همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

وام50 میلیارد ریالی به موسسات غیرانتفاعی کشور

وام50 میلیارد ریالی به موسسات غیرانتفاعی کشور





مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد وزارت‌ علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اختصاص وام50 میلیارد ریالی به موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی کشور در سال گذشته اعلام کرد:‌ با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی دفتر آموزش‌های عالی وزارت علوم، بازپرداخت این وام از 12 درصد سود بانکی به 4 درصد کارمزد تبدیل شد.

دکتر نادری در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در سال گذشته حدود 50 میلیارد ریال وام برای کمک به 25 موسسه غیرانتفاعی و غیردولتی کشور در راستای تعمیرات و خرید تجهیزات اختصاص یافت.

وی افزود: وام مذکور براساس اینکه موسسه‌ای دارای هیات امنا و ثبت هیات موسس باشد و همچنین شاخص‌های لازم را رعایت کرده باشد، به ترتیب اولویت در اختیار موسسات قرار گرفت.

مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد وزارت ‌علوم با بیان اینکه حدود70 درصد از وام 50 میلیارد ریالی در اختیار موسسات قرار گرفته است، ادامه داد: در ابتدا قرار بود به هر موسسه 140 میلیون تومان وام اعطا شود که این مبلغ به 190 میلیون تومان افزایش یافت و در واقع به 25 موسسه در سال گذشته 190 میلیون اختصاص یافت.

نادری اظهارکرد: قرار است مبلغ دیگری نیز در اختیار وزارت علوم قرار گیرد تا به باقیمانده موسسات بر اساس اولویت‌، وام تعلق گیرد.

مدیر کل دفتر آموزش‌های آزاد وزارت ‌علوم در خاتمه تصریح کرد: براساس پیگیری‌های به عمل آمده از سوی دفتر آموزش‌های عالی وزارت علوم، این وام به موسسات غیردولتی از 12 درصد سود بانکی به 4 درصد کارمزد تبدیل شده است که در واقع سود بانکی آنها صفر شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد