقی را فعال کنید.
پیام کوتاه: جهت فعال سازی بسته پیام الکترونیک رایگان ۲۰ تایی پستچی  از طریق پیام کوتاه، عبارت PMا۲۰ را به شمارۀ ۸۶۰۰ ارسال نمایید.
کدهای دستوری: با شماره گیری کدهای دستوری زیر از خط ایرانسل، نسبت به دریافت رایگان ۲۰ نامه الکترونیک اقدام کنید:

برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.

توجه: مهلت اعتبار استفاده از این بستۀ تشویقی تا ۲۹ اسفند ماه می باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد