همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تصویب افزایش قیمت مجاز حمل و نقل درون وبرون شهری

تصویب افزایش قیمت مجاز حمل و نقل درون وبرون شهری
30\09\1389 11:30 AM گرد آوری وبلاگ همیار استخدامها
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت:میزان افزایش قیمت مجاز حمل و نقل درون و برون شهری بار و مسافر، دیشب در ستاد هدفمند کردن یارانه ها به تصویب رسید.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمد رویانیان در نشست خبری افزود:از امروز همه ناوگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری قیمت جدید نرخ خدمات حمل و نقل را دریافت خواهند کرد و بر اساس آن، افزایش نرخ رسمی مجاز خواهند داشت.

وی گفت:دیروز از 2500 تقاضای بارهای بندر عباس 2491 کشنده و کامیون سنگین این بارها را بارگیری و به سایر نقاط کشور منتقل کردند که در این خصوص از همه کامیونداران تشکر می کنیم.

رویانیان با اشاره به روز سوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها افزود: بیش از99 درصد رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی تا امروز بدون هیچ افزایش کرایه ای به حمل و نقل بار و مسافر اقدام کردند.

وی گفت: تمام اتوبوس های برون شهری و‌ مینی بوسهای شهری وابسته به شهرداری تا امروز یک ریال افزایش کرایه نداشتند و همچنین تاکسی ها، اتوبوس های شرکت واحد، مترو،‌ تاکسی های برون شهری و قریب به اتفاق کامیونداران نیز افزایش نرخ نداشته اند و جا دارد از جامعه بزرگ حمل و نقل شهری و برون شهری تشکر کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد