همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

رزمایش مشترک ایران وعمان در آبهای خلیج فارس با موفقیت

رزمایش مشترک ایران وعمان در آبهای خلیج فارس با موفقیت به پایان رسید

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت : نخستین رزمایش مشترک امداد ونجات دریایی بین کشور جمهوری اسلامی ایران وکشور عمان در آبهای خلیج  فارس که از روز سه شنبه آغاز شده بود روز گذشته (2/10/88) با موفقیت به پایان رسید .

امیر دریادار فریبرز قادر پناه افزود: در دومین روز از برگزاری این رزمایش مشترک، تمام اهداف پیش بینی شده با شرکت یگانهای شناوری، دریایی وهوایی ایران و عمان با موفقیت به پایان رسید.

وی ادامه داد : این رزمایش با هدف بالا بردن سطح همکاری بین دو کشور و تمرین برای مواقع اضطراری برای نجات دریایی برگزار شد .

وی ابراز داشت: در دو رزمایش قبلی که در عمان و ایران برگزار شد، دوکشور به صورت ناظر شرکت داشتند و این اولین رزمایش مشترک بین دو کشور است .

وی گفت: در این رزمایش از ایران یگانهایی از منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ، اداره کل بنادر و دریانوردی ، منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران و مرزبانی دریایی نیروی انتظامی شرکت داشتند .

بر اجرای این رزمایش یک هیات عالی رتبه از عمان به سرپرستی امیر راشد بن سیف، جانشین معاون عملیات ستاد مشترک ارتش عمان ویک هیات عالی رتبه از ستاد کل نیرو های مسلح آن کشور و همچنین ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران نظارت داشتند .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

نوشته شده در پنج شنبه 3/10/1388

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد