همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اهداف راه اندازی سایت

با سلام به تو بازدید کننده گرامی

هدف از شروع به کار سایت کاریابی همیاراستخدام ها  فراهم ساختن امکانات اطلاع رسانی مناسب و بدون هزینه  در زمینه آگهی های استخدامی بوده است .ما مسئولان این سایت با دلی پرامید و عزمی راسخ تصمیم گرفتیم با ارائه آخرین آگهی های روزنامه های معتبر و سایت های مختلف اینترنت در زمینه استخدام در مراکز دولتی ، نیمه دولتی و خصوصی معتبر ، اطلاع رسانی دقیق و به روزی در این زمینه داشته باشیم .

در این راه سعی کردیم آگهی های مختلف را به صورت اصلی و با کمترین حجم ممکن در اختیار شما قرار دهیم . طبعا شاید کیفیت این آگهی ها چندان مطلوب نباشد اما مطمئنیم که با چاپ کامل آگهی می توانید حتی در صورت لزوم علاوه بر آگاهی از محتوای آن ، از آن برای ارسال مدارک استفاده کنید .

با این حال می دانیم که کارمان پر از اشکال است . سعی کرده ایم علاوه بر تلاش برای بهبود آگهی ها تا سر حد امکان حجم آن را کاهش دهیم تا بهتر بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید . خواهشمند است نقاط ضعف ما را به ما بگویید .خواهشمند است هر موضوع دیگری که بتواند برای جامعه ما تا سر حد امکان مفید باشد به ما پیشنهاد دهید . باز هم تاکید می کنیم که با  انتقادات و پیشنهادات خود به ما کمک کنید . 

تلاش می کنیم که تا زمانیکه می توانیم این کار را ادامه دهیم و از پیامهایی که دریافت کرده ایم مطمئن شده ایم که کارمان مورد استقبال قرار گرفته است . تنها خواهش ما این است :

این سایت را به دوستانتان معرفی کنید .

دوستتان داریم .

برای نظرات خود از فرم پایین سایت بهره ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد